{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

Oliver den lille pølse... {{forumTopicSubject}}

Oliver den lille pølse...
Jeg har været barnepige i nat for mit gudbarn, og derfor var jeg lidt træt her i formiddags, jeg lagde mig for at se lidt tv. Da jeg vågnede 2-3 timer efter synes jeg Tux var lidt underlig, jeg gik ud for at se efter Oliver, men han var bare væk!!! Sidst han stak af var for flere måneder siden og vi har efterfølgende fået lavet nyt hegn mv.
Når men, jeg geb hans snor og halsbånd og gik vejene tynde igennem vores lille by Osted. Jeg tror jeg har gået i ca. 45 min. hvor jeg derefter ringer til polititet for at melde ham savnet. Jeg får fat på hittegodskontoret og han spørg så om navn, adresse, farve og til sidst race, da jeg siger til ham at han er en amr. staff. (amstaff) lyder hans svar :KAN MAN SAVNE SÅDAN EN HUNDERACE?!?!?!? der brød min verden sammen, min elskede Oliver er væk, jeg har gået rundt længe og ved ikke hvad jeg skal gøre og så siger det S... det om Oliver - sikke dog en nar!
Når men jeg går hjem og skal til at ringe til div. internater for at fortælle at jeg savner Oliver i tilfælde af de skulle høre om ham o.lign. Imens jeg sidder og ringer kan jeg høre at Tux begynder at gø ude i indkørsel, og der står en mand og siger at han har en hund stående derhjemme der savner sin ejer - Han har min Oliver. Jeg går med manden hjem og ude i mandens have under en busk ligger Oliver og nyder livet, de har passet rigtig godt på ham og leget med ham, givet ham både mad og vand - de var faktisk helt vilde med ham ;o) vi talte om at jeg havde ringet til politiet og hvad der var blevet sagt til mig, de blev helt overraskede over at politiet havde sagt sådan, for de havde ringet ca. 1 time før mig og sagt at de havde Oliver i tilfælde af at hans ejer ringede...

Alt ente godt og Oliver ligger her ved min sidde og sover trygt.
Jeg går ned med et par flasker vin senere som tak for den søde måde de har været overfor Oliver.

Kh

Malene J & Co.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oliver den lille pølse...
  • #1   18. jul 2006 Du burde klage til politimesteren over dårlig behandling fra politiets side -
    hvad er det dog for noget hjerteløst pis at lukke ud til en ulykkelig hundeejer - FØJ!! siger jeg bare...

Godt du fandt ham i god behold hos søde mennesker smiley

• #2   18. jul 2006 Hej,
    Jeg var lidt "bange" for at sige for meget, derudover var jeg så ked af det at jeg ikke kunne overskue at sige noget til ham, men jeg har tænkt mig at ringe og tale med dem om det i morgen, også fordi at der rent faktisk var blevet "indberettet" at der var en der havde en hund i Osted en hel time før jeg ringede - og Osted er en lille by så jeg regner ikke med at der er mere end én hund der stukket af...

Mvh

Malene

• #3   18. jul 2006 Nej det er simpelthen for galt at de har fået besked om en funden hund og så ikke videregiver informationerne til dig - og så den fesne kommentar oveni... tsk tsk.

• #4   18. jul 2006 Ja jeg ville klage til over-politi mesteren over sådan en bemærkning fra en betjent når så oven i købet hund er indberettet fundet så burde videre give sådan information

• #5   18. jul 2006 Godt du fik ham hjem igen :o) Synes det er rigtig godt, at du vil gå ned med nogle flasker vin som tak. Det giver altså et bedre syn på hundeejere (nogle kan jo have fordomme!), når man viser sin taknemmelighed klart og tydeligt :o))

Æv bæv med betjenten, og sikke noget øv, at han ikke tænkte over, at der var blevet indberettet om hunden. Måske det har været en anden der var ved tlf.en der, og så har de ikke været hurtige nok med informationer til hinanden...

I hvert fald: Godt Oliver er hjemme! *S*

Kommentér på:
Oliver den lille pølse...

Annonce