{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Jeg er skuffet ! {{forumTopicSubject}}

Helt ærligt, er jeg den eneste der sad med en tom fornemmelse efter at have set Tv2´s afsnit i fredags om "Danmarks Sødeste Hund" ???

Hvilket tynd omgang bras. Har de virkelig så meget andet fornuftigt at vise på den station, at de korter alle kvalifikations-runder ned til 45 minutters program ?? Jeg regnede med at de lavede en ½ times program om hver by og viste alle de kandidater én efter én.. Men nææh nej, i stedet for får vi en interview med Anne og hendes samojed spids på en trampolin.............
Og jeg skriver ikke det her fordi jeg var med i programmet, men bare fordi når de for én gangs skyld gider vise vores 4-benede venner i fjernsynet (i stedet for genudsendelser, nyheder om krig og ødelæggelse og ligegyldige gamle film) så bliver det bare forkortet til knap time med hurtige klip og rodede interviews....
Jeg har hermed endnu en grund til ikke at betale licens.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er skuffet !
  • #1   26. aug 2007 Det var noget bras - men licens? Det er da for dr1

• #2   26. aug 2007 jeg sad også med en flad fornemmelse, efter det første program, og har ikke set det siden, for jeg var virkelig også skuffet

• #3   26. aug 2007
    Ja jeg ved godt at det er for DR1, det var sådan lidt ironisk ment...

Men helt ærligt, jeg er nok langt fra den eneste der synes at når de endelig laver den slags event, så kunne de jo godt ofre lidt mere air-time på det.

• #4   26. aug 2007 Ja, det var noget værre bras...
    De kunne godt ha' lavet nogen længere, og flere udsendelser.

• #5   26. aug 2007 jeg var skuffet over programmet, selv om vores to hunde blev vist, i det program i fredags.... havde forventet meget mere....

Men da vi var i viborg den fredag, hørte jeg kameramændene snakke om at de ikke kunne have så meget med, så de skulle begynde og priotere, da de ikke måtte lave for lange optagelser.... fordi der skulle lidt af hvert med...

• #6   26. aug 2007 Jeg er stadig pavestolt fordi Poco kom på landsdækkende tv smiley

Men ja, alle herinde kan nok blive enige om at det her var årets tv-event og burde have haft opmærksomhed af royale dimensioner hehe smiley Lidt ærgerligt at det blev sådan en skuffelse og er enig i at det blev nogle meget rodede programmer....

• #7   26. aug 2007 Jeg er bestemt også glad for alle de hunde som kom videre og også blev vist i programmet, men i dagens Danmark, synes jeg at de 4-benede skulle have meget meget meget mere opmærksomhed.

Desuden så kan jeg virkelig ikke se, hvordan man proritere Anne Gadegårds privat hunde-optagelser i næsten 8-10 minutter af programmet, frem for at tage en nærmere gennemgang af de hunde som faktisk gik videre....

And who the f**k is Anne anyway ? Hvordan kan man sætte en teenager pige der en eller anden gang havde sin 5 minutters berømmelse til at bedømme i sådan en konkurrence ?? Hvorfor ikke tage en lidt mere kompetent person som en cirkus-hundetræner eller en kendt dyrelæge eller bare en eller anden, der ikke nødvendigvis vælger en vinder fordi "Han er såååå blød og sød" --- ingen videre kommentarer, vil ikke lyde fjendsk med coooom on.....

• #8   26. aug 2007 Altså nu har jeg overhovedet ikke sat mig ind i det program.. Har set det 2 gange nu, men det er da langt fra fantastisk..

Man hører ikke hvorfor "dommerne" har valgt som de gjorde..

Hvilke kriterier dømmes der udfraa osv..

Hvad kan man egentlig vinde?? æren?

Jeg kunne godt komme i tanke om, at være taget afsted for at få en god dag ud af det, men bestemt ikke pga. selve konceptet..

Og at det er kortet ned... tjaa, det er jo virkelig mange hunde.. Men da der er så lidt "seriøst" snak, så er jeg glad for programmet ikke er længere end det er smiley

Det eneste man hører er jo bare at alle siger, at deres hund er danmarks sødeste.. og ellers er der filmet hunde.. Så kan man nøjes med en tur i skoven - det er lidt det samme..

• #9   26. aug 2007 Har ikke set et eneste afsnit, eller hvad det hedder.

Synes det er noget pjat.. Vil jo aldrig være enig alligevel.. Min Luna er - for mig - ikke blot Danmarks, men verdens sødeste og dejligste hund..

• #10   26. aug 2007 det vil sige at når man aldrig ser DR1 eller DR2 så behøver man ikke betale licens.?? syns aldrig der kommer nået godt på de to kanaler,, de er sku mega kedelige at glo på!!

• #11   26. aug 2007 Jo du skal da betale licens lige meget hvad.. de kan da ikke måle på hvad du ser..

• #12   26. aug 2007 det er jo bare lidt latterligt..

• #13   26. aug 2007
    Men hånden på hjertet , hvis hun valgte hunden pga at den sød og blød, så skulle hun vælger 20 andre der var med også.... Jeg er udemærket godt klar over at det ikke er udstilling og ved godt at hunden skal bedømmes på dens "sødhed" men jeg synes nu alligevel godt at der kan være lidt mere begrundelse med til det.

Jeg ser aldrig tv, netop pga der næsten aldrig er noget fornuftigt på, men kommentaren med licensen var nu mest for at statuere en pointe...

• #14   26. aug 2007 Synes det er meget overfladisk, ville hellere se noget andet med hunde, eller de lavede det længere og med mere indhold, kan godt se det nok er sjovt at se for dem som har deres hund med, meeeen ja et alt for tyndt program...
    Jeg behøver ikke engang stille og jeg ved jeg har DK's sødeste hunde;o) hihi

• #15   26. aug 2007 Jamen det er jo "bare" DR der opkræver licens.. Du skal betale licens, hvis du ejer et tv eller en radio...

Det er da ikke noget nyt..

• #16   26. aug 2007 TV2 får også licens penge.. Som "Jeanette Køge" skriver er det bare DR er står for opkrævningen..

• #17   26. aug 2007 Synes også det er et ualmindeligt tamt program... Det har INTET indhold!

• #18   26. aug 2007 Jeg synes det er noget opreklameret møg pis, som jeg spildte 45 min af mit liv på at se!!

• #19   26. aug 2007 Jeg vil gi´ dig ret i,at det kunne være skønt med et meget længere program...Men det var skønt,at se så mange forskellige dejlige hunderacer..

Kommentér på:
Jeg er skuffet !

Annonce