{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.807 visninger | Oprettet:

"Min mor forstår mig ikke!" {{forumTopicSubject}}

Jeg skal lige høre, hvor mange af mine hundevenner herinde kender til nedestående tilfælde:

Min mor blev noget bitter, da jeg hoppede op i hendes seng, tog hovedpuden og løb væk!

Jeg var rigtig fjollet også vil jeg da lige vise hende, hvor sej jeg er!

Tænk at en lille Golden som mig kan springe så højt, gribe en tung pude også løbe med den bagefter! Jeg var pavestolt, især da jeg så ville vise hende, at jeg rigtigt kunne ruske i den og være en stor og farlig hund!

Det blev hun, af en meget mærkelig grund, ikke særlig glad for og tænk sig - så tog hun den fra mig!!!! - Hvad mener i hundevenner?!! - Okay, hun gav mig mit tov i byttehandel, men altså! Jeg var da lige blevet så glad for den pude!

Har i også oplevet det, hundevenner? - At i har taget noget, været rigtig glad for det, også kommer der en bitter mor og tager den fra en? Jeg synes det var tarveligt!

Når men nu ligger jeg så og bidder lidt i det tyggeben jeg fik i dag - det får jeg dog ros for smiley

Hilsen Mocca.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Min mor forstår mig ikke!"
  • #2   28. jun 2012 du skal opdrage lidt på hende !

jeg fik min mor til at købe puder til mig , så jeg har mine HELT egne !

hvad hun ikke ved er at jeg, når hun ikke er hjemme, går ind og lægger mig på hendes pude - Den lugter så dejligt smiley

• #3   28. jun 2012 det er ikke fair. syntes i skal overveje samtale terapi...

det gjorde underværker da jeg i sin tid havde fået en ide med at tisse på min mors hovedpude når hun stod op.. det gør jeg ikke mere - men nøjes nu med at rulle mig oven på den så jeg dufter godt af hende... og vi er nu nået til et kompromi vi begge to kan leve med..

hilsen kaito aka lillemand

• #4   28. jun 2012 ja jeg har også fået min egen så jeg nu sover imellem min mor og fars puder

• #5   28. jun 2012 Ej helt ærligt Mocca det er altså ikke nemt at være hund i dag.
    Tænk dig mig og storesøster blev jagtet ud af jordbærbedet i dag, med den besked at det var hendes jordbær og at vi kunne plukke i vores eget, Men det kunne vi jo ikke vi har jo allerede spist alle dem der er lidt røde.
    Nu truer harpen oven i købet med at sætte hegn rund om "hendes" bed, suk og her troede jeg at vi som familie delte alt.
    Hilsen Bailey

• #6   28. jun 2012 min mor og far bliver altid skide sure når jeg ikke må kravle op i sofaen, træde lige så stille på sofabordet og så nippe lidt til deres cola .. jeg gør det altid helt vildt stille, me alligevel råber de op så jeg bliver bange og vælter glasset- og så er de sure igen smiley

Min mor siger at det altid er mig der laver ballade, men faktisk er de sko der slæbers med hen i kurven slet ikke mig - eller jo- men jeg passer på dem så Bertha ikke ødelægger dem jo..

• #7   28. jun 2012 Jeg er rigtig smart synes jeg selv smiley Når mor er inde og putte Emely, og hvis hun har glemt noget mad på spisebordet (og stolen er ude), eller sofabordet, så hopper jeg op og spiser det alt sammen - og jeg ved godt at mor kan hører jeg laver ballade, men hun kan ikke komme fordi hun putter Emely haha smiley Og hun kan jo heller ikke skælde mig ud når hun så kommer ud haha ;P Jeg er bare super smart smiley

• #8   28. jun 2012 Altså min holdning er også hvad du gemmer til senere gemmer du til Bailey. Er de først gået fra mad herhjemme er det da frit bytte.
    Griner sidste gang mor fik pizza og sad og hyggede ved sofaen med en film ringede det på døren, det var vidst nogle der ville sælge et eller andet, da blev mig og søster da også lige enige om at det var synd at pizzaen blev kold så den delte vi. Hi hi mor så noget sjov ud i hovedet da hun spurgte om den smagte godt, MEN TÆNK JER hun mente at vi havde fået nok at spise den dag så der var ingen aftensmad til os, snyd

