{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.642 visninger | Oprettet:

loppe angreb.. HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

er blevet den ulykkelig egen af lopper herhjemme.
Hunden og katten har aldrig rigtig haft lopper, nu har de fået det og nu kan jeg bare ikke komme af med dem igen.. har sprøjtet dem så tit de må her det sidste stykke tid og har gjordt den helt stor rengøring men alligevel er de der.. :c
Så vil hører om nogen derinde på hg kender et loppe midler som er meget effektiv både til hund og kat ? og hvor man kan købe noget effektivt til at sprøjte hjemmet med ? så vi kan få buk med de små kryp.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  loppe angreb.. HJÆLP!
  • #1   18. apr 2012 man kan få noget der hedder Ohyre shampoo og det virker bare rigtig godt smiley

• #2   19. apr 2012 Capstarkur + Advantage til dyrene og ekstrem rengøring i hele hytten og jeg mener EKSTREM. Derefter sprøjter du overalt med Trinol 810 (kan købes i Matas) ...

Det er det eneste jeg har set virke igen og igen ...

• #3   19. apr 2012 Jeg har kun oplevet loåppeangreb en enkelt gang. Og der blev alle hundenes kurve og tæpper smidt til vask. Hele hytten rengjortmed støvsugning og gulvvask. Og derefter blev gulvene sprøjtet med et specielt loppemiddel til interiør. Hundene fik dryppet loppemiddel i nakken og blev sprayet med noget mod at loppeæg kunne udklægges.
    Man skal huske at være grundig med at sprøjte ved sprækker i hjemmet. Som paneler og revner i trægulve.

• #4   19. apr 2012 Har skam også lavet ekstrem rengøring! Hader lopper og kan ikke ha tanken om de kravler i min seng også videre.. men tror grunden til vi ikke har kunne komme af med dem er de mange sprækker i gulvene i vores nye lejlighed.. :s selv om jeg har støvsuger ALLE sprækkerne grundigt og vasket gulv!

• #5   19. apr 2012 Lopperne vil være der selv om man gør rent. Der kan gå helt op til over 6 mdr før du kan blive helt loppefri og det vel og mærke hvis du holder ved med behandling mod lopper med både trinol og behandlinger af dyrene.
    Husk ikke at vaske katten og hunden før og efter behandlingen, da dette ødelægger fedtlaget på huden som loppemidlet sidder.

Kommentér på:
loppe angreb.. HJÆLP!

Annonce