{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Angst for børn {{forumTopicSubject}}

Øv, Petri på 9 måneder er blevet angst for børn smiley

Det startede ellers så godt med børn, selvom vi ikke kender så mange af dem, men efter et par episoder med et par skrigende uvorne unger i vores opgang der råber VOV VOV efter ham og sådan inden jeg nåede at stoppe dem, og et par episoder i parken hvor et par børn også skreg efter ham og sådan så er han nu virkelig bange for dem smiley

Han er ikke agressiv eller sådan, han er bare angst med halen mellem benene hvis de kommer for tæt på smiley

Nogen der kender en god adfærdsbehandler i KBH, eller har et par gode råd? Er rigtig ked af at han har fået det sådan smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Angst for børn
  • #1   6. maj 2012 Mja, jeg ved ikke om jeres har det værre end vores. Børn har ikke som sådan gjort Milo noget, han har bare ikke set så meget til dem, så derfor er han mega usikker på dem, og stikker af hvis han kan (og det kan han self.).

Så vi starter blidt ud nu, men en 6 årig pige der kommer her, og hun kaster bold med ham og holder sig ellers på afstand. I starten gav han mig bolden, og så gav jeg den til hende, men til sidst løb han selv hen til hende og lagde bolden. Hun forsøger ikke at klappe ham, for det er han ikke klar til endnu, men hun leger og giver godbidder. Det har gjort Milo mere mindre usikker, så det er vores vej frem.

• #3   6. maj 2012 Stakkels petri. Kender det godt når børnene nærmest skriger fordi de syntes han er så sød! Jeg laver altid et lille shhhhys tegn til dem børnene og forklare de forskrækker ham når de råber. Så får de en godbid de må giver ham

• #4   6. maj 2012 Ved ikke om det kan hjælpe men ved vores som også kun var bange, ikke aggressiv øvede vi med godbidder. Når der var nogle børn som kom hen "NÅÅÅRH hun er sød, må vi snakke med hende" gav vi børnene nogle godbidder som de så gav hende og det hjalp faktisk smiley

• #5   6. maj 2012 Jeg ville starte med et barn af gangen, for at det ikke bliver for meget for hunden. Og måske hjemme i trygge rammer, hvor snoren ikke er på, så hunden kan smutte hvis det bliver for meget.
    Milo er blevet mere nysgerrig på børn, men på afstand. Kommer de for tæt på, så er han smuttet.
    Vi går også meget op i at lærer børnene at de skal gå på hug, ikke læne sig ind over Milo, at de ikke skal lave pludselige bevægelser, løbe efter ham og alt det der. Det må komme når han bliver mere tryg.
    Jeg er sikker på det nok skal komme, også for jer, med træning.

Kommentér på:
Angst for børn

Annonce