1.281 visninger
|
Oprettet:
irriterende nabo {{forumTopicSubject}}
Det er så skønt at løbe ud af døren om morgenen, kun for at skvatte i naboens hunds efterladenskaber. Alt imens man kan se den pile afsted. Vores kammerat har før haft fat i naboen omkring hans måde at lufte hunde på (åbne døren) så nu må min mand derover og fortælle familien at vi ikke vil have deres hunde i vores have.
Suk..
Vi flyttede ind sidste år, og har virkelig været generet af hundelort i haven. Vi har ellers haft fat i alle naboer omkring luftning af hund i vores have ikke er ok, men nogen vil bare forstå det. Pisse irriterende!
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.358
nov 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 613
aug 2011
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 133
men den eneste måde man kan sikre sig nogenlunde mod at der kommer nogle uvedkommende ind, og samtidigt holder sine egne inde -er jo et godt hegn så har man sit på plads -er der "nabo hunde indbrud" på trods af man har hegn -så kan jeg selvfølgelig godt se at det er mega belastende -og så var jeg blevet sur
mar 2011
Følger: 14 Følgere: 6 Hunde: 7 Emner: 40 Svar: 398
Maaske i skal gøre det et par gange, men er sikker paa det nok skal faa en ende saa
mar 2011
Følger: 14 Følgere: 6 Hunde: 7 Emner: 40 Svar: 398
jun 2007
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 89 Svar: 1.112
Desuden har jeg ikke lyst til at bo i en lukket borg fordi naboen ikke kan finde ud af at respekterer andre..
Naboens to hunde er desværre så sky at jeg ikke har en chance for at fange dem eller sprøjte maling på dem Ellers havde jeg skam gjort det
Jeg tror desværre ikke at vores problem kan blive løst på en god måde
jan 2012
Følger: 5 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 3.714
Som "glemte lorte returneres til afsender" eller ligende.
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 2.385
man skal sgu ikke have hund hvis ikke man gider lufte den.
jun 2007
Michelle B Det kunne seriøst være skægt at proppe sådan en i postkassen med en seddel: Din hund glemte den her i min have
I går gjorde vi noget ligende det samme med vores direkte naboes nye vovse. Vi lagde et kødben til den, med sedlen: Velkommen til hilsen Lilly, Buller og Søs
Men ja, jeg Hader virkelig også dem der lufter hunde ved bare at åbne døren. Jeg forstår så godt at han ikke lufter i egen have, for der løber hans løse kaniner.. De kom også i vores have engang, men har ikke set noget til dem det sidste halve år.
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
Men synes bestemt at du skal filme, så du kan se hvilken hund ddet er der sk.... i din have og så smide lorten enten på hundeejernes grund eller i deres postkasse.
jun 2007
Tænker tanker som at få fat i nogle papirsposer, komme lorten i og stille den foran ejerens dør. Derefter sætte ild til posen, ringe på klokken og løbe
Eller som i filmen jeg, mig og irene: Sætte mig til at skide i deres have..
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.358
jan 2012
Følger: 5 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 3.714
Det kan jo tænkes at I irriterer naboen på en anden måde, og at det udløser lignende hævnakter.
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.626
jun 2007
Hehe.. Har du aldrig haft en hund med hjem der har rullet sig i ræveskidt ? Det har jeg haft et par gange
Men kunne ikke finde på at gøre noget som gør hunden fortræd. Som du siger er det ikke dens skyld at dens ejer har opdraget den sådan.. Men at smørre den lidt ind i maling eller skidt skader ikke (så frem at vi antager at jeg godt kan kende forskel på ryg og hoved )
Meeeeeeen.. Det er heller ikke en mulighed her.. De er ret sky
Og som Housebuster siger, så vil jeg ikke udløse en nabokrig. Det er prøvet før og jeg var tvunget til at flytte (længere historie om en mand der blev sygeligt jaloux over at jeg havde en kæreste)
Jeg har besluttet at jeg lidt senere går over til manden og nævner for ham at hans hunde igen har skidt i min have og at han gerne må holde sine vovser fra min grund. Derefter får han altså sine lorte tilbage sammen med et brev om at hans hunde har glemt dem..
jun 2011
jun 2011
irriterende nabo