{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.762 visninger | Oprettet:

Aaagh! Så fat det dog imbecile tåber!!! {{forumTopicSubject}}

Er lige faldet over en bekendt inde på facebook der højt og tydeligt annoncere amstaff hvalpe til salg!!

Formuleringen var noget nær, om der var nogen der mangler en sød lille Amstaff. Da der er hvalpe på pt 7 uger til sag, og disse bliver solgt med alle vacciner , orme kure , reg i dansk hunde reg , de bliver chippet , inden de kommer forlader moren , de koster 4.000,- pr stk ink alt .

Klaphatte, så fat dog at det er ulovligt at købe og sælge disse racer!!! smiley
Lad nu være med at købe ulovlige hvalpe, som alligevel står til aflivning, hvis politiet får nys om at man har anskaffet sig en..

BØVS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aaagh! Så fat det dog imbecile tåber!!!
  • #1   28. feb 2012 Enig....

• #2   28. feb 2012 tja har du overvejet at tippe politiet

og de kan da ikke reg. i DK hundereg

• #4   28. feb 2012 Hanne:
    De kan sagtensens registreres.. de registreres bare som blanding eller en anden race..

• #5   28. feb 2012 Jeg havde anmeldt personen - Print Screen af hans "annonce" og derefter en anmeldelse. Der skriver han jo tydeligt at det er en ulovlig race han er ved at sælge - Og han har nok snydt sig til reg. ved DH. Fx som bokserblanding ligesom alle de andre.. :o/
    Synes den slags tåber burde få en lærestreg...

• #6   28. feb 2012 Det er skam gjort folkens smiley

Også selvom hende pigen jo "bare hjælper en veninde", det er nemlig ikke hende der har hundende, det er hendes veninde, men jeg har gennemskuet hvem veninden er, og jeg overvejer at få nogen til at udgive sig for at være køber, og så få dokumentation der kan bruges til en anmeldelse.. Jeg kan af gode grunde ikke da jeg allerede har ytre mig om mit kendskab til hundeloven og min afstandstagen fra ulovlig avl og videresalg..

• #8   28. feb 2012 Gode gud en klaphat, ham du linker til Bluntbull... :o(

• #10   28. feb 2012 Alexandra:

Jeg vil da gerne udgive mig som værende en interesseret køber til de amstaff hvalpe..

• #11   28. feb 2012 Altså hende min bekendte vil ikke ud med navnet på hende der sælger hvalpene, og jeg har ikke konkret bevis på hvem sælgeren er, men har et mistanke, men det er vel ikke nok ?? smiley

• #12   28. feb 2012 Tjaa, det er vel det resultat de fleste forventede, og det polittikerne var advaret om, men de vidste heldigvis bedre, og så lavede de et forbud, og siden da er der ikke født nogle hunde af de ulovlige racer, og der er ingen overfald længere, samt alle andre hunde bider ikke, da de er bange for at komme på forbuds listen.
    Desuden har alle dem der købte "kamphunde" før skiftet til Puddel og lab, nu de andre er forbudte........
    Fedt at se, at loven virker.

Jeg syntes det er tåbeligt ud over alle grænser, og mega egoistisk at avle ulovlige hvalpe, men de enste der bliver straffet er hvalpene, som bliver aflivet for at være født. Ejerne er da total lige glade, så det er ikke dem man straffer ved at melde dem.
    Sørgeligt men sandt......

• #15   28. feb 2012 måske men noget skal sættes i stedet.... bare at afskaffe vil da bare være ay give op overfor de der nu giver loven fingeren, og den slags mennesker har ikke godt af at "vinde"

nu kan man trods alt tage hunden og hvalpene fra de der avler dem, og de der i dag avler dem er nok også lidt de samme som ikke forstår sig på de racer...

• #17   28. feb 2012 nej men der findes racer der kræver mere viden end andre, og en større vilje til at arbejde med dem osv... så så må vi være inde over at personer der vil disse racer skal godkendes på en eller anden måde... når ulykken er sket er det for sent...så det at vi havde en lov mod farlige hunde var da lige så skidt, for før de blev fjernet som farlige så havde de jo forvoldt skade...

• adeel a
    adeel a Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Svar: 3
    #20   2. mar 2012 Er der nogen er jer der vil aflive jeres børn hvis de gik ud og dræbte et andet barn eller bare tæsker et andet barn jeg fatter ik det f.... Danske lov. en hun kan ik gøre så meget hvis man ik får den til at gøre det ulovlig hunde hvad er de ulovlig hunde du kan få hver hund til at bide et menneske eller få den til at gøre andre ulovlig ting danske lov min bare r...v

• adeel a
    adeel a Tilmeldt:
    aug 2010

#21   2. mar 2012 Drabte*

• adeel a
    adeel a Tilmeldt:
    aug 2010

#22   2. mar 2012 Hunden har fucking også følelser

• #23   2. mar 2012 Helt enig Bluntbull B
    Vores lov førhen var faktisk ikke dårlig, men som du skriver, blev bare aldrig håndhævet og brugt som den kunne... Og den nye lov, giver frihed til for mange ikke listehunde ejere..

Vors nabo kører en sag lige nu, deres dober er blevet overfaldet af en hønsehund, og ligger pt hjemme med brækket ben og dræn i hovedet... Ikke om politiet gad at rykke ud, og nu går vi alle og frygter denne løse hønsehund, som kan dukke op når som helst, da ejer bare lukker den ud i haven som har et 40 cm pyntehegn...

Naboen har sat sin advokat på, så nu er der rul i sagen, men det var ikke bare...

Sådan havde det næppe set ud, hvis det var vores hunde vi bare havde så løsagtigt :o)

• #24   2. mar 2012 @ Adeel, vi er enige om at hunden har følelser, men det kan ikke være andre end ejeren der er ansvarlig for at tage hensyn til disse følelser... den ejer der vælger at lade sin tæve parre, gå gennem en drægtighed, fødsel og evt diegivning for så evt at miste hvalpene tidligt, eller den ejer der vælger at sætte disse hvalpe i verden som trods det at de er glade sunde hvalpe risikerer at måtte dø tidligt... når loven er som den er er det ene og alene den uansvarlige opdrætter skyld...

Tror vi alle herinde stort set er enige om at det er ejeren der skal have styr på sin hund uanset race, og at alle hunde i de forkerte hænder kan blive dårlige hunde, og agressive hunde, nu er der bare hunde de lettere forårsager større skader ved et bid end andre, derfor er det nok de hunde der primært er på listen, samt det faktum at nogen af disse racer åbenbart meget tiltrækker de forkerte ejere....

Hvilket bringer os tilbage til at det er ejers ansvar, men så må vi jo fjerne og "dræbe" ejerene istedetfor hundene.... det gør man dog ikke, så ikke er de disse ejered der tager beslutningen, og dermed bare tænker, "nå ja hvad fanden, det er jo hundene og ikke mig der må tage den store straf... jeg laver da bare et kuld mere hvis det ikke går".... Se det er ansvarlige og hundeelskende mennesker vi der har med at gøre.

Kommentér på:
Aaagh! Så fat det dog imbecile tåber!!!

Annonce