{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

Nicoline H
Nicoline H
Tilmeldt:
19. feb 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Hjælp ! Over aktiv hund, eller bare "pylret mor"?? {{forumTopicSubject}}

Jeg skriver her i håbet om nogen kan hjælpe mig!

Jeg fik i lørdags min lille chihuahua prinsesse Diva hjem
Hun er 8 uger og spiser og drikker fint som hun skal!
De første 2-3 dage var hun meget klynket og puttehund og det var klart eftersom hun lige var blevet taget fra sin mor og søskende!
Men nu kun 5 dage efter jeg fik hende er der fuld knald på, hun drøner rundt og får sådan nogen "damp flip" når hun er i haven!
Ud til haven er der en lille trappe med 2 trin som jeg tit ikke når at stoppe hende i forinden hun selv hopper ind og ud!
Nu er mit spørgsmål, er det "farligt" for hendes små ben med alt den løben rundt, og op og ned af trapper? Jeg har kun haft store hunde før hende, men hun virker bare så meget mere skrøblig pga hendes størrelse! Er så bange for hun for skader i benene!
Men ja, kan også være det er mig der er for pylret og over beskyttende, men for pokker, det er jo min lille baby smiley

Håber nogen kan give mig lidt ro i sindet! På forhånd tak!
Mvh Nicoline


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ! Over aktiv hund, eller bare "pylret mor"??
  • Nicoline H
    Nicoline H Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   29. mar 2012 Okay smiley tak for hjælpen! Havde slet ikke tænkt tanken, men kan da godt se ville være super smart! Men føler bare hun er for "aktiv", men som sagt nok bare mig der pylre! Men for pokker hun udvikler sig hurtigt. 5 dage og hun er blevet større og ørene stritter helt nu og hun er MEGET mere livlig fra dag til dag!
    Men hun har jo også selv taget den ned fra sofaen et par gange, og det kan jo nærmest ikke undgåes selvom jeg virkelig gør hvad jeg kan!

    Men tak smiley


  • #3   29. mar 2012 wow hende er der krudt i , min tør stadigt ikke hverken gå op eller ned ad trapperne eller hoppe ned af soffan, og han er endda større og ældre :-))

  • #4   29. mar 2012 Klassisk hvalpeflip, vil jeg tro. Ganske normalt. smiley

  • #5   29. mar 2012 Så længe det er noget hun selv gør, så har jeg altid med mine som udgangspunkt ment at de kan klare det. Men ikke noget med at lokke dem op af trapper eller til at hoppe op i sofaen osv.
    Prøv evt. med godbidder at lære hende at vente før og efter trappen og gå stille og roligt op og ned:o))


  • #6   30. mar 2012 Stemmer i med Charlotte -både i forhold til aktivitet og i forhold til det smarte i at lære hunden at vente ved døren/trappen.
    Ikke så meget fordi der er en trappe, men mere fordi det altså er lidt praktisk at hunden ikke vælter hele hytten hver gang man skal ud af døren. Godt nok er det en lille hund meeeeen det er nu rart nok de kan vente alligevel:o)


Kommentér på:
Hjælp ! Over aktiv hund, eller bare "pylret mor"??

Annonce