{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Om at Rejse uden hunden og mavepine. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige i dag fået bekræftet at jeg skal med et venne par til Tyrkiet den 3/9 i 10 dage.
Min yngste på 21år skal passe Calle. Han går på kokke skole så der kan blive lange dage. Der er genboen. En skøn, pligt opfyldene, Hunde kender, Skøn, Dejlig dame 8-) med på at være bagstopper. Hun vil lufte Calle når/hvis nogle dage bliver lange.

Alt er altså i den skønneste orden.
Alligevel sidder jeg her med mavepine og ondt i hjertet.
Jeg er hjemmegående. Calle og jeg har aldrig været fra hinanden længere end 12 timer hvor han var passet mens jeg var i Sverige.
Til dagligt er han max alene 6 timer af gangen.
Hvordan skal min lille dreng dog klare sig uden sin Moar??

Disse og andre tanker fare igennem mit hoved. Som sagt ved jeg da godt det nok skal gå men...åhhh min lille dreng.

Andre der har svært ved at "klippe navlestrengen" ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Om at Rejse uden hunden og mavepine.
  • #1   17. aug 2012 jeg kender det alt for godt! jeg har gået hjemme siden jeg fik Misha, hun kan SAGTENS være alene, hun er faktisk rigtig god til det. hun har en gang været alene i omkring 10 timer hun havde hverken tisset eller pøllet! der var ingenting. men hvis nu vi bare skal ud og handle og der er gået 2 timer hvor hun har været alene, så får jeg dårlig samvittighed.. når vi så kommer hjem så vil jeg helst ikke gå nogen steder igen. altså hvis kæresten spørger om jeg vil med et sted hen, så bliver jeg hellere hjemme ved Misha smiley eller hvis vi skal et sted hen og spise, så siger jeg altid vi ikke skal sent hjem, for jeg har det ikke godt med at komme så sent hjem at vi så bare skal i seng.. så vil jeg helst lige sidde og nusse med hende osv. så forstår godt hvad du mener, men det lyder da til at Calle nok skal få det rigtig godt og at han bliver passet godt på imens du er væk smiley så tror sagtens du kan tage afsted og nyde ferien. smiley

• #3   17. aug 2012 Der er jo en grund til at jeg ikke tager på ferie smiley

• #4   17. aug 2012 det jeg skrev omhandler hvis hunden er alene hjemme. jeg tager kun på ferier hvor min hund kan komme med, hvis det skulle ske at jeg skulle på en tur med venner eller noget, så har jeg nogen stykker jeg stoler nok på til at passe min guldklump.. smiley

• #5   17. aug 2012 Jeg har det på samme måde. Dog stoler jeg 100% på de personer som passer tøserne. Og jeg VED at de vil passe dem lige så godt som jeg gør.

• #6   17. aug 2012 Glæder mig jeg ikke er ene om at have det elendigt hehe

• #7   17. aug 2012 nu tager vi også kun i sommerhus.. (vælger ferie ud fra at vi har hund)

• #8   17. aug 2012 Calles moar, nej du er ikke alene. Jeg går også hjemme da jeg har taget et velfortjent sabat år så Peanut og jeg er altid sammen, han har dog lært alene hjemme træning og kan også være med manden men han jeg har ikke været fra hinanden i mere end max 8 tim nogle få gange og nu skal jeg snart igang med at arbejde igen, puha. men nyd din ferie han overlever smiley god tur forresten.

• #9   17. aug 2012 Derfor tager vi kun på ferier hvor hundene kan komme med - Ved min ferie ville blive elendig hvis jeg skulle savne hundene og tænke på dem hele tiden... smiley
    Men god tur!

• #10   17. aug 2012 Jeg har det også dårligt over at tage væk fra hunden, men jeg har nu konstateret mere end én gang, at hun ikke savner mig det fjerneste. Jeg tænker på hende, mens jeg er væk, men jeg ved, hun har det godt med mennesker, hun elsker, og som jeg stoler på (enten min datter eller min søn).

Lige pt passer jeg min datters hund, mens min datter og svigersøn er i Tyrkiet - jeg vil skrive under på, at Alba på intet tidspunkt har vist den mindste form for mismod.

Så.... det korte af det lange, tag afsted og nyd det med god samvittighed smiley

• #12   18. aug 2012 Ja Tjalfe skal med på ferie.

• #13   18. aug 2012 Piv altså.
    Calle er vaccineret mod Rabis fordi jeg ikke ville rejse uden ham. Men jeg kan ikke få ham med i flyet med så kort varsel. Desuden tror jeg mine venner betakker sig for at have hund på slæb. OG den by vi skal til er fyldt med løse hunde med lopper. Og ikke alle søde ved fremmede hunde på deres territorium

Føler mig som verdens værste hunde mor. Men ja jeg ved godt min søn og genbo vil passe på ham.

• #14   18. aug 2012 Det er fint du gerne vil ud og rejse, tag nu afsted med god samvittighed smiley

• #15   18. aug 2012 MIG! smiley

Kæresten og jeg tager en lettere spontan tur til Egypten på mandag, jeg har overhovedet ikke haft tid til at vænne mig til tanken. Vega bliver passet hos min mor, og jeg VED hun vil få det fantastisk og hygge sig med deres hund og min søster, jeg ved de vil passe på hende og gå med hende og sørge for hun har det godt, men alligevel har jeg ondt i maven. Jeg SAAAAAAVNER hende allerede smiley

• #16   18. aug 2012 årh Pernille. Nøjagtigt som med mig.

Kommentér på:
Om at Rejse uden hunden og mavepine.

Annonce