947 visninger
|
Oprettet:
Små børn og hund ? {{forumTopicSubject}}
ja kæresten og jeg er så småt begyndt at tænke børn ( om 2 år ca ) Idag da jeg så går vires daglige tur i mosen tænker jeg, hvordan gør i med små børn når i på tur med hunden ? Jeg ville ikke kunne køre en klap/barnevogn der hvor jeg lufter hund pt, hvordan med sådan en bæretaske til ryggen ?
Hvad gør i ?
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 208
Da min yngste var lille (har 3 tøser) boede jeg tæt ved vesterhavet, og sandstrand samt hjul er en dårlig kombination
Så lige så snart hun var gammel nok kom hun i en af de der stativer man har på ryggen. Hun elskede det
Den barnevogn jeg havde blev brugt da hun var helt lille, og det gik nogenlunde, for det var sådan en praktisk en med terrængående hjul. Dvs godt kraftige og brede dæk og luft i slangen.
Mens de er spæde kan de jo ikke sidde i ret lang tid i en bæresele, det er for hårdt for deres lille muskelfattige ryg. Men måske de der såkaldte slynger kan bruges ? Det er noget med et meget langt stykke stof som vikles omkring mor og barn på en speciel måde.
Held og lykke med planerne.
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.655
Jeg ser frem til foråret hvor vi kan begynde at bruge bæresele til mit lille pus indtil da må chunta gå fint ved siden af barnevognen (hvilket han også gør men han savner friheden)
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.655
mar 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Hunde: 3 Emner: 240 Svar: 1.997
Er jo meget ude med hundene og ville blive ked hvis jeg ikke kunne det.
Hvor gamle skal de være før de må sidde i de der stativer.
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
Mener det er 6 eller 8 mdr den er fra altså det stativ man har på ryggen...
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
Enten ringslynge, vikle eller mei tai (jeg er mest til mei tai men den er først fra barnet er 4-5 mdr) men ringslynge og vikle kan bruges fra dag 1
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
Små børn og hund ?