{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.254 visninger | Oprettet:

Opdate på min syge berner dreng med borrelia. {{forumTopicSubject}}

Jeg synes lige jeg ville komme med en opdate på hvordan det går med ham.

I pinsen var rigtig hård, da Enzo desværre fik det rigtig skidt, vi havde så også varmen imod os, Vi kunne ikke få mad i ham, han drak ikke nok, og mandag 2 pinse dag var han så dårlig at vi røg til dyrlæge igen, hvor han fik mere væske, flere stik mod alt muligt, og nye piller og mofin,Gik derfra med den besked, at når han havde haft så slemt et tilbagefald, så kunne han ikke love at han kom sig, og det kunne tyde på at hans organer var ved at stå af, det var en rigtig hård besked at få. Men fik ham med hjem, dog en rigtig sløv hund, der var doppet på mofin.
Tirdag formiddag så han endelig fin ud, dog meget træt, tirdag aften var der ikke meget liv i ham, og vi var sikker på han ville sove stille ind, og vi sad begge med ham og sagde farvel, Dyrlægen sagde han ikke havde ondt pga mofinen. Puha en rigtig hård aften og nat, og vi gav ham lov til at tage afsted hvis tiden var inde. Onsdag morgen var han stadig i live, og så okay ud, men ikke nok til vi var rolige, så vi tog begge fri fra arbejde og aflevet børnen hos farmor, imens vi tog til dyglægen, og vi var overbevist om at vi skulle sige farvel til ham, men vi kommer til dyrlæge, og han så mere frisk ud, dyrlægen synes ikke det så slemt ud med ham, hmm nej nej men sikke en nat.!! Vi bliver enig om at tage en blodprøve og lave en profil på ham, som kunne fortælle hvordan hans kresløb, organer osv så ud, og så det skidt ud, ja så ville vi stoppe her, og lade ham få fred. Det blev gjordt, og efter en ½ time fik vi svar, puha hvor var jeg nervøs, men alt så rigtig fint ud, organerne havde ikke taget skade, prøven fortalt hvordan hans krop kæmper imod borreliaen, og de tal der var forhøjet skulle være så høje fordi han kæmper, så dyrlægen mente vi skulle give ham en chance mere, når alle tal så så fine ud. Så det gjorder vi. Han fik lidt flere stil mod kvalme osv. Men men, vi skulle snart have noget mad i ham, han vejde kun 29 kg, så godt og vel 5 kg havde han tabt på 10 dage, det er meget, så han fik til fredag, og hvis han fik stort tilbagefald, ja så ville vi stoppe, ellers til mandag. Så atter engang kun til lånes et par dage mere.
Men allerade onsdag eftermiddag begyndt han at spise, og vi var lykkelige, siden da har han spist mere og mere, blevet meget mere frisk og opmærksom. Tirsdag aften i denne uge blev han rigtig urolig og begyndt at slikke på sine potter, og havde en rigtig urolig nat med ingen søvn, tænkte jeg straks, ikke igen, nu gik det lige så godt, onsdag var ikke så slem, og snakkede med dyrlægen over telefonen, som mente vi skulle se tiden an til torsdag, især fordi han stadig virket frisk og spiset og drak. Igår torsdag havde jeg fri, og tænkte jeg ville tage et smut til dyrlægen, og veje ham og betale vores regning, og måske de lige havde 5 min til at kigge på ham. Og det havde de, de synes ikke det var så slemt, og forklaret at der kunne komme nogle nerveskader, og det kunne være sådan noget som kløet under potterne, osv, og vi skulle give det id, men de anbefaldet massage, og det skal han så første gang på tirsdag, så håber det virker. Det er stadig uklart hvor mange mén han får, og om det går væk, men det må tiden vise.
Han havde taget lidt over 2 kg på, på 8 dage, det var rigtig flot. Så alt i alt går det fremad, han virker kun besværet når han går på perlesten, det bryder han sig ikke om.
Men hold nu op det har været 3 RIGTIG hårde uger, både for ham og for os.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdate på min syge berner dreng med borrelia.
Kommentér på:
Opdate på min syge berner dreng med borrelia.

Annonce