{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Update - Bange for børn...! {{forumTopicSubject}}

Jeg skrev for 1 1/2 uger siden om vores Golden der havde en rigtig slem oplevelse med 2 børn, og der efter var ret bange for børn, selv dem han allerede kendte godt... Og spurgte om hjælp hos jer på HG...
Vi fik en mase gode ideer til hvad vi kunne gøre... Tak for hjælpen alle sammen c",)

Her kommer updaten så:

Vi kontaktede en hunde psykolog, som gav os en masse gode råd og massere af værktøjer vi kunne bruge!
Vi har nu arbejdet hårdt med Bounty, og det har virket smiley
I dag gik han selv hen til en dreng og en pige (på nogenlunde samme alder som dem der "var skyld" hans nye angst) og ville lege og klappes, noget som vi ikke havde regnet med han ville gøre igen...
Senere hoppede han op på sofaen ved siden af en lille pige og lagde hoved på skødet af hende for at blive kælet... Det har han aldrig gjort før... det med at hoppe op i sofaen må vi så arbejde lidt med, han må ikke være i salonens sofa ;-))
Nå men alt i alt så er det jo bare gået så godt, så vi fortsætter træningen med de 2 børn somhan blev så bange for... Vi har snakket med dem og moren er helt med på at hjælpe os!

Dejligt nu er vi alle 3 glade igen...

Ps: Er stadig ikke spor i tvivl om at det udelukkene var min skyld - ikke børnenes! Selvom jeg skriver at de var skyld idet smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update - Bange for børn...!
Kommentér på:
Update - Bange for børn...!

Annonce