Opdate kiropraktor {{forumTopicSubject}}
Er netop hjemvendt fra kiropraktor med Milo.
Sikke en tur, det tog over en time - derinde.
Hun var virkelig dygtig og kompetent, så han strittede ikke så meget imod, men var letter stresset.
Han er spændt i nakken og stort set hele ryggen og ved hofterne, mener jeg. Så han fik en den store tur og akupunktur.
(Milo er det så den første i husstanden der har fået det haha).
Han skal afsted igen om en måned, og hun laver regningen så forsikringen dækker. Hvordan det end fungere..
Lige nu ligger min lille gris dybt begravet i sin kurv, under dynen
Han er helt gået om kuld. Det ser så sødt ud :o)
Jeg er så glad for at han kom afsted, endelig! og at vi ikke ventede på at Marianna kom tilbage, når han åbenbart have ret ondt.
Dygtige Milo
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Når Fie´s ryg sætter sig, så går jeg ind med en stivbenet hund og 15 min. efter, kommer jeg ud med en hund, der svinger i hele kroppen
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.743
Det er egentlig ufatteligt, når han var så spændt.. Men jeg håber at han bliver mere rolig og harmonisk i og med at han ikke har ondt.
Jeg bliver også en sur kælling når jeg har ondt
Han har lige været ude af kurven nu her, men har gravet sig under dynen igen. Jeg kan høre at han ligger og gnaver i sine madpiller. jeg er helt flad af grin
Han ligger som et lille barn med hovedet oppe på kanten af kurven og så ellers dyne på resten af kroppen hehe.
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 32
jan 2010
Jeg har læst meget om hende. Self. også noget negativt, men det tror jeg ikke nogen kan se sig fri for. Mest positivt. Og det hele var så stille og roligt, og Milo fik lov til at være sig selv - hvilket betyder 50% for mig. Ingen skal tvinge min hund eller pådutte ham noget. Hun var så god til ham.
Langt svar på kort spm.
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.935
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 32
Jeg har også overvejet Tove. Jeg prøvede hos Linda Thomsen. Oplevelsen var god og stille og rolig i bevægelserne osv. Pelle fik rettet korsben, lændehvirvler, brysthvirvler, ribben og nakkehvirvler, men jeg har bare ikke set nogen effekt. Da han så samtidig har haft ondt i maven, ville jeg ikke udsætte ham for en tur mere før det er ovre.
jan 2010
Nu skal han jo være i nogenlunde ro i 3 dage, men så må vi se om han er anderledes.. Han behøves bestemt ikke hoppe mere end han gør
Men det er super godt det virker Maj-Britt.
Maria, jeg er sikker på at det kommer. Hvad er der galt med ham?
jul 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 562
jan 2010
Men det lyder da til at hende Linda så ikke er såå god igen?
Jeg glæder mig også til at se Milo i leg igen. Om han så ikke snerrer denne gang.
Opdate kiropraktor