• #9   28. jun 2012 ''jeg har også lige oplevet noget virkelig uretfærdigt! mor ville lige tisse mig af inden jeg skulle med far i seng. Men jeg var ikke i tisse humør så jeg fes rundt og drillede den gamle. Mor sad bare og rystede på hovedet og sukkede. Derefter fandt jeg et stykke tyggegummi, som mors dejlige nabo har kastet over til os, og det ville jeg altså gumle i. Men så kom mor løbene for at tage det fra mig, men næh nej! det var MIT tyggegummi, så jeg løb da bare fra hende. Hun kaldte og kaldte (til sidst råbte hun vist næsten) men jeg løb bare. Da hun endelig fik fat i mig var hun så brutal at flå kæften op på mig og rive min tunge fra side til side indtil hun fandt tyggegummiet, og derefter blev jeg sendt i seng. Æv altså hvor er min mor også kedelig ''

• #10   28. jun 2012 Tja, jeg forstår nu heller ikke rigtig min hundemor altid... Igår sad hun ude og nød solen og spiste noget yoghurt (UDEN at dele med mig) og da hun så gik ind var det vel fordi resten var til mig og hun ville lade mig spise i fred og ro... men da hun kom ud og jeg havde gjort tallerknen ren for hende blev hun bare sur smiley

Og idag da jeg bare ville lege med en bluse hun alligevel havde smidt på jorden (til mig) så blev hun sur da jeg så tog den og løb rundt med den.... Det var lige pludselig også mig der skulle have skylden over at hendes niece stod i vejen og ikke kiggede sig for når jeg kom løbende med 110 km i timen - hun kunne sgu da bare ha flyttet sig!! Nå, men de fik begge nogen mysser og så var de gode igen - der skal heldigvis ikke så meget til at de blive gode igen.. Men kloge på dem, det bliver jeg aldrig smiley

• #11   28. jun 2012 Jeg kan høre at det at det åbenbart er alle mødre der er kedelige og bare ikke forstår hvad der er sjovt, suk tror i at man kan sende dem på sådanne et trænings kursus forstå din hund

• #12   28. jun 2012 Prøv lige at hør! Nu har alle de tobenet styrtet rundt i dag, fordi min "storesøster" har fødselsdag imorgen, så jeg har ikke fået min lange eftermiddagstur! Det ville jeg da ikke finde mig i, så jeg gav mig da til at gø for fuld kraft, så jeg kunne fortælle alle om mine trænge kår. Men så tog storesøster mig i hundeskoven, så jeg kunne gasse lidt af, og så var der de deeeejligste mudderhuller! Men ved i hvad hun så gjorde da vi kom hjem? Hun skyllede mig! Jeg hylede, og hun var bare ligeglad, og sagde alt muligt med at at jeg havde mudder overalt, og gulvet var nyvasket. Hvor er de altså sippet de to-benede!

Vov fra Anton smiley

• #13   28. jun 2012 ej myrdede hun virkeligt jeres bamser, hvis min mor gjorde det havde jeg grædt, stakkels taz og bamse.

• #14   28. jun 2012 Mine forældre er også totalt tarvelige.
    Her til aften var vi i haven hvor de øvede at slå telt op. Sådan et har jeg altså ikke set i haven før, så jeg hoppede og dansede på det og prøvede at hjælpe dem ved at hente pløkposen (i ved, den hjælp hvor man lige tager en sejresrunde og rusker lidt osv.). Men de sagde hele tiden jeg skulle flytte mig og jeg måtte heller ikke tager nogle af de andre tilhørende ting.
    Da det endelig lykkes dem. Troede jeg vi legede gemmeleg og de havde gemt sig nede under teltet. Så jeg prøvede at komme under men det sad fast. Satans pløkker. Jeg fandt dog indgangen til sidst og blev så lykkelig at jeg sprang rundt.
    Mor grinte af mig og sagde at hvis teltet kunne holde til en vildhund kan det også holde til fulde folk.. Jeg ved ikke hvad hun mener..

Nå men altså fordi jeg ikke måtte være med til at samle telt, havde jeg sneget mig over til skraldestatuverne og findet en kæmpe papkasse fyldt med bobleplast. Og selvfølgelig skulle det splittes til atomer. (som forældrene skulle rydde op). Så kan de lære at lade mig være med en anden gang.

