{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.528 visninger | Oprettet:

Jeg er skuffet. {{forumTopicSubject}}

Mangel på respekt for andre og andres ting. Den sætning ramte mig lige i fjæset idag da jeg kom ud på agilitybanen.

Vi er nogle stykker som lejer baner og forhindringer, så vi sætter bane op og tager bane ned, en gang om ugen i 2 timer.

Vi har nogle herlige timer sammen og både hundene og vi hygger os:-)

For MIG er det en selvfølge at man passer på tingene, så jeg blev SÅ chokeret idag da der hang en seddel på banen om at "en ting er at A-brædt er ødelagt og slalomstænger er knækket" men ydermere var der boret en af træbommene op på stolpen hvor skiltet sad. Denne træbom var HELT tydeligt gennemgnasket af en hund. Masser af tand/bidmærker i. Og det er altså ikke foregået på 5 eller 10 minutter. EN eller anden har ladet sin hund ligge og splitte en bom totalt.

Nu begynder ejer af banen jo så at tænke over om hun skal blive ved at leje ud. Dvs. at det går ud over en masse mennesker, som hygger sig.

Og jeg forstår hende!! Hvad jeg IKKE forstår er at voksne mennesker lader deres hund splitte andre folks ting ad???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er skuffet.
  • #1   26. aug 2012 Sikke da en respektløs måde at behandle andres ting på... smiley

• #2   26. aug 2012 NOOOOOOO !!!!!

ei for helvede altså smiley Stakkels Nete !!!

det er bare så svinsk ! og slet ikke i orden, totalt utilgiveligt !!!! smiley øv !

• #3   26. aug 2012 Det er fandme heller ikke i orden og øv at det kan risikere at gå ud over jer der passer på tingene. Jeg kan godt forstå ejer, for AG redskaber er dyre både at anskaffe, men også i vedligehold og reperation. Sikke en øv situation.

• #4   26. aug 2012 Ja det er godt nok dårlig stil! smiley :(

• #5   26. aug 2012 Ja og Nete er så flink med de ting hun har til AG - de er så pæne og velholdte, både indedøre og udendørs smiley

øv ! hvor er det altså trist !

• #6   26. aug 2012 Nej Anika, det er det nemlig ikke!

Freja:

Vi stod bare og blev så vrede og skuffede alle sammen. Det kan man sq ikke være bekendt!!!

Ja, noget kan gå i stykker. Det kan ske for alle. Men så giver man besked og man lader IKKE sin hund ligge og tygge i forhindringerne i en time!!

• #7   26. aug 2012 Det er slet ikke iorden smiley

Kan godt forstå ejeren overvejer om hun vil fortsætte med at leje ud
    det er sgu altid de få der ødelægger det for resten

ØV

• #8   26. aug 2012 Føj det er da grimt, andres ting bør man faktisk passe bedre på end sine egne, de skulle gerne leveres tilbage i samme stand som da man lånte..... Håber ikke det bliver ødelagt for jer, men kan godt følge ejeren er gået i tænkeboxen :o/

• #9   26. aug 2012 er næsten helt glad for at jeg ikke var der - bliver så vred over noget så respektløst ! smiley

havde det været min hund ( ja det var så ikke sket men you get the point smiley ) så havde jeg kontaktet Nete, forklaret situationen og spurgt hvor meget reparation / erstatningen koster !

• #11   26. aug 2012 Det er grotesk at folk opfører sig så respektløs og ødelægger det for andre, føj altså!!!

• #12   26. aug 2012 Nej for fanden noget svineri, og hvordan har de kunne ødelægge A brættet det er jo yungt og stort... Trist at voksne mennesker ikke kan passe på tingene

• #13   26. aug 2012 Jeps Maj-Britt. Jeg sad bare og blev mere og mere forbandet over det!!

Vi ved så ikke hvad der er sket med A-brædtet, for det havde vi ikke ude, men der stod at det også var ødelagt. Og så er det altså ikke udefrakommende, for A-brædtet er p**** tungt og så aller inderst.

• #14   26. aug 2012 men hun må jo vide hvem der har lejet banen der, og kontakte dem så de kan betale for deres skader

• #15   26. aug 2012 Jeg har det på samme måde. Det er bare ikke i orden at efterlade andres ting på den måde. Der er jo mange mennesker og hunde der gerne skulle have glæde af de ting i mange år frem. Jeg håber at Nete ved at vi er nogle der voksne nok til at bruge tingene derude.

• #16   26. aug 2012 kan man slet ikke finde ud af hvilket hold der har været der ? :S

• #17   26. aug 2012 Netop, ellers håber jeg da at de forskellige hold vil hjælpe med at opklare hvem der var der da det skete...

