1.175 visninger
|
Oprettet:
hundene skal skilles... {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg står og skal flytte i lejlighed med Molly her d. 1 september - Bella skal blive hos min eks.
Er der noget vi skal være ekstra opmærksomme på, når vi skilles eller hvordan har i andre gjort?
Molly har aldrig levet som alenehund, men jeg er sikker på at der ikke bliver nogle problemer med hende - men jeg er en lille smule nervøs for Bella, da hun er en lidt skrøbelig hund.
Så er der nogle gode råd til hvordan vi klarer det bedst??
Planen er jo selvfølgelig at når jeg flytter, så skal de ikke se hinanden længe, så de lærer hvor de hører til.
jun 2004
Følger: 11 Følgere: 13 Hunde: 5 Emner: 48 Svar: 885
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
Jeg kan sagtens tage Bella med udenfor, og lade molly være alene indenfor, men jeg kan ikke tage Molly med, for så piver Bella.
jun 2004
Hvad hvis I tager begge hundene ud, du går med molly og eksen tager bella med ind - mon hun så er ok?
Jeg ville sørge for at lade hundene gå en masse ture /lave aktiviter hver for sig og ligeledes dele deres hverdag langsomt mere og mere op, så de får mindre og mindre med hinanden at gøre. Og måske på sigt lade den ene blive passer nogle timer.
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
Jeg er ikke specielt nervøs for Molly, for hun har stadig katten at være sammen med, som hun er rigtig glad for - men vi fjerner jo hele "flokken" fra Bella, udover eksen - og det er hende der er lidt skrøbelig, Molly er meget selvstændig
jun 2004
hundene skal skilles...