{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.281 visninger | Oprettet:

irriterende nabo {{forumTopicSubject}}

Det er så skønt at løbe ud af døren om morgenen, kun for at skvatte i naboens hunds efterladenskaber. Alt imens man kan se den pile afsted. Vores kammerat har før haft fat i naboen omkring hans måde at lufte hunde på (åbne døren) så nu må min mand derover og fortælle familien at vi ikke vil have deres hunde i vores have.

Suk..

Vi flyttede ind sidste år, og har virkelig været generet af hundelort i haven. Vi har ellers haft fat i alle naboer omkring luftning af hund i vores have ikke er ok, men nogen vil bare forstå det. Pisse irriterende!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  irriterende nabo
  • #1   27. jul 2012 Øv, hvor irriterende!
    smiley

• #2   27. jul 2012 Mal hunden grøn eller lign.

• #3   27. jul 2012 æv altså det er skide irriterende sådan noget...

men den eneste måde man kan sikre sig nogenlunde mod at der kommer nogle uvedkommende ind, og samtidigt holder sine egne inde -er jo et godt hegn smiley så har man sit på plads -er der "nabo hunde indbrud" på trods af man har hegn -så kan jeg selvfølgelig godt se at det er mega belastende -og så var jeg blevet sur smiley

• #4   27. jul 2012 havde det været mig, saa havde jeg samle lorten op med en skovl, smue hen med skovl og lort, banke paa døren, naar de aabnede døren ville jeg sige "I glemte noget", smide lorten og gaa igen.
    Maaske i skal gøre det et par gange, men er sikker paa det nok skal faa en ende saa smiley

• #5   27. jul 2012 Sorr, der mangler et par "t", men de er forsvundet fra min com. saa skal kopiere dem ind i teksten hver gang :S

• #6   27. jul 2012 Vores baghave er helt indhegnet af tættebuske og trådhegn. Vores forhaven er ikke.. Skal vi til at indhegne forhaven, kommer det til at koste os flere 1000 kr hvilket økonomien ikke er til så længe jeg er studerende.

Desuden har jeg ikke lyst til at bo i en lukket borg fordi naboen ikke kan finde ud af at respekterer andre..

Naboens to hunde er desværre så sky at jeg ikke har en chance for at fange dem eller sprøjte maling på dem smiley Ellers havde jeg skam gjort det smiley

Jeg tror desværre ikke at vores problem kan blive løst på en god måde smiley

• #7   27. jul 2012 Prøv med et humoristisk skilt.
    Som "glemte lorte returneres til afsender" eller ligende.

• #9   27. jul 2012 tag lorten med en hundepose og put den i deres postkasse... bliv ved med det indtil buskaber siver ind. jeg har på fornemmelsen at de ikke er til at snakke fornuftigt med. sådan er det tit med sådanne folk. hader folk der bare åbner døren og lader deres hund lufte den selv. og når jeg siger hader, mener jeg virkelig HADER! det er uforsvarligt, hunden kan komme til skade, komme op og slås, møde mig og min hund på vores gåtur og er det tilfældet, og den løber hen til min hund, så ved jeg ikke hvad jeg gør!!!

man skal sgu ikke have hund hvis ikke man gider lufte den.

• #10   27. jul 2012 Housebuster Hahaha... Det kunne faktisk være rigtigt sjovt.. Så vidt jeg ved må jeg gerne filme på min grund, så jeg kan vel bare sætte cam op, så jeg kan se hvilke hunde der skider, og så ellers bare finde ud af hvor de bor og derefter bruge michelles forslag. Så er der vel også advaret smiley

Michelle B Det kunne seriøst være skægt at proppe sådan en i postkassen med en seddel: Din hund glemte den her i min have smiley

I går gjorde vi noget ligende det samme med vores direkte naboes nye vovse. Vi lagde et kødben til den, med sedlen: Velkommen til hilsen Lilly, Buller og Søs smiley

Men ja, jeg Hader virkelig også dem der lufter hunde ved bare at åbne døren. Jeg forstår så godt at han ikke lufter i egen have, for der løber hans løse kaniner.. De kom også i vores have engang, men har ikke set noget til dem det sidste halve år.

• #11   27. jul 2012 Ja, du må bestemt gerne filme på din egen grund- du må såment også filme på naboens grund, bare du ikke står derinde.
    Men synes bestemt at du skal filme, så du kan se hvilken hund ddet er der sk.... i din have og så smide lorten enten på hundeejernes grund eller i deres postkasse.

• #12   27. jul 2012 Hele den her irriterende situation med lort i min have har gjort mig rigtigt muggen, men jeg sidder sgu og griner nu af alle de tossede ideer i giver mig om at aflevere deres glemte sager tilbage.

Tænker tanker som at få fat i nogle papirsposer, komme lorten i og stille den foran ejerens dør. Derefter sætte ild til posen, ringe på klokken og løbe smiley

Eller som i filmen jeg, mig og irene: Sætte mig til at skide i deres have.. smiley

• #15   27. jul 2012 Frugtfarve kunne evt også være et alternativ.

• #17   27. jul 2012 Jeg vil anbefale at gøre noget der løser problemet og ikke udløser en mindre nabokrig.
    Det kan jo tænkes at I irriterer naboen på en anden måde, og at det udløser lignende hævnakter.

• #18   27. jul 2012 At smøre lort på ryggen af hunden? Ej det var da lige godt synd for hunden. Bare fordi ejeren er åndssvag, behøves hunden da ikke rende rundt smurt ind i sit eget lort. Er egentlig ret chokeret over, at man overhovedet kan tænke på det som en mulighed.

• #19   27. jul 2012 Mette med kamphunden Silje

Hehe.. Har du aldrig haft en hund med hjem der har rullet sig i ræveskidt ? Det har jeg haft et par gange smiley

Men kunne ikke finde på at gøre noget som gør hunden fortræd. Som du siger er det ikke dens skyld at dens ejer har opdraget den sådan.. Men at smørre den lidt ind i maling eller skidt skader ikke (så frem at vi antager at jeg godt kan kende forskel på ryg og hoved smiley )

Meeeeeeen.. Det er heller ikke en mulighed her.. De er ret sky smiley
    Og som Housebuster siger, så vil jeg ikke udløse en nabokrig. Det er prøvet før og jeg var tvunget til at flytte (længere historie om en mand der blev sygeligt jaloux over at jeg havde en kæreste)

Jeg har besluttet at jeg lidt senere går over til manden og nævner for ham at hans hunde igen har skidt i min have og at han gerne må holde sine vovser fra min grund. Derefter får han altså sine lorte tilbage sammen med et brev om at hans hunde har glemt dem..

• #20   27. jul 2012 Jo det har jeg. Men der gør hunden det frivilligt, og bliver ikke holdt fast af et fremmed menneske der smører dens eget lort på ryggen. Nu er det også sådan, at når hunden ruller sig i lort, så er det IKKE deres egen.

• #21   27. jul 2012 Der skulle selvfølgelig stå dens.

Kommentér på:
irriterende nabo

Annonce