• #15   28. jun 2012 Oj hvor er jeres moar`er bare dumme smiley min mor har været sød idag, vi gik i skoven og jeg fik lov ti at bade og så har jeg spist flødeis for første gang i mit liv idag, hmm det smagte godt men pinden ville jeg nu hellere have, men det måtte jeg ikke, det var da bedre hvis moar spiste isen og jeg fik pinden, men næ nej, nogle gange er de mennesker underlige, Min moar er kun blevet rigtig sur en gang fordi jeg tyggede lidt i hendes fine Cloe taske , jeg kunne da ikke vide at sådan en død ko koster mange penge. Nu siger min moar vi skal i seng så jeg vil putte mig
    og drømme om det største kødben. Natti natti

• #16   28. jun 2012 Nogen gange prøver jeg endda at lave en pude af mine bamsers fyld - men åbenbartber det kun de tobenede der må åbne vores

• #17   28. jun 2012 Min mor er meget sær!
    Hun vaskede gulve idag.. Med sådan en mærkelig dims, man køre rundt på gulvet.. Den bed jeg i stykker, da hun gik udenfor. HAHA! Den var farlig, og skulle dræbes.
    - Så sagde hun jeg var slem smiley - jeg prøvede bare at passe på hende ik?
    Og og og... Jeg væltede spanden med vand. Men jeg måtte ikke drikke det.. Der var sådan noget sjov skum i!
    Jeg prøvede at pære til det med poten, og det blev på min pote!!!! smiley
    - PANIIIIK! Så kom samson og sagde det er altså ikke farligt...
    Tsk.. Samson tror han er så sej!

• #18   29. jun 2012 Min mor er altså også bare træls smiley Hun siger jeg er helt skaldet og "nøgen" og "at det kan du ikke være bekendt"; bare fordi jeg har valgt at tage sommertøj på? Hun siger at vi skal helt til noget der hedder Bornholm på udstilling, og at jeg skal have mit sidste Cert(ja, altså jeg tror nu nok det er det, det hedder..) men at det får jeg ikke når jeg kun har sommertøj på.. Hun er altså mærkelig hende mor..!! Jeg synes da mit sommertøj er meget pænt, og så jeg har nu aldrig fundet helt ud af hvad dét der udstilling går ud på? Jeg er dog helt sikker på at hver gang der er nogen der klapper, så klapper de af mig, for jeg er den bedste i verden smiley Nå alle hundevenner, nu vil jeg hoppe op i Melanie's seng, det kan jo være min geniale plan lykkes i aften - at skubbe hende ud af sengen og ned på gulvet! Vuuuf! fra Ollie

• #20   29. jun 2012 hvordan laver man et skumland? DET vil samson og jeg gerne prøve! smiley

• #23   29. jun 2012 *Sean Connery stemme*

Kammerater!

Alt for længe har vi ladet os styre af det tobenet imperium. ALT for længe har vi fundet os i at være nederst i hierarkiet, pusset, nusset og talt ned til! Tiden er nær til at gøre op med menneskets facistiske styre over hundeheden.

Jeg havde en drøm. En drøm om den frie hund, der løber og leger og strinter som det passer ham. Han står ikke til regnskab for nogen, og han er ikke tvunget til at finde sig i hån fra naboens kat. Finder han noget dødt, så RULLER han sig i det, og vil han have en pude, så TAGER han den bare.

Kammerater!

Vi må stå sammen imod tyranniet. Alene er vi svage, men SAMMEN, sammen er vi uovervindelige. Vi må... ooooh. Bacon! Der er bacon i køkkenet!

*forsvinder*

• #25   29. jun 2012 HØRT vi har have ret til bøffer og fri adgang til puder .

• #29   29. jun 2012 Griner jeg er allerede begyndt med at opdrage mor, Akita er bare så sød hun svare højst igen, næ nej jeg slår hende hvis hun ikke vil høre, men jo jeg er med på den værste man er vel en rebel, dem der vil have røde bøffer kommer bare jeg skal have store okse stykker i aften, guf guf.

Ej helt ærligt trusser på og så med blomster, det havde jeg ikke fundet mig i, er nød til at løbe der er jordbær der skal plukkes og mulvarper der skal graves op.
    Alt magt til os

Kommentér på:
"Min mor forstår mig ikke!"

Annonce