{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.757 visninger | Oprettet:

søger lidt info. om Staffordshire bull terrier {{forumTopicSubject}}

hei alle sammen

Søger lidt info om Staffordshire bull terrier smiley

min kæreste mener det er en vild og farlig hund.. men har sagt til hende at det er det ikke men vil hun ikke tro på så søger lidt info og hjælp smiley

ved godt at hunde ikke er ens men bare så jeg/vi har noget at gå ud fra for vi har kigget meget efter FB. men jeg kunne os godt tænke mig en
Staffordshire bull terrier den ser bare så sød ud og har hørt meget godt om den smiley

hvordan er hunden har den meget energi
hvordan med børn og andre hunde
og ting man bør vide smiley

takker mange gange på forhånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger lidt info. om Staffordshire bull terrier
  • #1   24. jan 2012 Mit råd er : Tag ud til opdrættere eller ejer af racen og oplev dem,
    Det er en vidunderlig lille hund som man kun kan elske:-)

• #2   24. jan 2012 Køb for gudsskyld med stamtavle.
    Uden har du ingen beviser for dens ophav

• #3   24. jan 2012 Og husk, hvis i ender med at ville have en SBT så køb aldrig uden tavle.

• #4   24. jan 2012 Det glemte jeg! Selvfølgelig køb med tavle!
    alt andet vil være totalt tåbligt med den nye hundelov!

• #5   24. jan 2012 ud og besøg folk der har racen

har man først haft en staff, kan man ikke leve uden

de går lige i hjertet

• #6   25. jan 2012 Må man spørge hvorfor i valgte FB først ? For jeg syntes da der er ret stor forskel på FB Og staffen smiley

Super skønne hunde, men den franske er meget bulldog og staffen er mere terrier.

men ja, ud og mød skønhederne smiley og held og lykke.

• #7   25. jan 2012 Som med så mange andre racer er der forskel på de forskellige hunde, nogle er mere "Bully" og render ikke så meget på "væggene" og andre meget mere Terrier præget og ja dem er der altså lidt mere fart på smiley

Mennesker ja de elsker mennesker og ja også Børn, det er nok noget af det staffen er mest kendt for nok også derfor den har sit kælenavn the Nannydog smiley

Andre hunde, jo mange kan med andre men men også her er der mange som ikke kan med samme køn!! ja ja der nogen hanner der kan med andre hanner, men 9 ud af 10 kan ikke når de bliver kønsmodne smiley

Og farlige nej er de ikke men samtidig må man heller ikke glemme deres fortid, skulle det værst tænkelige ske, så skal man vide hvad man har mellem hænderne, for de stopper ikke igen, uanset størrelse så er de stærke som 10 okser og danser gerne dansen færdig!!

Ikke at det skal skræmme din kæreste man må bare ikke være blind for hvad de kan...

Men ja er verdens bedste hund intet mindre kan gøre det, har haft racen i 10år nu, og kommer aldrig til at få en anden race, det lalle glade sind, lære nemme ok nogen hanner er knap så kloge lool smiley nu tæver fruen mig smiley og deres kærlighed til en der er ikke noget der stikker det smiley

Og som alle siger kun med Tavle, alt andet er at lege russisk roulutte smiley

• #8   25. jan 2012 mange tak alle sammen vil da se om kæresten ikke kan overtales nu smiley

• #9   25. jan 2012 Nu har jeg lige et spørgsmål oven i for jeg har en kæreste der utrolig gerne vil ha sådan en. Vil den kunne med sådan en lille chi blanding som jeg har ? Også synes vi det er utrolig svært at finde kendler med dem smiley

• #10   25. jan 2012 Jeg ville aldrig nogensinde købe en staffy hvis jeg havde en chi-størrelse hund. Selv når staffyen er lille er den stadig meget stærkere og voldsommere end chien. Staffyen vil kunne skade/dræbe chien selv i leg.

• #11   25. jan 2012 Et velrettet klask med en pote og chien har brækket ryggen. Er du villige til at risikere det?

• #12   25. jan 2012 Hvis det skal være skal du bare sørge for det er en af hvert køn smiley

Der er mange der har staffer til at gå med mindre hunde, men ja man skal nok passe på, da staffen er noget massiv smiley smiley

Så tror ikke det er et stort problem, men ja i værseste scenarie ville staffen nemt mose den lille hund smiley

• #13   25. jan 2012 Hvis man havde en voksen staffy og så fik en chi ville problemet nok være mindre, i og med at staffyen (forhåbentlig) var velopdragen og havde lært at omgåes mindre hunde.
    Gør man det omvendt så bliver chien nemt mule rigtig meget inden staffyen har lært hvordan man geberder sig.

• #15   25. jan 2012 Ja det kan ske men, går ud fra at ejer er en ejer som ved hvad det kræver at have hund smiley

Og hvis den lille bare er lidt "chef" så skal staffen nok ind ordne sig, men ja de kan være nogle bøller når de leger også når de er store smiley smiley

Men staffen er jo heldigvis nem at træne så vil ikke tro det vil blive det store problem, men ja man skal passe på den lille i starten smiley

• #16   25. jan 2012 altså min chi blanding er ikke så skrøbelig. hendes bedste ven er en meget voldsom tysk ruhåret hønsehund som hun sætter på plads. og hun er super hurtig så når man får en hvalp vil hun nok blive den der bestemmer alligevel.

men tænkte bare om de ser små hunde som bytte som den vil jagte.?

min har nu også overlevet og uden at få skræmmer at en stor rott lagde den ene pote på hende og holdt hende nede. smiley

• #17   25. jan 2012 Jeg har chi og staff sammen, og det går fint smiley Micha var ca 18 mdr og Chikka, vires chi var 12 mdr. Vil så lige tilføje at Micha er MEGET rolig og vant til at omgås chi smiley

• #18   25. jan 2012 Tja, det er jo din hund. Jeg synes bare det er en rigtig skidt risiko at tage.

• #19   25. jan 2012 ?? hvad er priserne på STB bare ca prise smiley

Kommentér på:
søger lidt info. om Staffordshire bull terrier

Annonce