{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Spørgsmål til opdrætter. {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg var oppe og kigge på en race min kæreste og jeg er interesseret i, men da jeg var deroppe havde jeg ligget søvnløs og virkede måske lidt sløv. Jeg havde en veninde med, som spurgte om nogen spørgsmål jeg skulle have spurgt om. Jeg synes det måske virkede lidt som om opdrætter ikke synes jeg var seriøs eller måske tænkte jeg ikke anede hvad jeg snakkede om.

Jeg har så tænkt mig at ringe til opdrætteren om et par dage og snakke om, jeg gerne vil forbi igen og hvor min kæreste kommer med og hvor jeg er sikker på jeg er veludhvilet, så jeg også kan lyde som en der ved hvad hun snakket om.
Jeg ville muligvis også fortælle at jeg sidste gang havde ligget søvnløs natten til besøget.

Men her kommer mit spørgsmål, ville du som opdrætter, udlukke mig som hundeekøber allerede med det som baggrund?
eller ville du give mig en chance til for at forklare mig?

Mvh Nana O


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål til opdrætter.
  • #1   21. mar 2012 Tja. Det kommer an på helhedsindtrykket. Det er svært herinde at læse og forstå, hvordan du dels synes, du havde det, og hvordan opdrætter opfattede det.

    Men ring da og tag en snak, og sig, at du var super træt sidst, men at du stadig er interesseret osv. Jeg ville ikke have et problem med det.


  • #2   21. mar 2012 Hejsa.

    Syntes du skal ringe til hende og fortælle det som det var. Jeg ville ikke have nået imod det, hvis du ringede og forklarede dig.


  • #3   22. mar 2012 Selvom jeg ikke er opdrætter vil jeg lige tillade mig at svare alligevel smiley

    Allerede når du ringer igen, får en god snak med hende og gerne vil komme på besøg igen, vil du jo også fremstå mere seriøst smiley

    Super ærgeligt du ikke havde sovet men det kan jo ske for os alle smiley
    Jeg tror jeg var lige så træt da jeg var over og møde Rayas opdrættere første gang...


  • #4   22. mar 2012 Opdrætter må vel også forvente folk "glemmer" en masse spørgsmål og der derfor kommer nogen efterflg.

    Er ikke opdrætter, men her ville du ikke blive udelukket.

    Jeg har stillet mange spørgsmål til min opdrætter også efter at have fået hunden, og opdrætter får sig nok et par gode grin en gang imellem, men hellere spørge en gang for meget *G*


  • #5   22. mar 2012 Mange tak for svar alle sammen.

    Jeg vil ringe til hende her om et par dage, så jeg lige kan planlægge hvornår min kæreste og jeg kan køre der op, inden jeg snakker med hende i telefonen.

    Hun gav et klart udtryk om hun gik meget op i hvem hun sælger hvalpe til, som jeg selvfølgelig synes er virkelig godt, men samtidig var jeg nervøs for om jeg så ville være en eventuelt hvalpe køber hos hende, nemlig fordi jeg virkede sløj og man må vel gå ud fra som opdrætter at man er klar, når man som hvalpe køber skal besøge og "sælge" sig selv til opdrætter. Men igen, så kan man ligge søvnløs om natten, det var nok mest fordi jeg var så spændt på at komme derop.

    Men igen mange tak for svar : )


Kommentér på:
Spørgsmål til opdrætter.

Annonce