{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

Råd omkring FB, HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

Købte en Fransk Bulldog for nogle dage siden,
og hun er utrolig nem - kommer når man kalder, løber ikke væk og viser en stor kærlighed til min søn.
MEN: hun bruger stuen om toilet, og vi lufter hende mange gange om dagen, men hun gider simpelthen ikke bruge det udenfor som toilet. Er det fordi det er nyt hjem? eller hvad kan jeg gøre?
Håber der er nogen der kan komme med et godt råd
eller evt, ved hvad der er galt ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd omkring FB, HJÆLP!!
  • #1   11. mar 2012 Jeg går ud fra at der er tale om en lille hvalp. Det er bare et spørgsmål om tid. I skal blot huske at komme ud med hvalpen hver gang den har spist, drukket, leget eller sovet - det er nemlig der de normalt "skal". Så bliver i ude indtil den laver noget, og der rooooses som om dét der, det var bare det allerbedste i hele verdenen.

Så skal det nok komme smiley

• #2   11. mar 2012 hun er 9 måneder,
    og renlig fra det hjem hun kom fra
    før vi købte hende og vi lufter hende nøjagtig som du skriver,
    men hun vil stadig ikke.

• #3   11. mar 2012 det kan være et spørgsmål om utryghed.. at hun ikke vil, fordi området udenfor gør hende utryg, og at hun derfor gør det hjemme.

Hvor langt går I med hende?

• #4   11. mar 2012 Vi går ikke ''lange'' ture med hende, der er et stort grønt område bag vores lejlighed, og der tager vi hende hen og hun elsker at løbe, skabe sig åndssvag og hygger sig virkelig. Men hun tisser ikk eller noget andet smiley
    Vi er ude i laaang tid med hende.

• #5   11. mar 2012 Jeg vil også sige snor på og så sørge for at det er godt kedeligt indtil hun får gjort det hun nu skal. Derefter kan I belønne med det sædvanlige fis og ballade på det grønne område. smiley

• #6   11. mar 2012 Mamma og andre, jeg er enig, min er knapt 7 mdr og han har ikke tid til at tisse når han er løs, så TS på med snoren og tålmodigheden :-))

• #9   11. mar 2012 Enig med de andre ;o)) På med snoren og gå stille rundt der hvor du ønsker at vapsen skal besørge.
    Har du prøvet at gå hen hvor der er lidt buskads, mange hunde vil ikke kunne ses når de besørger "selvom bagdelen måske stikke ud alligevel" ;o)
    Min den ene kan holde sig i 2 døgn hvis jeg ikke tar hende hen et sted hvor der er buske "hvilket jeg self. ikke gør" men det var sådan jeg fandt ud af at hun kun ville tisse osv når hun kunne gemme sit ansigt.

• #10   11. mar 2012 fik Emma da hun var 9 mrd og havde samme problem.
    Løsningen var at gå præcis den samme tur så da hun havde sat sine duftspor var det pludseligt ik farligt at tisse længere. Jeg forstærkede det med at bruge ordet "tis" så nu kan hun det på kommando smiley

Kommentér på:
Råd omkring FB, HJÆLP!!

Annonce