{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Emma syg ;o( {{forumTopicSubject}}

Nu har Emma desværre muligvis livmoderbetændelse igen.......hun havde det også efter hun havde født hvalpene. hun har lige været i løbetid som sluttede for ca 14 dage siden.
idag har hun bare været meget træt og jeg undrede mig over, at hun bare ikke rigtig noget som helst........jeg kigger hende igennem sådan som jeg plejer for at se om alt er ok.......jeg opdager så en lille slimklat som løber ud af hende.
Jeg ved godt hvad klokken har slået, men ringer lige til dyrlægevagten hos min dyrlæge for at høre hvordan jeg skal forholde mig.....han siger, at vi sagtens kan vente med at komme til i morgen kl 8.....hun skal være fastende da de, hvis det ser slemt ud, vil operere hende med det samme ;o(.......VRÆL.....vi skal til holland på ferie med Emma d. 8 juli.......
Er der nogen som har prøvet en sådan operation og er det slemt ?.....hvor stort et operationssår er det ?....tager det lang tid for dem at komme ovenpå igen ?

Hvis det bliver helt galt, så skal hun selvfølgelig ikke med til holland og så siger min søn på 15, at han gerne vil blive hjemme og passe hende.....men jeg syntes nu også det er synd for ham, at han skal ofre sin sommerferie og vi vil jo helst have hende med.......tror i det kan lade sig gøre alligevel ....?.....jeg tænker hvis nu stingene er taget ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Emma syg ;o(
Kommentér på:
Emma syg ;o(

Annonce