{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.627 visninger | Oprettet:

Ingen hjælp til græske hunde mere? {{forumTopicSubject}}

Jeg har set denne statusopdatering - det er klart, jeg ved ikke om den er korrekt, men den kommer fra en pålidelig kilde:

VIGTIG BESKED 19JAN2012 kl. 8.30:

Vi har fået denne besked fra Græske hunde:
Ny lov er på vej i Grækenland, som indebærer at man ikke kan adopterer hunde fra Grækenland. Derfor, er I opmærksomme på, at Grækenland er ved at vedtage en lov, som forbyder adoption fra Grækenland. At udføre en gadehund koster 1000€ pr hund, og op til 5 års fængsel. Udenlandske dyrlæger må ikke længere arbejde frivilligt i Grækenland, bl.a med at neutraliserer og kastrere hunde . Begrundelsen er, at de tager arbejde fra de græske dyrlæger. Gadehunde må fremover kun passes af familier med "licens", internaterne skal have "licens", dyrlæger skal have "licens", og hundene må kun transporteres i biler med "licens". Loven skulle have været vedtaget i morgen, men er udsat til tirsdag. Fra GH´s side har en kontaktet Dan Jørgensen fra EU (bl.a dyrevelfærd), vi har skrevet til WSPA, og jeg tror Benedikte Bjerre kæmper en kamp med at finde på noget. Jeg har bl.a foreslået at vi skriver et brev og afleverer det personligt på den græske ambassade i København - med et optog af græske hunde.

HOLD DERFOR ØJE MED OPTOG OG LIGN. TILLAG, DA VI HAR BRUG FOR JERES STØTTE TIL AT DENNE NYE LOV IKKE BLIVER VEDTAGET. BRUG DERES KONTAKTER OG INDFLYDELSE, DA DET VIL GÅ UD OVER RIGTIG MANGE DYR, HVIS DENNE LOV TRÆDER I KRAFT. PÅ FORHÅND TAK, BESTYRELSEN I DFA


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen hjælp til græske hunde mere?
  • #1   19. jan 2012 Åh suk, de gør det satme heller ikke nemt for dyrene. Dernede kan man dælme tale om lortelovgivning

  • #2   19. jan 2012 Jeg kan ikke finde noget om det på DFAS hjemmeside, ej heller på græske hunde. Det kan snildt være en and.

  • #3   19. jan 2012 CH - det er desværre rigtigt nok. Vi er plejefamilie for GH, og vi fik det ud fra vores formand i går smiley

  • #4   19. jan 2012 Karina, jeg kan også se, at der skrives lidt på FB om det - men dog lidt mere afdæmpet end i beskeden: http://www.facebook.com/pages/wwwgraeskehundedk/109418394919?v=wall

  • #5   19. jan 2012 Ja, jeg tror man kæmper ret hårdt for ikke at piske en stemning op, selvom alle os der er involveret i det er virkelig stærkt påvirket af det smiley

  • #6   19. jan 2012 Den er desværre god nok..... Det er simpelthen absurd.

  • #7   19. jan 2012 Hvordan tager det arbejde fra de græske dyrlæger? Det er jo frivilligt arbejde og arbejde, som ingen vil betale for. EJ det er simpelthen så dumt altså.

  • #8   19. jan 2012 Det må der gøres noget ved, ved bare ikke lige hvad

  • #9   19. jan 2012 Det kan meget vel betyde, at ham Owen som vi har haft i pleje i knap to uger ender med at blive en af de sidste græske hunde, der finder lykken i Nordeuropa. Det er til at leve med - hvis man da så bare vidste, at grækerne selv ville tage hånd om deres dyrs velfærd smiley

  • #10   19. jan 2012 det er trist, men der sidder også mange hunde herhjemme som mangler nye kærlige hjem

  • #11   19. jan 2012 Ja lige det med ansvar, det må Grækenland da være voksne nok til, men når de ikke engang kan styre deres egen økonomi, så tror jeg ikke rigtig de kan tage vare på de gadehunde der er....



