{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Små børn og hund ? {{forumTopicSubject}}

ja kæresten og jeg er så småt begyndt at tænke børn ( om 2 år ca ) Idag da jeg så går vires daglige tur i mosen tænker jeg, hvordan gør i med små børn når i på tur med hunden ? Jeg ville ikke kunne køre en klap/barnevogn der hvor jeg lufter hund pt, hvordan med sådan en bæretaske til ryggen ?

Hvad gør i ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Små børn og hund ?
  • #1   16. feb 2012
    Da min yngste var lille (har 3 tøser) boede jeg tæt ved vesterhavet, og sandstrand samt hjul er en dårlig kombination smiley

Så lige så snart hun var gammel nok kom hun i en af de der stativer man har på ryggen. Hun elskede det smiley

Den barnevogn jeg havde blev brugt da hun var helt lille, og det gik nogenlunde, for det var sådan en praktisk en med terrængående hjul. Dvs godt kraftige og brede dæk og luft i slangen.

Mens de er spæde kan de jo ikke sidde i ret lang tid i en bæresele, det er for hårdt for deres lille muskelfattige ryg. Men måske de der såkaldte slynger kan bruges ? Det er noget med et meget langt stykke stof som vikles omkring mor og barn på en speciel måde.

Held og lykke med planerne.

• #2   16. feb 2012 Er det et sommerbarn er en slynge god når de er små. vinter børn må man bide i det sure æble og bruge barnevognen...
    Jeg ser frem til foråret hvor vi kan begynde at bruge bæresele til mit lille pus indtil da må chunta gå fint ved siden af barnevognen (hvilket han også gør men han savner friheden)

• #3   16. feb 2012 prøv at google skildpadde slynge

• #4   16. feb 2012 mange tak smiley prøver lige.

Er jo meget ude med hundene og ville blive ked hvis jeg ikke kunne det.

Hvor gamle skal de være før de må sidde i de der stativer.

• #5   16. feb 2012 Vil klart anbefale slyngen da barnet ligger ordentligt med ryggen frem for bæreselen enten foran eller bagpå, så længe den bette er så lille at ryggen ikke kan holde til at sidde i den på ryggen... smiley

Mener det er 6 eller 8 mdr den er fra altså det stativ man har på ryggen...

• #6   16. feb 2012 Slynge
    Enten ringslynge, vikle eller mei tai (jeg er mest til mei tai men den er først fra barnet er 4-5 mdr) men ringslynge og vikle kan bruges fra dag 1

• #7   16. feb 2012 Nu med Chi & Staff ,vil mene det er når de selv kan sidde uden støtte :o)

Kommentér på:
Små børn og hund ?

Annonce