• #18   26. aug 2012 Jeg ved ikke hvor mange der lejer banen. Og jeg ved ikke hvornår det er sket. Hun er der jo ikke efter hver gang banen har været lejet ud, men jeg håber saftsuseme at hun kan pejle sig frem til hvem det kan være!!

• #19   26. aug 2012 Stella:

Nu har vi været derude i så mange år, så jeg tror at hun er klar over at det ikke er os. Men det kan jo ende med at gå ud over os også smiley

• #20   26. aug 2012 håber jeg godt nok også !!!

jeg ville være kold overfor at fortælle hvis jeg viste noget - det er så forkert at det sker, og endnu mere forkert at man bare går fra det ! :S

• #21   26. aug 2012 Sikke noget svineri..
    Respekt for andres ting er åbenbart ikke noget alle har den dag idag!

Håber i stadig kan få lov at leje jer til redskaberne mv.
    Og håber inderligt hun finder ud af hvem der har gjort det!

• #22   26. aug 2012 Det er super svinsk!!
    Jeg blev så forarget over, at man kan være så ligeglad og respektløs!! Øv!

• #23   26. aug 2012 Det er den samme respektløshed der gælder når man kommer ud til sin bil og nabo bilen som har stået der har lavet en fed bule og ingen seddel overhovedet.
    Sidder og bliver helt arrig på jeres vegne, sådan noget svineri.!!!

• #24   26. aug 2012 Katrine:

Og. Du, Maj-Britt og Stella så bommen. Det var jo ikke et enkelt bid smiley

• #26   26. aug 2012 Ja, det var den smiley

• #27   26. aug 2012 Der var så mange bidsår, så der er brugt mere end bare lige et par min. på at bide i den.

• #28   26. aug 2012 ufatteligt... håber nogen sidder med enormt røde øre lige nu !

• #29   26. aug 2012 det er sku for skrapt, at gøre den slags, ja stakkels Nete, det kan da ikke være dem der plejer at leje baner der kan finde på sådan noget, redskaberne er jo også til at komme til så det må jo være andre der har saboteret det, og ikke dem der er brugere af det.

• #30   26. aug 2012 Det er svært at vide, hvem der bærer skylden.
    Men det er nødt til at være en, der har taget den ud af kassen, for så mange bid der var i, kan en hund ikke havde gjort uden at ejer har taget "pinden" ud af kassen ..

• #31   26. aug 2012 Evi - men stedet er jo ikke bare sådan at komme til , det er jo langt ude på landet ned af en grusvej der ikke ser ud til at føje nogen veje hen smiley Det er ikke sådan liiiige at finde ..

• #33   26. aug 2012 hehe okay smiley

håber personen tager kontakt til Nete så hun kan få penge for skaderne !

• #34   26. aug 2012 Evi:

En ikke-bruger ville aldrig hive A-brædtet ud. Det står bag ALT det andet, så der skal bruges tid og kræfter på at få det ud.

• #35   26. aug 2012 Meget dårlig stil, og jeg kan godt forstå du er mere end skuffet. Normale mennesker gør ikke sådan noget..

• #36   27. aug 2012 Det er noget forbandet svineri!!

Vi lejer også banen en time om ugen, og blev godt nok overassket over at se sedlen i torsdags. Nu ved jeg ikke hvad der er sket med Aét , eller slalom stængerne. Men med denne overlægger, er man slet ikke i tvivl om, er sket med fuldt overlæg! Synes det er grotesk man ikke går ind til Nete, og fortæller hvis noget går i stykker.
    Ved ikke hvem der ellers lejer banen end TS og mig, men kan ski godt forstå, Nete overvejer ikke at vil leje banen ud, når det er måden folk behandler hendes ting på!!

• #37   27. aug 2012 Giver Mette ret.

A-Brættet er kun for brugere, og et hold hvor der er flere på. Vi er tre piger, og har endnu ikke haft A-brættet ude, grundet det er for tungt.Samtidig tænker jeg på, om det ikke er en ung hund der har gjort det. For hvor mange af hundene (har aldrig set det) er løbet over og taget en overlægger, og gennemgnasket den. Tænker det må være en hund, der ikke normalt løber AG

• #38   27. aug 2012 Nu har jeg kun været der en enkelt gang, og der havde Maibritt sat det meste op. så jeg har kun set at man kan komme til det, og ja det er rigtig rigtig synd når ting bliver misbrugt, når man har så frie tøjler til at leje sig ind.

