"Min mor forstår mig ikke!" {{forumTopicSubject}}
Jeg skal lige høre, hvor mange af mine hundevenner herinde kender til nedestående tilfælde:
Min mor blev noget bitter, da jeg hoppede op i hendes seng, tog hovedpuden og løb væk!
Jeg var rigtig fjollet også vil jeg da lige vise hende, hvor sej jeg er!
Tænk at en lille Golden som mig kan springe så højt, gribe en tung pude også løbe med den bagefter! Jeg var pavestolt, især da jeg så ville vise hende, at jeg rigtigt kunne ruske i den og være en stor og farlig hund!
Det blev hun, af en meget mærkelig grund, ikke særlig glad for og tænk sig - så tog hun den fra mig!!!! - Hvad mener i hundevenner?!! - Okay, hun gav mig mit tov i byttehandel, men altså! Jeg var da lige blevet så glad for den pude!
Har i også oplevet det, hundevenner? - At i har taget noget, været rigtig glad for det, også kommer der en bitter mor og tager den fra en? Jeg synes det var tarveligt!
Når men nu ligger jeg så og bidder lidt i det tyggeben jeg fik i dag - det får jeg dog ros for
Hilsen Mocca.
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
jeg fik min mor til at købe puder til mig , så jeg har mine HELT egne !
hvad hun ikke ved er at jeg, når hun ikke er hjemme, går ind og lægger mig på hendes pude - Den lugter så dejligt
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
det gjorde underværker da jeg i sin tid havde fået en ide med at tisse på min mors hovedpude når hun stod op.. det gør jeg ikke mere - men nøjes nu med at rulle mig oven på den så jeg dufter godt af hende... og vi er nu nået til et kompromi vi begge to kan leve med..
hilsen kaito aka lillemand
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 63 Svar: 1.400
Tænk dig mig og storesøster blev jagtet ud af jordbærbedet i dag, med den besked at det var hendes jordbær og at vi kunne plukke i vores eget, Men det kunne vi jo ikke vi har jo allerede spist alle dem der er lidt røde.
Nu truer harpen oven i købet med at sætte hegn rund om "hendes" bed, suk og her troede jeg at vi som familie delte alt.
Hilsen Bailey
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 1.394
Min mor siger at det altid er mig der laver ballade, men faktisk er de sko der slæbers med hen i kurven slet ikke mig - eller jo- men jeg passer på dem så Bertha ikke ødelægger dem jo..
maj 2007
Følger: 35 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 28 Svar: 695
jan 2009
Griner sidste gang mor fik pizza og sad og hyggede ved sofaen med en film ringede det på døren, det var vidst nogle der ville sælge et eller andet, da blev mig og søster da også lige enige om at det var synd at pizzaen blev kold så den delte vi. Hi hi mor så noget sjov ud i hovedet da hun spurgte om den smagte godt, MEN TÆNK JER hun mente at vi havde fået nok at spise den dag så der var ingen aftensmad til os, snyd
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 2 Svar: 251
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 788
Og idag da jeg bare ville lege med en bluse hun alligevel havde smidt på jorden (til mig) så blev hun sur da jeg så tog den og løb rundt med den.... Det var lige pludselig også mig der skulle have skylden over at hendes niece stod i vejen og ikke kiggede sig for når jeg kom løbende med 110 km i timen - hun kunne sgu da bare ha flyttet sig!! Nå, men de fik begge nogen mysser og så var de gode igen - der skal heldigvis ikke så meget til at de blive gode igen.. Men kloge på dem, det bliver jeg aldrig
jan 2009
jan 2012
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 41 Svar: 269
Vov fra Anton
jan 2009
aug 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 760
Her til aften var vi i haven hvor de øvede at slå telt op. Sådan et har jeg altså ikke set i haven før, så jeg hoppede og dansede på det og prøvede at hjælpe dem ved at hente pløkposen (i ved, den hjælp hvor man lige tager en sejresrunde og rusker lidt osv.). Men de sagde hele tiden jeg skulle flytte mig og jeg måtte heller ikke tager nogle af de andre tilhørende ting.
Da det endelig lykkes dem. Troede jeg vi legede gemmeleg og de havde gemt sig nede under teltet. Så jeg prøvede at komme under men det sad fast. Satans pløkker. Jeg fandt dog indgangen til sidst og blev så lykkelig at jeg sprang rundt.
Mor grinte af mig og sagde at hvis teltet kunne holde til en vildhund kan det også holde til fulde folk.. Jeg ved ikke hvad hun mener..
Nå men altså fordi jeg ikke måtte være med til at samle telt, havde jeg sneget mig over til skraldestatuverne og findet en kæmpe papkasse fyldt med bobleplast. Og selvfølgelig skulle det splittes til atomer. (som forældrene skulle rydde op). Så kan de lære at lade mig være med en anden gang.
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.224
og drømme om det største kødben. Natti natti
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 1.394
maj 2012
Følger: 36 Følgere: 31 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 1.632
Hun vaskede gulve idag.. Med sådan en mærkelig dims, man køre rundt på gulvet.. Den bed jeg i stykker, da hun gik udenfor. HAHA! Den var farlig, og skulle dræbes.
- Så sagde hun jeg var slem - jeg prøvede bare at passe på hende ik?
Og og og... Jeg væltede spanden med vand. Men jeg måtte ikke drikke det.. Der var sådan noget sjov skum i!
Jeg prøvede at pære til det med poten, og det blev på min pote!!!!
- PANIIIIK! Så kom samson og sagde det er altså ikke farligt...
Tsk.. Samson tror han er så sej!
mar 2009
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 13 Emner: 54 Svar: 1.376
maj 2012
Følger: 36 Følgere: 31 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 1.632
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
Kammerater!
Alt for længe har vi ladet os styre af det tobenet imperium. ALT for længe har vi fundet os i at være nederst i hierarkiet, pusset, nusset og talt ned til! Tiden er nær til at gøre op med menneskets facistiske styre over hundeheden.
Jeg havde en drøm. En drøm om den frie hund, der løber og leger og strinter som det passer ham. Han står ikke til regnskab for nogen, og han er ikke tvunget til at finde sig i hån fra naboens kat. Finder han noget dødt, så RULLER han sig i det, og vil han have en pude, så TAGER han den bare.
Kammerater!
Vi må stå sammen imod tyranniet. Alene er vi svage, men SAMMEN, sammen er vi uovervindelige. Vi må... ooooh. Bacon! Der er bacon i køkkenet!
*forsvinder*
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.224
jan 2009
Ej helt ærligt trusser på og så med blomster, det havde jeg ikke fundet mig i, er nød til at løbe der er jordbær der skal plukkes og mulvarper der skal graves op.
Alt magt til os
"Min mor forstår mig ikke!"