{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.504 visninger | Oprettet:

ble til hund ? (ble bukser) {{forumTopicSubject}}

bruger i dem ? hvis ja hvorfor ?
har været lidt rundt omkring for at høre hvad det er for noget. jeg synes de lyder mystiske og kunne ikke selv finde på at bruge det på mine hanner.
det er "bukser", et stykke stof man sætter rundt om maven på hunden, ligger et bind i, så den kan tisse i den. hvad enten den er 8 uger eller 3 år .. bruges inden man skal på udstilling så pelsen ikke grisses til, eller hvis man døjer med en strintende hund indenfor ???
ved ikke om man kan høre det allerede nu, men jeg ser problemer... mange mange problemer. man kan da ikke bare smide en ble på en hund, så tager man da ikke hånd om problemet ? synes i det ?
man burde da istedet lærer hunden hvor den må gøre det , og hvor den ikke må ? eller hvad ? er det mig der er sippet ?

må sige det bekymre mig at hunde skal til at gå med ble istedet for man lærer dem at være renlige..
men kom da endelig med gode grunde til at bruge dem både til tis, og til at gøre dem pæne før udstilling smiley vil meget gerne høre fra folk der har prøvet at bruge dem eller bruger. for at se det fra en anden side end dem jeg har hørt..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ble til hund ? (ble bukser)
  • #1   7. feb 2012 Det er da fuldstændigt groteskt. Er der virkelig nogen, der ser et marked for bleer til hunde? Jeg gør i hvert fald ikke!

• #2   7. feb 2012 åh nej. Er det dem der ikke kan få børn der lader det gå ud over hundene. Christ, en skør verden vi lever i..

• #3   7. feb 2012 åh hvor godt. det lyder da bestemt til det ikke er mig der er noget galt med smiley kunne ikke forstå hvorfor det var en mulighed smiley !! ja der er desværre mange der bruger dem.. nu nævner jeg ikke navne eller klubber, for så kunne det jo være nogle kendte nogle, også var det udhængning.
    men, de bliver flittigt brugt. kunne godt tænke mig at vide hvordan i alverden det kan være en problem løser.. smiley !! det godt nok ikke en rigtig ble, men sådan en man ige binder m maven, så tissefyren er der, ved bindet.... smiley

• #4   7. feb 2012 Ej hvor klamt! :S

altså jeg kunne godt finde på at bruge sådan en løbetidsble, men ellers ikke..

Det lyder da for sært :S

• #5   7. feb 2012 Her er tale om en stor misforståelse, fordi de bleer, som omtales er tissebælter, eller strintebælter, OG DE ER ABSOLUT IKKE BEREGNET TIL AT HUNDEN BARE SKAL TISSE I DEM. De bruges hvor en hanhund strinter indendørs, selvom han har tisset en normal tår udendørs. Et strintebælte er ret praktisk på hotel, eller ved besøg hos venner og familie.
    Jeg bruger dem til mine hanner når de er i stuen, fordi her skal de afmærke territorium, eller bare vise de er den førende i flokken. Det drejer sig om 3-4 timer dagligt. Resten af døgnet løber de ud og tisser.

• #6   7. feb 2012 løbetids bukser, det forstår jeg, det ikke alle hunner der er gode til at gøre rent efter dem.. men tis bukser.. mystisk valg.. smiley

• #7   7. feb 2012 fru poms, ja præcis tis bælter så.
    det da stadigvæk det samme?

• #8   7. feb 2012 charlotte - hvor gammel er han? har i prøvet træning i at lærer at tisse udenfor smiley tænker at de ikke lærer noget ved at have den på da de jo så bare er van til at tisse i dem ?
    har du haft andre , hvor du har vænnet dem af med tis bukserne ? og de kunne være renlige bag efter ?

• #10   7. feb 2012 det er jo ikke sådan at de går med dem i stedet for at komme ud. Vores 2 små har dem på, når vi besøger andre, da jeg ikke vil have at de lige skal markere hvem der er flokfører, De bliver jo stadig luftet og gået med, det er jo blot en foranstaltning for at de ikke ødelægger andres hjem. De tisser jo ikke i dem, men strinter. - vores prøver faktisk ikke engang på det når de har bæltet på, de ved godt at det bliver ulækkert.

• #11   7. feb 2012 Jeg giver Charlotte helt ret. Det handler ikke om renlighedstræning, men om hanhundens adfærd, som netop gør at han skal afmærke hele tiden, og det tror jeg ikke ret mange har lyst til at lægge hjem til.

