{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.789 visninger | Oprettet:

Hjælp til indhegning af have {{forumTopicSubject}}

Hej alle I gode kloge mennesker.

Jeg får i maj måned en dejlig lille dværggravhund. Og ville hører hvad, der er det bedste at gøre med indhegning af haven, så hun ikke så let kan smutte ud.
Tænker i noget trådhegn, og noget hønsenet på den ene side som så graves langt, og passer i højden med det andet hegn. Men vil meget gerne hører Jeres erfaring, og gode bud.

Hilsen Ditte

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til indhegning af have
  • #1   11. apr 2012 havde hønsenet i min da lille bobo også kunne komme i gennem hækken når han fulgte efter katten,den bandit.
    Selv naboen måtte sætte noget op ved dem også, da det de havde var så stort i maskerne,at bobo kom igennem der også.
    Har fjernet alt nu,da jeg får rigtigt hegn i morgen. Skal måske bruge noget hønsenet der også

• #2   11. apr 2012 Jeg har købt grønt hønsenet ca 50-60 cm højt i Bauhaus, købte også de grønne pæle og så pløkker i græssen så han ikke kan krype under.

• #3   12. apr 2012 Vi har træhegn og i hækken dobbelt lag grønt havehegn op i 2 meters højde. Dette er grundet min kærestes gamle rottweiler ikke havde nogen kvaler med at tage den lige igennem hækken for at æde posten.

Vi holder ikke så meget vores egne hunde inde længere (da dem vi har ikke går fra matriklen, mine har boet på matrikel uden hegn i mange år.) men andre ude. vi overvejede at tage træhegnet ned, men opgav simpelthen af hensyn til den nye hundelov. Vi tør ikke tage chancen for en af vores ryger fordi andre ikke kan holde snitterne fra hundene eller sine hunde ude. Så huset ligner Fort Knox og det er helt fint!

• #4   12. apr 2012 Tak for Jeres svar smiley

Tror I det er godt nok, hvis jeg graver hønsenet ned i ca. 50 cm ned, så almindeligt grønt havehegn, så hun ikke kan komme igennem maskerne på det andet hegn?

Tænker nemlig på at hun jo er en graver, så vil gerne tage alle forholdsregler smiley

• #5   12. apr 2012 Jeg fik et godt råd om at lægge et minkhegn/hønsenet ned i græsset. Det er lidt svært at forklare, men lidt ligesom der her _I_. På den måde kan hunden ikke grave tæt ved hegnet med succes. Det kan man også let skjule ved at græsset vokser igennem nettet

• #6   12. apr 2012 Tak skal du have det må jeg lige give videre til dem, der skal hjælpe mig med at lave det. Lyder som en super god idé. Tak smiley

• #7   12. apr 2012 Sarah: Har du evt. billeder af jeres løsning?:) Har ca. 1/3 indhegnet pt men om en lille måneds tid blir resten ogå indhegnet:) Min nabo tror jeg laver en rockerborg fordi hegnet er 1.8m højt:) Meen better safe than sorry;)

• #8   12. apr 2012 Sarah er taget på ferie, så der går nok nogle dage inden du får svar smiley

• #9   15. apr 2012 DIva: Så er jeg hjemme - som cynthia skriver smiley (hun var hundesitter:)-ja kan da prøve at tage billeder af "borgen" imorgen:)

Kommentér på:
Hjælp til indhegning af have

Annonce