{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

kanin og hund ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg skal passe en kanin i en uge.
Jeg har en lille hund som er helt oppe at køre.
den vil hele tiden ind på mit værelse og når jeg lukker ham ind, prøver han at hoppe op til den og begynder at gø og pive, kanin er lige glad og er ikke bange.
Vi har prøvet at sætte kaninen ned på gulvet og la hunden snuse til den (kaninen er stadig i bur) men når kaninen kommer hen til hunden og de snuser bider min hund ud efter den - så jeg tror den vil bruge den som et lege tøj eller sådan noget.
Hele natten har han ligger udenfor mit værelse og pivet for at komme ind til kaninen.

Har nu haft kaninen ude i haven og gå lidt. bagefter kom min hund ud i haven og gik det samme sted og snuste til der hvor kaninen havde været. Min hund var der ude i en time og gad ikke ind, det regnede altså.

Han bliver ved med at lede efter kaninen (kaninen er nu ude i skuret) han går rundt og piver hele tiden og kan ikke finde ro, han plejer bare at ligge i sin kurv hele dagen og sove.

Vi kan ikke engang lokke ham væk fra kaninen med en godbid eller noget andet mad.

Hvad kan vi gøre for at hunden vender sig til at have kaninen inde på mit værelse og at den kan falde til ro?

Hjæææælp !

Hilsen mia smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kanin og hund ?
Kommentér på:
kanin og hund ?

Annonce