Vagabond med 2 hunde {{forumTopicSubject}}
Siden det er blevet godt vejr her i Struer er der kommet en vagabond til byen. Han går rundt med 2 schæferblandinger uden snor igennem byens gågade. Misty, Angel og jeg er tit stødt ind i dem... Første gang vi så dem kom hans to hunde løbende med fuld fart hen mod os og begyndte at hilse og logre med halen. Så kom vagabonden hen og sgade at de ikk gjorde noget så lod jeg dem jo bare hilse lidt mere, men pludselig ændrede den sorte af hans blandinger humør og skulle lige straks til at flyve på Misty, den knurrede, rejste børster, viste tænder og begyndte at gø. Jeg råbte fy til den hund der var ved at blive mindre beghagelig og begyndte at gå væk. En anden dag kom vi igen gående gennem gågaden og igen så vi de to hunde... Men vagabonden var i den anden ende af gågaden, så mine hunde og jeg skyndte os ind i en tøjbutik hvor jeg arbejder og søgte tilflugt... Jeg spurgte min arbejdsgiver om hun måske ikk kunne bede manden om at få dem i snor?? Så stod hun i indgangen til butikken og pludselig kom den ene af hundene med fuld fart og ville ind i butikken til mine hunde, Min arbejdsgiver råbte så "kan du komme væk!!!" Og så løb den ud i gågaden igen. Vagabonden var så kommet på det tidspunkt og kaldte min arbejdsgiver for en møgunge.. Jeg er så træt af den vagabond.
ørdag nat var jeg i byen sammen med min kæreste og han skulle ud og trække lidt frisk luft. Da han kom ind igen havde han noget af en historie at fortælle. Han så jo politiet stå udenfor sammen med vagabonden og så ville min kæreste lige fortælle politiet hvad de hunde de lavede i dagstimerne, han sagde "at det ikk kunne passe at når han gik tur med vores hunde, at vagabondens hunde skulle komme og prøve at "angribe" dem, og at vagabondens hunde gravede alle bedene op i gågaden." Han fik så den her, "hold din kæft og få styr på dine hunde ellers ryger du med til holstebro!!". De har jo sikket troet at han var fuld og bare ville være smart så jeg kan godt forstå deres reaktion, men synes nu alligevel den var lidt overdrevet, min kæreste havde kun fået 2 øl.. Min kæreste gik så lidt rundt og snakkede med alle "tilskuerne" og faldt så i snak med en ung fyr på hans egen alder, den unge fyr fortalte så at vagabondens to hunde havde revet hans lillebrors side op, Lige under armhulen havde lillebroren fået et hul. Så nu håber vi at de hunde de forsvinder. For tænk hvis der ikk bliver gjort noget ved det og et lille barn vil hen og hilse på den søde hund, men istedet ender med at miste en arm.
Ville lige ud med det
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
Sikke en omgang...
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
sep 2005
Følger: 62 Følgere: 60 Hunde: 6 Emner: 137 Svar: 1.387
Der er jo ingen beviser for det, og politiet snakkede jo med ham i Lørdags. Og nu hvor hans hunde havde angrebet et menneske tror jeg ikk der skal gøres mere, men hvis jeg ser ham i gågaden med de hunde iegn så melder jeg ham.
sep 2005
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
sep 2005
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
sep 2005
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543