  • #12   19. jan 2012 *Citronmåne *

    Du har helt ret. Men der er ingen hunde hernede, der lever på gaden og fryser og sulter. Og der er ingen hunde herhjemme der risikerer at blive forgiftet, eller dø under store smerter, fordi grækerne lægger mad ud til dem med glasskår i.

    HVIS der er en hund herhjemme, som ikke kan få sit eget hjem - så er den i det mindste sikret en human aflivning. Den kommer aldrig til at sulte eller lide.


  • #13   19. jan 2012 Citronmåne: Nu er adoption bare en meget lille del af arbejdet med de græske gadehunde.

  • #14   19. jan 2012 Man kan jo spørge sig selv hvor EU er i dette, det er skræmmende at man overhovedet kan finde på at lave en sådan lov når man er i den situation Grækenland er i idag, Jeg kan kun opfordre til at droppe Grækenland som ferievalg, desværre er det den eneste måde man kan ramme dem på, selvom det desværre også går ud over uskyldige. Og hvis nogen har overskuddet til at lave en underskrift indsamling så skriver jeg meget gerne under.

  • #15   19. jan 2012 Citronmåne, det der er vigtigt for mig, der bliver gjort er neutraliserings- og aflivningsopgaver, som jo altså også bliver stoppet.

  • #16   19. jan 2012 CH - enig! Det vigtigste er helt klar neutralisering, aflivning og ikke mindst fodring, så hundene kan få et tåleligt liv i Grækenland!

    Det er da også kun en meget lille promille af hundene, der bliver "eksporteret" til nordeuropa, og det er kun for at de frivillige dernede, kan få billeder hjem af tidligere gadehunde, der løber glade, trygge og sunde rundt og nyder livet.

    For jeg ved, at det er de små solskinshistorier, der får dem til at kæmpe videre, når de endnu en gang har siddet ude på en ø uden dyrlæge med en forgiftet hund, der dør meget meget langsomt i deres arme under store smerter...


  • #18   19. jan 2012 Hvor er det meningsløst smiley

  • #19   19. jan 2012 Sidder her med tårer i øjnene, hvor er det dog synd for de stakkels hunde. Tænk at et land kan være så forstokket, at de ikke vil modtage hjælp til at løse problemet med gadehunde.
    Hvor er jeg glad for min lille græker nåede ud af landet, så jeg kunne adoptere ham


  • #20   19. jan 2012 Ja det kan jeg jo godt se, det at adopterer hundene til dk er en lille del, at man så forbyder arbejdet dernede forstår jeg godt fuldt ud.... det er som om de vil benægte at de har et problem, det land er overhovedet slet slet ikke værdigt -

    bare det at andre i de sidste mange år har forsøgt at få problemet løst siger lidt om Grækenland, som ikke kan magte siuationen -

    Men som jeg kan forstå er det ikke vedtaget endnu? og har de selv en løsning på deres problem?


  • #21   19. jan 2012 "Ja det kan jeg jo godt se, det at adopterer hundene til dk er en lille del, at man så forbyder arbejdet dernede forstår jeg godt fuldt ud.... det er som om de vil benægte at de har et problem, det land er overhovedet slet slet ikke værdigt "

    forbyder arbejdet dernede forstår jeg godt fuldt ud

    Det er ikke det jeg mente, det jeg mener er jeg forstår jeres bekymringer og er selv med på den vogn, det er noget svineri de vil forbyde det


  • #22   19. jan 2012 Ja Maj-Britt - Russel er også én af dem, som jeg er superglad for nåede herhjem!

  • #23   19. jan 2012 Det er sgu da uhyggeligt smiley

  • #24   19. jan 2012 Kan vi ikke tage en plejehund hjem nu, inden loven træder i kraft?

