{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.617 visninger | Oprettet:

at rejse sine øre.. {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley

Er der nogen af jer der ved hvor tit (sjældent) det sker at fb'er ikke rejser deres øre? Og om man kan gøre noget ved det? har hørt en dyrlæge sig at man kan putte tape omkring, for at hjælpe lidt - er der evt nogen af jer der har erfaring med det?

Hilsen Nynne!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at rejse sine øre..
  • #2   9. aug 2011 Michelle - Hun er 100 % ren, så det kan ikke være derfor smiley

Maja - 1000 tak for svar - det vil jeg lige sige videre til hendes ejere smiley

Malle - Jeg har godt nok hørt om det før, men du har ret - det er meget sjældent det sker! Dyrlægen siger at det kan være fordi at brusket i hendes ører ikke er helt så stift, som normalt, og at ørerne derfor lige skal "hjælpes" op indtil det bliver stift.. Men ville som sagt bare lige høre om nogen af jer havde hørt om der før og kunne nogen andre fif - synes os det med tapen er lidt synd!

• #3   9. aug 2011 Tror ikke det har noget at gøre med at de ikke er rene.. Selvom de er rene, kan de risikere ikke at rejse ørene (det er dog sjældent).

Min Goliath er 5 mdr og har kun rejst det ene øre. Aner ikke om det andet kommer op og stå.

• #4   27. aug 2011 Jeg synes at jo større ørerne er, jo længere tid tager det før ørerne rejser sig...men har endnu ikke opdaget at de ikke har rejst sig:-)

• #5   27. aug 2011 Maja: nu synes jeg generelt ikke at jeg har små hvalpe, de ligger omkring 3 kg...men det kan nemt være at det har noget med størrelsen på hvalpen at gøre, jeg kan i hvert fald bare se at jo større ørerne er, jo længere tid tager det for at de rejser sig:-)

• #6   28. aug 2011 He he jeg tror at jeg vil prøve at lave en statistik fremover, altså skrive vægt og hvornår de rejser ørerne..det kunne da være sjovt at se:-)

Kommentér på:
at rejse sine øre..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce