963 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

irriterende hunde ejer! irriterende hunde ejer!

Jeg var ude og gå en tur på stranden idag med Nala. Nala er en hund som passer sig selv, hun undgår mennesker og andre hunde og går altid lige ved siden af mig. Når men vi kommer gående nede på stranden også kommer der to unge tøser gående med en pittbull lign. hund uden mundkurv, og de bliver trukket af sted, hun råber så til mig om jeg ikke kan få min hund i snor og jeg tager pænt Nala til mig, så i det vi går nogenlunde samtidig ud fra stranden af og kommer så til et kæmpe græs areal hvor der er 3 hunde som løber og leger, så går tøsen helt i panik og råber og skriger om at hunde skal være i snor det er en lov osv. Så kommer jeg hjem og kan ikke helt glemme det så jeg tjekker hvornå hunde må være fri på det areal og det må de faktisk godt på den her tid af året. så nu sidder jeg og bliver helt irritereret over jeg ikke sagde noget til hende, for når hun nu kan stå og snakke om love osv, så burde hun jo for det første have en mundkurv på sin hund, plus den er alt for ung til at kunne være ældre end den nye hundelov..

orh det var helt rart at komme ud med det smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.
  • Slibe et gulv bøge parket 2kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  irriterende hunde ejer!
  • #2   7. mar 2012 Så længe hundene er under kontrol og ikke løber over til hunden i snor, så har de lov til at være uden snor, hvis snor altså ikke er påkrævet på arealet.
    Godt der ikke skete nogen parter noget.

• #3   7. mar 2012 Sikke et drama! Du har vel kontaktet ekstra bladet ikke??? Der skulle oprettes et topic der hedder ligegyldigheder og andre katastrofer til emner som dette... Der er jo efterhånden ikke nogen som er vidne til en lort som ikke ryger i pose, som ikke skal oprette den ene tråd efter den anden om disse sensationer

• #4   7. mar 2012 Uanset om de må være løse, så tager man vel hunden i snor eller får den på plads hvis andre beder om det....

Hendes hun kan jo nok ikke med andre og derfor hun reagere som hun gør

• #5   7. mar 2012 René - Det gør men ligemeget om personen beder om det eller ej, det er vel ren respekt at man viser at hunden er under kontrol og at de ikke behøver bekymre sig unødigt.

Kommentér på:
irriterende hunde ejer!

Annonce