• #12   7. feb 2012 Pia - Vores den ene tæve rengør ikke sig selv andet end når vi er herhjemme.. Så skal vi nogen steder får hun løbetidsbuks på og indlægget bliver skiftet hver anden time.. Så det kan jeg ikke helt se er lige så klamt som strintebælte..

• #13   7. feb 2012 forstår nu altså stadigvæk ikke det bælte. Hvorfor ikke bare give et nej uden bukserne på ? lærer ham at det er forkert at gøre.
    Min loke 3 år, har aldrig stintet inden for hverken her hjemme eller hos gæster ? det lærte jeg ham da han ikke må.. smiley
    men det da fint hvis i vil bruge dem, ville jeg bare ikke.
    Vil ikke kalde det renlig hvis de strinter inden for, men sådan er vi da så forskellige smiley

• #14   7. feb 2012 Charlotte - Det syntes jeg ikke nej.. At strinte kan trænes væk (ja det gjorde vi på vores gamle hanhund) og det er en uvane at gøre det indedøre.. Løbetid kan ikke forhindres på nogen måde andet end ved neutralisering

• #15   7. feb 2012 det rimelig svært at lære en hund der ikke har det i sig, at den skal gøre rent når den er i løb...
    det straks nemmere at lære en hund at være renlig. smiley efter min erfaring. VI har en tæve der er god til at holde sig ren, priser vi os lykkelige for.

• #16   7. feb 2012 charlotte har to hanner, og en tæve smiley de strinter ikke. og hun holder sig ren når hun er i løb.
    uanset hvad ville jeg langt hellere lærer dem at være renlige, istedet for at sætte ble på for at "glemme" problemet lidt. smiley

• #17   7. feb 2012 så bælte. det gør det altså ikke anderledes. de tisser i det. ja tis. for det tis der kommer ud.

• #18   7. feb 2012 hvordan skulle tis bæltet lærer hunden at være renlig ?
    det må da være udmygende at gå rundt med tis. ubehageligt. smiley ? tænk hvis det var tis der var i vores bind ? ville vi ikke føle os rimelig klamme, hvad enten der gik en time, eller to timer imellem skift af dem ? jeg ville. puha.. smiley
    men det da fint at man vælger at glemme problemet lidt.. synes måske bare det var bedre at lærer dem det er forkert at tisse indenfor. hvad enten det er op af noget. eller på gulvet. det vel et fedt. en urenlig hund , skal da lærer at være renlig. smiley

• #19   7. feb 2012 charlotte. hvad med en kastrering så ? det plejer da også at hjælpe på strinte ri , hvis han slet ikke er modtagelig overfor træningsmetoder. Den ble er da en nem løsning, for lige at komme det til livs.
    kan godt se at er der en der strinter i en flok på 6, så begynder de andre at tænke det er iorden. har du alt det der piss off, og de produkter ? vi har nogle gange haft hunde på besøg der synes det meget spændende at tisse op af vores køkkenstole, så sprøjter vi piss of på , og så gider de ikke det mere smiley bom..

• #20   7. feb 2012 Ja altså hvis du spørger mig er strinteri et spørgsmål om opdragelse. Jeg har nu haft tre hanhunde der gjorde det indtil de fik ørerne i maskinen, det vil jeg simpelthen ikke finde mig i.

• #21   7. feb 2012 charlotte, har du ikke overvejet en kastrering af ham der bare ikke vil stoppe ? Kunne det ikke tage det værste. smiley ?

• #22   7. feb 2012 Jeg sætter stor pris på at hanhundeejere der besøger mit hjem smider et bælte om deres hund, dog skal de huske at irettesætte hunden selv hvis den tisser i bæltet, for ligesom at fortælle hunden at strinten indendørs ikke er ok ellers kommer jeg til det af ren refleks. Jeg har brugt tissebælte til Silas et par gange før han blev kastreret, når vi besøgte folk til hundetræf. Men alt hans strinten forsvandt heldigvis da han blev kastreret smiley

• #23   7. feb 2012 har hannen sådan et bælte på, kan han jo ikke gøre sig ren. med risiko for urinvejs inf.

• #24   7. feb 2012 kastration har ikke hjulpet her, det er faktisk ham der er kastreret der er værst, tibben har aldrig gjort det, og Carlo startede da vi fik Coda, og han var kastreret inden, så det har bestemt ikke hjulpet.

Kommentér på:
ble til hund ? (ble bukser)

Annonce