663 visninger
|
Oprettet:
Angst for børn {{forumTopicSubject}}
Øv, Petri på 9 måneder er blevet angst for børn
Det startede ellers så godt med børn, selvom vi ikke kender så mange af dem, men efter et par episoder med et par skrigende uvorne unger i vores opgang der råber VOV VOV efter ham og sådan inden jeg nåede at stoppe dem, og et par episoder i parken hvor et par børn også skreg efter ham og sådan så er han nu virkelig bange for dem
Han er ikke agressiv eller sådan, han er bare angst med halen mellem benene hvis de kommer for tæt på
Nogen der kender en god adfærdsbehandler i KBH, eller har et par gode råd? Er rigtig ked af at han har fået det sådan
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.743
Så vi starter blidt ud nu, men en 6 årig pige der kommer her, og hun kaster bold med ham og holder sig ellers på afstand. I starten gav han mig bolden, og så gav jeg den til hende, men til sidst løb han selv hen til hende og lagde bolden. Hun forsøger ikke at klappe ham, for det er han ikke klar til endnu, men hun leger og giver godbidder. Det har gjort Milo mere mindre usikker, så det er vores vej frem.
feb 2012
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 216
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 788
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.743
Milo er blevet mere nysgerrig på børn, men på afstand. Kommer de for tæt på, så er han smuttet.
Vi går også meget op i at lærer børnene at de skal gå på hug, ikke læne sig ind over Milo, at de ikke skal lave pludselige bevægelser, løbe efter ham og alt det der. Det må komme når han bliver mere tryg.
Jeg er sikker på det nok skal komme, også for jer, med træning.
Angst for børn