{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Opdate på min Bernerdreng. {{forumTopicSubject}}

Så kom der endelig svar fra dyrlægen:
Det er Borrelia han har, der var ingen tvivl.

Så vi forsætter den behandling vi er igang med, og så symptombehandle ham, så han får noget mod kvalme, og smertestillde til hans led, og i værste tilfælde hvis ikke det snart går fremad, bliver han indlagt, men altså lige nu er det kun hans kvalme der plager ham, han så rigtig fin ud i morges, men lige pludselig begyndte han at smaske, og lave "sjove" udtryk i ansigte, og har så kastede op nu her, faktisk ringede dyrlægen lige da det skete.
Men vi ser tiden an, for han drikker heldigvis rigtig godt, og tisser normalt, så når han gør det, er vi nåede langt, og når han ikke har kvalme, ser han glad ud.
Jeg er glad for endelig at vide hvad der er med min dreng, forstå mig ret, rigtig træls han er syg, og har rigtig ondt af ham, men rart at vide hvad det er, så vi kan behandle rigtig, og vi har en forklaring.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdate på min Bernerdreng.
  • #1   23. maj 2012 Krydser for han snart er i sit "es" igen :o) *Krammer*

• #2   23. maj 2012 Puha, det var da godt at I fik en endelig diagnose, så I ved hvordan han skal behandles.

God bedring med ham.

• #3   23. maj 2012 Forstår dig godt, man ønsker ikke en syg hund, men når nu man kan se den er det, så er det da bedste at vide hvad det er og får målrettet behandling..

Håber på det bedste, husk det kan være en langvarig omgang så vidt jeg ved...

Giv gerne up-date af og til... Pøj Pøj

• #4   23. maj 2012 Hvad var symptomerne?

Sender en varm tanke om god bedring til ham

• #5   24. maj 2012 Symptomer han havde.
    Dag 1, ingen appetit, en enkel opkastning. Dag 2. Ondt i hans led, og havde meget besvær med at rejse sig. feber, opkast, tynd mave, som blev til ren blod, og om det har noget med borrelia at gøre ved vi ikke, men det kom på sam tid.

Jamen hvad dyrlægen sige? At vi skal forsætte på den behandling vi allerade er i gang med, og så symptomebehandle, vil sige for ondt i led, og kvalme, og hvis han bliver ved med at kaste op, og ingen ting kan holde i sig, så bliver han indlagt, men så længe at drikker er det fint, og hans afføringe er blevet bedre, er vi godt på vej. Og kan de piller han få mod kavlme hjælpe ham, så han spiser, og holder det nede, så han får flere kræfter, så er det super.

Dyrlægen mener at han kommer sig, vi er allerade rigtig godt på vej, og da han er en unghund,OG ellers er sund og rask, er hans chance rigtig gode, han er kun 1½ år, men det vil tage tid, vi tager en dag af gange, og er glad for hver dag der vi har med ham.

Kommentér på:
Opdate på min Bernerdreng.

Annonce