{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Poter og varm asfalt og sand
  • #1   18. apr 2012 Lytter lige med for vi skal også have hund med til Italien for første gang i vores sommerferie.

• #2   18. apr 2012 Bare i orden!

• #3   18. apr 2012 Det er de færreste steder man må have hunden med på stranden, så varmt sand bliver nok ikke et problem.
    Mht asfalt, så plejer vi at gå hvor der er skygge, der er det lidt køligere for futterne. Og så har vi altid rigeligt vand med og benytter os af hvad vand vi kan finde til at køle poter

• #4   18. apr 2012 Anette: okay - tak for rådet.
    Men når jeg tænker på hvordan vi som mennesker kan springe fra det ene lille skyggested til det andet (hvis vi har været så dumme at glemme sko), og hvor varm asfalten virkelig er så undrer det mig stadig at man kan finde så meget skygge at man kan undgå varm asfalt osv.
    Eller er poterne bare mere hårdfør end man tror?

• #5   18. apr 2012 Jeg tror så at hundepoter er mere hårdføre end vores sarte fødder, som er vant til strømper og sko. Der er jo ikke mange mennesker som går barfodet hele året rundt.
    Men selvfølgelig skal muligheden være der for at hunden kan få kølet poterne i f.eks. vand.

Og rigtig nok, så er der ikke mange steder hvor hunden må komme med på stranden. På den campingplads må hunde f.eks. ikke komme på stranden. Men jeg vil dog være så fri at påstå eller insistere på, at hvis vi går langs strandpromenaden ind til byen om aftenen, så skal hunden da med. Så synes jeg da ikke det er rimeligt at vi skal gå langs en trafikeret vej, hvis man kan gå en hyggetur langs promenaden.

• #6   19. apr 2012 Husk at beskytte jeres hund mod sandfluer, de kan forårsage leishmania en meget grim sygdom og som findes i sydeuropa. I kan købe et halsbånd lige som vores gammeldags loppehalsbånd der virker på samme måde, det jeg kender hedder Scalibor, men spørg jeres dyrlæge:-)

• #7   19. apr 2012 tine G
    Tak for tippet, jeg ringer lige og får en snak med dyrlægen i morgen tidlig.

Kommentér på:
Poter og varm asfalt og sand

Annonce