  • #25   19. jan 2012 Maj-Britt: det sad jeg også og tænkte på.

  • #26   19. jan 2012 Nej desværre. Der er kun ét direkte fly om ugen nu (så vidt jeg ved) og det er her om fredagen, og der er ikke planlagt nogle transporter i den her uge smiley

  • #27   19. jan 2012 Ej en medløber: jeg synes, at du skulle tænke lidt selv og læse tråden. Det handler ikke om adoption, men omkring forholdene for hundene i Grækenland. Sidst jeg var på et internat frøs hundene ikke ihjel, de sultede ikke, og de blev heller ikke forgiftet, skudt eller mishandlet.

  • #28   19. jan 2012 Ej en medløber: Nej det gør det ikke. Det handler allermest om, at der nu kommer til at være 500.000 hunde, hvor ingen bliver neutraliseret og ingen bliver tilset og vaccineret. Det handler ikke om, om nogen skal hente en dansk hund eller en græsk hund (og hvis man forøvrigt mener, at man skal hjælpe, de hunde vi har på vores egne internater, før vi henter nye- skulle man så måske ikke droppe at støtte nogen former for avl? Der kommer flere hunde i DK, om du henter en i udlandet, eller om du henter en hos en avler)


  • #29   19. jan 2012 HOV - ej, eftersom jeg er på dit filter var jeg sikker på, at du ikke ønskede at indgå i dialog med mig - derfor undrer det mig at se dig i min tråd...

    Jeg er fuldstændig ligeglad med grækerne og hvad de lærer - jeg bekymrer mig om de mange hunde, der er i risiko for at leve ligeså kummerligt som de gjorde inden andre bød ind med hjælp til dem.


  • #30   19. jan 2012 Der er jo ikke noget, som vil virke. Det er dælme naivt at tro, at fordi 1000 hundetosser ikke tager til Grækenland i uge 30, så tryller de en hel befolknings mentalitet om. Og JA, de er nemlig pisseligeglade og det er hundene som bøder for det.

  • #31   19. jan 2012 Kan det ikke være bedøvende ligegyldigt om man vælger at adoptere en dansk, græsk, spansk eller polsk internathund.

  • #32   19. jan 2012 Tina - HØRT!! Det vigtigste er vel, at man vælger sig den hund, man helst vil dele livet med, og så sørger for at give den et godt liv.

    Men som sagt, er adoption kun en meget meget forsvindende lille del af det arbejde der foregår dernede - og pyt med den. Men at der ikke længere vil blive fodret, tilset, vaccineret, neutraliseret osv. DET er virkelig frygteligt at tænke på!


  • #33   19. jan 2012 Tina: Præcis. Og hvis man endelig mener, at der er for mange hunde i DK og andre skal hente på internat, så skal man i hvert fald ikke selv støtte bevidst avl


  • #34   19. jan 2012 Sødeste venner, det handler ikke en pind om at adoptere hunde, en om at få neutraliseret de hunde, der ER i Grækenland, så de ikke formerer sig. Og få aflivet dem, der er for forhutlede til at leve en fornuftig tilværelse som gadehund.

  • #35   19. jan 2012 Jeg skal ikke kunne sige hvad følgerne bliver hvis dette er noget som bliver vedtaget, men det lyder ikke til at være noget positivt. På den anden side, aå kan jeg forestille mig at den græske regering har givet denne udmelding pga. den nye dyrevelfærdslov som har været på trapperne siden sidste år.

    Det jeg har set af den nye dyrevelfærdslov ser faktisk ikke helt tosset ud, men det er så spørgsmålet om de kan få det nye system op at køre og håndhæve den. Intentionerne er gode nok og et skridt i den rigtige retning, så jeg synes ikke det er særlig retfærdigt at man nu sidder og rakker ned på en hel befolkning. Der er mange græske organisationer der arbejder for dyrevelfærd med fodring, sterilisering, og kastrering, og jeg kender personligt grækere, der fodrer gadehunde, åbner deres hjem for dem og prøver at videreformidle dem til gode familier. Samtidig så synes jeg også mentaliteten omkring hunde, generelt er gået i den rigtige retning de sidste 10 år.

