Hilse på dine hunde imorgen? {{forumTopicSubject}}
Hej alle jer herinde!
Jeg skulle have været på besøg på en kennel imorgen, men det blev desværre aflyst her i sidste øjeblik, så ville høre om der er nogen der har en kennel med en masse søde hunde, som jeg kan komme og hilse på?
Jeg elsker hunde, og vil gerne møde så mange forskellige racer som overhovedet muligt! Hver race jeg møder, skriver jeg noget om, så jeg simpelthen en dag kan have et helt "leksikon" om forskellige racer.
Det er nok bedst hvis i bor i Nordsjælland eller hovedstadsområdet, da jeg selv skal transportere mig
Så har i nogle hunde, tid i morgen og lyst til at fortælle alt om hvorfor netop "jeres" race er helt perfekt for jer, så skriv til mig! Er åben for alle at møde alle slags hunde, store som små
jan 2012
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 41 Svar: 269
*Team Talkative*: Det må jeg da finde ud af! har familie i Jylland, så kører med kævne mellemrum igennem fyn, så må vi da lige finde ud af noget!
Karl Friedrich og Carlos min nr. 1: Vil da så helt klart skrive til jer! Vil altid gerne lære mere!
jan 2012
jan 2012
Har fået en besked fra hende inde på facebook, så har planer om at tage til Herlufmagle imorgen, tusind tak fordi du skabte kontakten
Hilse på dine hunde imorgen?