{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Møde andre hunde ??? {{forumTopicSubject}}

Ja så kommer der lige et nyt spørgsmål herfra kan en han hund lugte for meget af han ??? Det er sådan at når jeg er ude med bamse og vi møder andre hunde hvis den anden ejer siger go for at de må snuse til hinanden så lader jeg dem da bamse godt vil hilse. I meget få tilfælde sker der ingenting det vil sige hver gang får bamse en dårlig oplevelse med andre hunde da de snuser og nærmet er ved at bide knoppen af ham. Gør højlydt viser tænder knurre og jeg synes bestemt ikke at det er nogen behagelig måde at møde andre hunde på. Kan han dufte forkert siden det sker så ofte ud af de hunde vi møder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møde andre hunde ???
  • #1   30. maj 2012 Hunde hilser generelt ikke særlig godt i snor. Vaks HADER at hilse i snor. Jeg lader det give sig en gang imellem, hvis det er små tæver, men hanhunde.. no way.
    Han kan sagtens, når han er fri, men ikke når han er i snor.


  • #2   30. maj 2012 Nu har du ikke bamse oprettet herinde, så jeg kan ikke se hans alder eller race.. Det kan sige en del.

  • #4   30. maj 2012 Han er 15 måneder og er en blanding mellem en Mobs og langbenede Jack russel. Ja fordi jeg har en adfærds terapeut som siger at han trænger til at møde andre hunde. Han er ikke bange for hunde og vil jo gerne have at han er social, som hun siger kan jeg ikke kappe alle over fordi nogen hunde gør det. Jeg tænker også bare lidt hvis man ved sin hund ikke hilser pænt i snor eller ikke kan med en han eller hun er det så ikke at lade sin hund gå videre og lade være med at ja lad dem snuse til hinanden så deres hund ikke æde min. ?? Giver det ikke helt logik ?Bamse er aldrig agressiv og er helt stille når de skal hilse tilgengæld er han total tosset når de har været ved at spise ham. Men spørgsmålet er om han er for meget en han siden det sker ?

  • #5   30. maj 2012 Og jeg undgår faktisk de fleste selvom han gene vil hilse lige præcis pga. At andres hunde er sindssyge smiley

  • #6   30. maj 2012 Mange signaler misforståes når der er snor på, så undlad at hilse på fremmede i snor. Stå nogle meter fra hinanden og observer så signalerne der udveksles. Hvis de er ok, så slip hundene og lad dem hilse frit.
    Du kan læse lidt om dæmpende og truende signaler, så du bedre forstår hundemøderne.


Kommentér på:
Møde andre hunde ???

Annonce