{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

løbetids bukser - eller ble ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle morgenfriske hundemennesker smiley

Nala har været i løb siden den 29 - men aldrig i hele mit liv har jeg set en pige være SÅ uhygiejnisk smiley
Hun er ligeglad med hun bløder - og hun gider altså ikke hele tiden holde sig ren ..
Fint nok , så får hun bukser på - ¨ønsker ikke ødelagte gulve og møbler smiley

MEN mit problem er - Nala får de bukser af hele tiden - og hun bløder altså ekstremt meget ..
Nu i nat vågnede jeg kl. 5..
Og hvad vågner jeg til..
En hund uden bukser på, og et lagn der er fyldt med blod <- lækkert ? NEJ !

Sådan er det et par gange om dagen (vores dør indtil soveværelset kan ikke lukkes så hun ikke kan gå derind..)

Derudover får hun hele tiden skubbet bukserne til side imens hun køre bagen hen af et møbel .. og sø er der frit løb for blodet igen jo..

Kan en normal ble til børn hjælpe ?
Den sidder jo tæt (hvis jeg køber den rigtige størrelse selvf.) og den er større i "stoffet" der hvor den skal sidde og opfange blodet jo ..

selvf. skal der klippes et hul i halen hver gang hun skal skiftes smiley
men ..

tror i det ville være bedre.. ?
Både for vores møblers skyld - men også får at de måske er mere behagelige og hygiejniske ? (kan ikke stave til det dumme ord :D)

OG det sidste (ska nok stoppe nu)

Hvilken størrelse skal jeg bruge til sådan en SBT ? (hun er en stor en af slagsen:D )
På forhånd tak smiley

// Mini

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løbetids bukser - eller ble ?
  • #1   9. mar 2008 Efter min mening er det både godt og ondt med at give dem ble/bukser på, de har jo ikke den store chance for at lære at gøre sig selv rene når de har dem på. Men et råd kunne være.... Kender du produktet "gå væk hund" sprøjt et tyndt lag på bukserne når hun nu absolut skal have dem på, så røre hun ikke ved dem. Jeg gjorde erfarringen efter en sammensyet pote på min gamle Rottweiler som havde været for tæt på hestens hov, og den ville ikke lade forbindningen være, og give ham krave på, var næsten umuligt hvis ikke vi ville have hele hjemmet splittet, han var knap et år og ret energisk. det hjalp han lod forbningen være, jeg brugte det faktisk også på vores fodtøj som han ikke kunne lade være.

• #2   9. mar 2008 jamen det er jo ikke fordi hun bider i dem eller noget - hun hiver dem af ved hjælp af en stol - sengekanten eller sådan noget..
    Så tror ikke det hjælper ..

Jeg skal finde en måde de kommer til at sidde bedre fast på uden at stramme dem så meget så hun ikke kan få vejret smiley

• #3   9. mar 2008 Nååee ok... sorry så misforstod jeg dig... ja der ved jeg ikke lige hvad du gør (-:

• #4   9. mar 2008 hehe det er bare helt okay smiley
    det er hvad der kan ske smiley

• #5   9. mar 2008 jeg har en fransk og der passer sønnens bleer på. det er fra 7-11 kg. men jeg bruger det ikke, det er hendes 1. rigtige løb og hun glemmer og gører sig ren, men hun prøver en gang imellem og det er nok til at jeg ikke vil.

jeg har købt nogle billige sorte tæpper til sofa og seng, så vasker jeg bare dem efter behov.

hun plejer også at ligge på vores trægulv og der har jeg smidt vores sorte gulvmåtte fra badeværelset og så er rengøringen hved at være meget begrænset.

jeg har også set at nogle har givet deres hunde en babybody på. for så er forbenene med til at holde et evt bind tæt på hunden og så er der jo knapper til når hunden lige skal ud og tisse

• #6   9. mar 2008 Jeanne - mange tak ..
    den str. du bruger - sidder den meget tæt på din hund ? eller hvordan ?
    (prøver at finde ud af hvilken str. jeg skal smutte ned og købe..)

Vi har også tæpper på sofaen nu - men .. hun bløder altså igenne dem smiley
    (ja hun bløder vist meget den lille pige..)

• #7   9. mar 2008 hvad med så at ligge håndklæder, de er lidt tykkere.

nu er det jo svært med str. for franske har jo små røve, men hun vejer 8 kg, så hun følger brugsasnvisningen.-)

lulu har jo heller ikke nogen hale, så derfor sidder den også godt.
    men hun kan ikke lide at have den på. bliver hel flov

• #8   9. mar 2008 jeanne -. det tæppe vi har på er meget tykt .. så håndklæder ville gøre det nemmere for hende at bløde igennem ..
    Hmm jeg prøver ad, og hvis ikke det virker så må hun få sin vilje og undvære smiley

• #9   9. mar 2008 ellers kan du jo købe en baby body, de koster en 10 i bilka nogen gange. eller normal pris 30.
    og der måler du hende bare langs ryggen og så har du længden, som børnetøj jo købes i.

lulu kan passe en str 68

• #10   9. mar 2008 okay - ihh altså du er til stor hjælp smiley
    Mange mange mange tak smiley

• #11   9. mar 2008 held og lykke med det

Kommentér på:
løbetids bukser - eller ble ?

Annonce