• #39   30. aug 2012 Aii..For FA**** altså.. Hvor kan jeg godt forstå jer, og jeg blir rasende på jeres vegne, for det er jo ikke et "uheld" men overlagt hærværk af en/flere hundeejere med hjerner ups det har de jo ikke, men så en IQ som "Brian" typerne. smiley

Har oplevet det samme ske hver uge igenne nogle år på en skoles Idrætsplads som også blev lejet ud. 200m. fra min bopæl, Jeg var ikke selv "medlem" og kender ikke dem som var, men jeg har i gennem årenes løb brugt de ting som ikke kunne gemmes væk "Som F.eks. bommen/telefonpælen 10-20cm over jorden, A dimsen smiley osv. når jeg havde hvalpe/unghunde som havde brug for selvtillid, Alt der kunne var cementeret ned i jorden så skolebørnene kunne bruge tingene uden risiko for ulykker.
    Men jeg så næsten dagligt/natligt "Brian`erne" få deres kæbestærke vovser til at gennemtygge disse træ ting så skaderne gjorde tingene mindst brugbare, det der kunne løsnes fra jorden blev væltet og tit brændt af. Nogen lejede så en "Container i metal hvor flytbare ting blev opbevaret,både skolens cykel-go-carts,spil,hockymål,og en masse agility ting. Men den brød de op og ødelagde alt, kunne de ikke få kæden op, så åbnede de containeredæren på klem smed benzin ind og brændte alt af. Her kom de ind gennem et hul i hegnet, og som hundeejer så jeg dem jo når jeg selv lige ville derned med hundene. men kunne ikke gøre andet end at ringe til politiet som aldrig var hurtige nok til at en eneste blev taget.

Jeg kan bare ikke fatte hvad der er så sjov i/ved at ødelægge ukendtes ting, ikke fordi det er et nyt fænomen, som barn brændte samme slags idioter parkernes legetøjshuse og især skurene med bordtennis/fodbold bordene, cykler o.l af flåede gynger ned osv..ved godt det ikke har noget at gøre med Jeres plads at gøre, men villle bare sige at det desv.ikke er et enestående tilfælde. Men SURT og SØRGELIGT og DYBT GO`NAT er det helt sikkert.

Men håber at i på en el.anden måde kan finde synderne, ved bare ikke hvad det kan bruges til med mindre de tages i gerningsøjeblikket.
    Øv det er en nærmest håbløs sag. Som I må betale for. som sagt så gør det mig ondt på Jeres/brugernes vegne at i blev ofre for det hærværk. kan jo desv.kun vise min sympati som i ikke kan bruge til en S'id.

• #40   1. sep 2012 Anita:

Hende der ejer banen, vi lejer, ved godt hvem synderen er. Hun kan bare ikke bevise det. Og har derfor hængt sådan en seddel op, istedet for at skrive personligt til dem, så vedkommende kan se, hvad konsekvensen er.

• #41   1. sep 2012 Ina. Ok..men som jeg også skrev så ved jeg godt at man ikke kan gøre en pind uden beviser, og det ikke engang er nok hvis en patrulievogn havde været til stede og begge betjente havde set det, da det ikke er et bevis som retten kan bruge til noget.

Det er sørgeligt at kun en video af ham/dem ville ha kunne fungere som bevis..

Det er bare noget møg at folk ikke kan holde nallerne og deres hunds gebis fra andre`s ting..
    Som skrevet tidligere, så kan jeg kun vise min medfølelse for jer= brugere.. Selvom i ikke kan bruge den til noget. smiley

• #42   1. sep 2012 Ina:

Jeg var så ikke klar over at Nete ved hvem det er. Men pyha, for alle har vel gået og følt sig "mistænkeliggjort" på et eller andet plan. Selv med den reneste samvittighed smiley

• #43   1. sep 2012 Mette:

Jep, derfor jeg snakkede med hende. Hun fortalte mig, hun godt ved hvem det er, og der med disse personer har været problemer før. Hun kunne dog ikke "bevise" det, og derfor satte hun den seddel op, så vedkommende kunne forstå hvad der ville ske, hvis der skete mere. Men hun var godt klar over, det hverken var jer eller os smiley

• #44   1. sep 2012 Ja, det havde jeg godt på fornemmelsen, Ina. Altså at vi var "frikendt". Men derfor bliver man da "nervøs" alligevel. Jeg VED jo at det ikke har været os, for jeg har været der hver gang og INGEN af os kunne nogensinde drømme om at lade den slags ske!!

Hvad var der sket med A-brædtet?

• #45   2. sep 2012 Jeg ved ikke hvad der er sket ed Aét, jeg spurgte ikke. Hun fortalte mig bare overstående. Men jo, man bliver nemlig nervøs, selvom man har ren samvittighed. Også derfor jeg fik snakket med hende.

Kommentér på:
Jeg er skuffet.

Annonce