{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Emma syg igen ;o( {{forumTopicSubject}}

Ja nu har vi igen været hos dyrlægen med Emma.
Hun startede dagen med at være meget sløj.....halen hænger slapt ned og hun ser meget sløv ud i øjene.....hun virker meget trist og bare helst gemme sig.

Hun er jo lige blevet færdig med hendes 2. pencilin kur mod noget betændelse i livmoderen og jeg var sikker på at nu var den sikkert helt gal.

Vi kommer ud til dyrlægen.......hun bliver scannet.....får taget temp......og en blodprøve.....scanningen viser en smule i hendes livmoder.....temp var normal og blodprøven viser at alt er normalt.....lever, nyre og infektionstal.....ja intet alarmerende......men dyrlægen og jeg blev enige om at vi ikke ville udskyde sterilliseringen af hende længere, så på tirsdag skal det være.

Dejligt at hun trods alt ikke skulle indlægges......dyrlægen mente muligvis, at det kunne skyldes varmen, men blodprøven viste at hun ikke mangler væske, så hun skulle bare slappe af......jeg tror nu at der er noget andet og hvis hun ikke er mere frisk i morgen så kører vi der ud igen......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Emma syg igen ;o(
  • #1   21. jul 2006 uh... der er altså ikke noget værre end når ens hund er syg, de kan jo desværre ikke fortælle hvad der er galt.
    Varmen gør dem dog ekstremt sløve og det er jo kun naturligt for så sparer de energi, min som er en damphund, slapper af fra morgen til aften i disse dage.
    God bedring til hunden.

• #2   21. jul 2006 Lars...tak skal du ha....ja det er ski ikke sjovt.....Emma slapper også bare 100 % af i varmen og vi forlanger intet af hende.....men idag er hun meget anderledes end de andre dage......kan se på hende at der er noget galt.

• #3   21. jul 2006 Åh.... God bedring med den smukke pige smiley

• #4   21. jul 2006 Ihh altså

tror du ikke det er livmoderen der stadig driller?

• #5   21. jul 2006 nicola....jooo....det er det sikkert....scanningen viste dog kun en lille smule derinde....det var kun på størrelse med spidsen af en lillefinger......men nu skal det altså være slut med alt den pensilin og hun bliver opereret på tirsdag.
    Blodprøven viste også at hun ikke har nogen infektion i kroppen, men nu syntes vi at det er på tide at hun komme 100 % oven på igen.....hun har jo skrantet lige efter hun fik hvalpene og til nu ;o(

Kommentér på:
Emma syg igen ;o(

Annonce