At blive tisset på! {{forumTopicSubject}}
I dag var jeg så den udvalgte som en lille terrier valgte at lade sit vand ud over og jeg blev mildest talt møghamrende gal over det, men også så overrasket at jeg ikke vidste hvordan jeg skulle reagere.
Terrieren har gjort det før ved mange folk og den er mildest talt rigtig uopdragen.
Nu går jeg så og tænker over hvorfor det lige præcis var mig der skulle strintes på, når den kunne have valgt min mor der stod ved siden af eller dens ejer. Har I et svar på det?
Og hvorfor gør de det? Er det fordi de er så snot forvirrede grundet dårlig opdragelse, at de synes det er normalt at pisse territorium af ud over mennesker? Eller kan der være en anden grund til at den finder det nødvendigt at tisse på mennesker?
Vh Moe
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 1.981
Var ved stranden med hundene, og Zia (Cavalier) var ikke ret vild med store hunde... Der kommer så denne unghund (han), som sååååå gerne ville snuse og lege, men Zia gemte sig mellem mine ben, så unghunden vælger da lige at lette ben op af mit ben Jeg sprang til siden....og var flad af grin!!!! Det er dælme første gang at jeg sådan helt bogstaveligt kan sige at jeg er blevet pisset på
Men hvorfor de gør det aner jeg faktisk ikke.......
aug 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 741
Første gang jeg mødte min opdrætter, tissede hendes hund på en anden TO GANGE og en gang på hendes taske. Allerede der skulle der ha ringet alarmklokker hos mig, men nå, det er også en helt anden sag
At blive tisset på!