{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Hvor er det rart.. {{forumTopicSubject}}

At have en hund der ikke skal til dyrlægen hele tiden smiley

Fie var jo en mandags-model og vi rendte i et væk, hun ragede alt til sig.

Floyd har været til vagtdyrlægen 1 gang, han havde underligt nok hovedet for langt fremme ( det ligger jo slet ikke til ham at være nysgerrig) og skulle lige undersøge brændenælderne....

Jeg er næsten holdt op med at gå og kigge "ben" hele tiden, dem frygter jeg ikke så meget mere.

Eneste jeg kan være bekymret for, er når han render i krattet, for intet kan åbenbart bremse ham, brombær buske tager man gerne turen igennem flere gange.

Han æder jo alt, så maven ryger engang imellem , men det er så også det eneste vi ellers har bøvlet lidt med.

Så håbet om en sund hund, lever i den grad stadig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er det rart..
  • #1   3. aug 2012 ja det er vist en luksus man ikke skal kimse af smiley sasha er heldigvis grundliggende rask, men har da fra vi fik hende, været der først med kennelhoste, siden sterelisation pga falsk drægtighed, og nu skal vi så have fjernet en del epulis i hendes mund (forvokset tandkød) - 6500 i operation kommer hun til at koste og det er vist billigt. Men når jeg så møder andre 7 års labber tror er vi ofte heldige - for de ser altså nogle gange ret gamle ud.... - og folk tror jo sasha er unghund

• #2   3. aug 2012 Ja det er skønt når dyrene har et godt helbred. Vores f1 lab på 6 år har kun været ved dyrlægen én gang, hvor han sku ha lidt øjensalve og jeg håber virkelig at den lille får en lige så god statistik.
    Hesten har såmænd heller aldrig haft en sygedag smiley

• #3   3. aug 2012 Rødtop er vist nr 1 i dette, rask og sund er nu rundet de 12 år og fejler intet er lidt....MEGET hvidskægget det er eneste alderdomstegn, har aldrig været syg, fået fjernet livmoderen efter andet kuld hvalpe da hun var 6 år gammel, der er ikke engang et ar. så sund glad og frisk, så håber du har fået sådan en søndagshund i Floud Rene smiley

• #4   3. aug 2012 Krydser fingre for at du får en sund hund, René:-)

Det er dig vel undt efter Fie smiley

• #5   3. aug 2012 Håber fremover , vi kun skal besøge til vaccinationerne , samt når han skal vejes og vi køber godbidder smiley

• #6   4. aug 2012 Rene`, jeg forstår nøjagtig den taknemmelighed du har ......
    For det er sådan jeg har det med Bertil efter mine 2½ år sammen med Simmer.....

Kommentér på:
Hvor er det rart..

Annonce