{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vaccinationer
  • #1   31. aug 2012 Hvis det kun er en smule kan man godt, men den må ikke være alt for skidt, før det er en dårlig idé.

• #2   31. aug 2012 jeg har ik mødt nogen dyrlæger her i området der vil give årlig vaccine hvis hunden har kennelhoste ihvertfald.... med det andet skal jeg lade være usagt.... ud over det så holde de nye vacciner idag 2 år....

• #3   1. sep 2012 er det ikke kun nogle af dem der holder 2 år, synes der har været debat her inde hvor folk har fortalt hvad der holdte 1 -2 og 3 år smiley
    men synes bare det er så mystisk at nogle dyrelæger vaccinere syge hunde. jeg overvejer kraftigt at skifte dyrelæge på baggrund af de har vaccineret syge hunde to gange nu, to jeg kender.. smiley ..

• #4   1. sep 2012 Kennelhoste og leptospirose holde 1 år.

Rabies (rabisin efter hunden er fyldt 1 år og nobivac's rabiesvaccine), hundesyge, parvo og leverbetændelse holder 3 år.

Om man vaccinerer en syg hund kommer an på, hvor syg den er. En let omgang øjenbetændelse eller en MILD kennelhoste (uden feber og alm vel) tror jeg de fleste ville vaccinere.

• #5   2. sep 2012 det var den alm vaccine som holder i 2 år idag. smiley altså den som man normalt ville give 1 gang om året før smiley Kennelhoste er stadigvæk mindst 1 gang årligt.

• #6   2. sep 2012 Kim S: de to mest brugte 'almindelige' vacciner (nobivac og duramune) holder 3 år og ikke 2.

• #7   2. sep 2012 2 år er hvad dyrlægerne her i området siger inkl vores egen, om det så er for at være sikre skla jeg ik kunne sige... siger det bare videre... men jeg stopper bare med at kommentere mere på denne tråd.... hygge

• #8   2. sep 2012 Dem der laver vaccinen siger 3 år - på min klinik lytter vi til dem smiley

• #9   3. sep 2012 Jeg var til dyrlæge den anden dag med begge hunde, de skulle have deres årlige vaccinener og sundehedseftersyn.

Min tæven viset sig så at være syg, hun havde 40,2 i feber, røde øjene og våde øre, og der ville min dyrlæge ikke vacciner hende, hun fik istedet pencilin til 10 dage, og så skulle være klar til at blive stukket efter 14 dage.

• #10   3. sep 2012 N G: det lyder fornuftigt!! Hold da op en gang feber! God bedring!!

• #11   3. sep 2012 Ja og det værste er faktisk, at hverken os eller dyrlægen har nogle bud på hvorfor hun havde feber.
    Hun var godt nok gået fra sin mad et par timer tidliger, og det ligner hende bestemt ikke, men vikede ellers frisk nok, dyrlægen valgte så at tage hende temp på baggrund af det, og det hun havde våde øre... Men ingen bud på hvad det var.

Kommentér på:
vaccinationer

Annonce