Glemsomme hunde... {{forumTopicSubject}}
Mine hunde vågnede åbenbart mandag morgen op til en skrækkelig erkendelse.....
De havde "glemt" at lave unoder som hvalpe!
Efter er hurtig rådslagning blev Belle og Easy enige om at de straks måtte gøre skaden god igen!
Så straks jeg var ude af døren mandag morgen gik de friske og veludhvilede i gang at få gjort noget ved sagen....
Op røg lågen til skabet i bryggerset, og derinde fandt de lige hvad de skulle bruge!
Vupti! I løbet af ingen tid var bryggersgulvet forvandlet til én stor kattebakke! Ved hjælp af 2,5 pose kattesand ( det er sådan ca 25 L.)
Så kunne de jo glade lægge sig på deres nye underlag, selvfølgelig efter at de havde afprøvet OM kattesand nu også er anbefalelsesværdigt at besørge både stort og småt i....
Men! De havde jo mere der skulle indhentes, så tirsdag måtte de igen i gang med det hårde slid!
Der havde jo været fin gevinst i det første bryggersskab, så den prøvede de en gang til, og fandt en stor gulvakvariepumpe.....Sådan nogen kan skilles ad i mange stykker allerede fra fabrikken af, og jeg kan så konstantere at ved hjælp af 2 sæt solide hundegebisser kan den skilles ad i endnu flere stykker!
I dag troede jeg så naivt at den hellige grav var velforvaret, da jeg arbejdede hjemme...
Det var den også, lige indtil jeg gik i bad!
Da jeg kom ned, havde hundene gjort deres allerbedste for at give vores stue et nyt look hen ala tropehus! De havde ihvertfald besluttet sig for at plante alle "egnede " planter og palmer om, nede på gulvet! Åbenbart mente de så at der var for få planter til at dække hele arealet, derfor havde de meget arbejdsivrigt besluttet at dele planterne op i mindre dele, så de kunne skyde påny,så vi kunne få en ordentlig tropeskov....
HOLD OP et svineri et par potteplanter kan lave!!!
Jeg afventer i en blanding af spændthed og rædsel hvad de har planlagt til imorgen...Og hvis nogen kommer forbi Maribo, skal de ikke undre sig alt for meget over at se et par hunde i spændetrøjer hvis de kigger ind ad mine vinduer.....
Laila, der (næsten) ikke har lyst til at få en sengeforligger af henholdsvis Rottweiler og Colferlieskind.....
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
maj 2005
maj 2005
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.333