{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Er begyndt at ødelægge ting.. what to do? {{forumTopicSubject}}

Hej Hg,
Er på barsel for tiden og har termin 1 dec. Men efter vi er flyttet i den større lejlighed er Kia (2år) begyndt at ødelægge ting når hun er alene hjemme. (Som hun ALDRIG har gjordt før) Altså små ting, som en tom kakao- eller mælk katong som står på stue bordet, som man ikke lige har fået fjernet. Udover det har hun utrolig nok kunne komme ned i min kærestes lukke skoletaske og tag hans madpakke op, fået den åbnet og spist rasterne, og her i dag gik det så ud over min hjemmelavet varmepude..

Alt er som det plejer, efter vi er flyttet udover jeg er mere hjemme og at jeg ikke helt går med hende som jeg plejer men går en længere tur med hende om morgen, og ved middagstid (hvor hun kommer på lukket areal hvor vi leger med boldt osv) end jeg plejer. Da jeg ikke kan gå så langt om eftermiddagen og aften. Da jeg doger meget med rykken og vand i benene, men ved enten eftermiddagsturen eller aftenturen tager kæresten over. Afhængere af hvornår han har fri.

Hvad skal jeg gør for at undgå, hun bliver ved med at ødelægge ting? har så vidt muligt fjernet tingene så hun ikke kan ødelægge noget, men så gik det udover min varmepude i dag. Begynder fra i morgen at fylde hendes aktivitets legetøj hver gang jeg skal ud. hun har to spil, en aktivitets bold og et aktivitets tæppe. (Plejer kun at bruge dem engang i mellem. Når hun er alene) også må jeg skifte mellem dem.
Tror i det vil være nok ? Så problemet ikke bliver værre? og gerne helt skal stoppe igen..

Skal siges at når jeg tager hjem fra, er det i korte perioder så hun er ikke alene hjemme længe ad gangen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er begyndt at ødelægge ting.. what to do?
  • #1   21. sep 2012 Lyder som hun trænger til at blive aktiveret ;o) lidt hjernegymnastik ville nok være godt, ville være det som jeg selv ville forsøge med :o) Held og lykke med det.

• #2   21. sep 2012 Har i trænet alene hjemme efter at i er flyttet?

• #3   21. sep 2012 Neej har aldrig været nødvendigt.. (da hun aldrig har ødelagt noget)
    Og da vi boede i den anden lejlighed gik vi begge to i skole, så der var hun alene hjemme længere tid ad gangen..
    Nu når jeg ikke er hjemme nu, er det max 2 timer ad gangen jeg er væk...
    og i weekender osv. når man godt kan være længere tid væk, plejer jeg at være ude ved min mor og der er hun med og leger med hendes hund.. (udover når jeg ikke er hjemme er kærsten hjemme..)

Men som Aino K siger, prøver vi med aktivitets boldt og spil fra i morgen, og ser om det hjælper. Har bare ikke været nødvendigt at gør hver gang, før når hun var alene.. smiley

• #4   22. sep 2012 At hun har noget at beskæftige sig med når der ikke er nogen hjemme eller der er nogen hjemme er fino, men jeg tænkte mere at få hende til ting (kommandoer) samt at gemme godbidder rundt omkring hun så skal søge efter dem :o) at hun bliver "brugt" og ikke vil havde energien til at finde på unoder ;o)

Har givet Anne Julie et klik på enig knappen ;o) for selvom det ikke har været nødvendigt før, så kan det godt være nødvendigt nu hvor I er flyttet, bedre at træne end ikke at gøre det :o)

Kommentér på:
Er begyndt at ødelægge ting.. what to do?

Annonce