irriterende hunde ejer! irriterende hunde ejer!
Jeg var ude og gå en tur på stranden idag med Nala. Nala er en hund som passer sig selv, hun undgår mennesker og andre hunde og går altid lige ved siden af mig. Når men vi kommer gående nede på stranden også kommer der to unge tøser gående med en pittbull lign. hund uden mundkurv, og de bliver trukket af sted, hun råber så til mig om jeg ikke kan få min hund i snor og jeg tager pænt Nala til mig, så i det vi går nogenlunde samtidig ud fra stranden af og kommer så til et kæmpe græs areal hvor der er 3 hunde som løber og leger, så går tøsen helt i panik og råber og skriger om at hunde skal være i snor det er en lov osv. Så kommer jeg hjem og kan ikke helt glemme det så jeg tjekker hvornå hunde må være fri på det areal og det må de faktisk godt på den her tid af året. så nu sidder jeg og bliver helt irritereret over jeg ikke sagde noget til hende, for når hun nu kan stå og snakke om love osv, så burde hun jo for det første have en mundkurv på sin hund, plus den er alt for ung til at kunne være ældre end den nye hundelov..
orh det var helt rart at komme ud med det
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 884
Godt der ikke skete nogen parter noget.
nov 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 613
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.736
Hendes hun kan jo nok ikke med andre og derfor hun reagere som hun gør
apr 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 81 Svar: 2.123
irriterende hunde ejer!