6. mar 2008 Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
når enden bare er god er alting godt. {{forumTopicSubject}}
pyyyyyy efter mit nok livs værste udstillingsweekend i sverige kom jeg hjem med en ny svensk champion.
men sikke et helvede. torsdag og fredag regnede, lynede, haglede det i et væk. hundene ville ingen ting fredag og lørdag og alt stod under mudder. men søndag var det tørrevejr men pisse hamrende koldt så vi måtte sidde med hundene i tæpper og holde dem varme.
men vores ring blev flyttet fra mudderbadet op på grud og endelig kunne vi vise hund frem.
svenskerne kæmpede en brav kamp for t få det til at fungere og flyttede hele tiden rundt på hunde - ringe osv for at alle fik en fair chance.
ALT er smurt ind i mudder. mit telt har mudder en meter op af siderne og jeg har måtte vaske alt af i dag. men jeg tror desværre ikke jeg får teltt rent nogen sinde..
her er et billede af vores søndagsring.
(link fjernet)
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.263
Men nu er du jo vild med udstillinger, så du kan nok leve med det
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
jeg købte to heldragtr til mine så når vi skulle lufte dem så kunne jeg beskytte pelsen lidt. men alt var bare vådt og fugtigt. og jeg kæmpede hele tiden for at holde hundene tørre og varme så de ikke bliver syge. ALT hvad jeg havde med var i brug. og det er ikke så lidt jeg slæber med på en udstilling. men jeg vil aldrig nogen sinde høre nogen gøre nar af mit udstyrs ræs igen. *gg*
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 108 Hunde: 3 Emner: 451 Svar: 2.869
Det er da sejt, og sikke et vejr!
når enden bare er god er alting godt.