    Men ja, der er problemer med manges mentalitet omkring gadehunde for ellers havde de jo ikke det problem, og umiddelbart, så synes jeg ikke det er særligt fornuftigt at forbyde udenlandske og frivillige hjælpeorganisationer inden man er sikker på at man selv kan løfte opgaven. Det ville have være mere logisk med en gradvis udfasning efter behov og grækerne er jo nu engang ikke kendt for deres organisatoriske evner og budgettering.

    Er der dog nogen som har læst det nye lovforslag og er det blevet bekræftet fra græsk side? Det oplæg der kom sidste år så faktisk meget fornuftig ud, den opsummering jeg har set indeholdt endda en paragraf med at dyrlæger fra udenlandske frivillig organisationer gerne måtte kastrere og sterilisere dyrene gratis, men igen...jeg er ikke sikker på hvor pålidelig kilden var.

    Lige pt. synes jeg ikke der er nok oplysninger til at jeg umiddelbart farer op af stolen. Jeg vil meget gerne se en kopi af det aktuelle lovforslag, få bekræftet at man ikke må udføre græske hunde og at udenlandske frivillige dyrlæger ikke længere må arbejde i Grækenland, og så tage den derfra.

    Jeg har indtil videre ikke kunne finde noget nærmere om det hverken på Google eller på www.græskehunde.dk.



  • #36   19. jan 2012 Hermed gjort. Det troede jeg ellers ikke skulle ske, men det skulle det så åbenbart.

    Jer andre - jeg beklager forstyrrelsen.


  • #37   19. jan 2012 Tina J
    jo helt enig - men DF mentaliteten gælder åbenbart ikke kun mennesker mere...


    en hund er en hund uanset om den kommer fra dk eller et andetstedi verden...

    *Ej en medløber* forsåt simpelt slet slet ikke din uddtalelse!!! så kunneman også sige jeg jeg slet ikke forstår de flok som vælger at købe hos en opdrætter når der er hunde der sidder på internater....
    og hvis du kan finde noget som helst statesik på at internaterne i DK afliver hunde hver dag så vil jeg mget gerne se det - det internat jeg jævnligt kommer på har i de sidste to år kun aflivet to hunde (begge pga. adfærdsproblemer).. Men vil da meget gerne se den statestik du henviser til???


  • #38   19. jan 2012 CMP, Ej kan ikke længere svare i denne tråd, jeg beklager :o(

  • #39   19. jan 2012 MI: Dejligt fornuftigt indlæg. Vi vil vist alle gerne se forslaget, men det er vist kun på græske udskrifter. Problemet er jo så også det med licens. Hvad hvis man ikke få licens (eller skal købe den for høje priser) når man bare gerne vil hjælpe de par hunde, som holder til i ens nabolag. For ja, rigtig mange gør rigtig meget.

  • #40   19. jan 2012 Det minder mig mest om når et eller andet unga bunga u land forbyder røde kors eller lignende organisationer at yde frivilligt arbejde for at hjælpe ofrene for naturkatastrofer eller lignende. Det er forrykt!!

    CH- der er intet bedre end fnidder fnadder, hvis ikke man finder det underholdende på et eller andet plan, så er man ikke på hg ret længe af gangen.


  • #41   19. jan 2012 Tina, der er grænser for hvor beskidt og usagligt den slags kan blive. Og det vil jeg ikke spilde denne tråd på, det er temaet for vigtigt til.

    Hver ting til sin tid :o)


  • #42   19. jan 2012 *CH*
    men helt enig og godt du gør opmærksom på det

    jeg arbejder frivilligt for et internat på grækenland og der er virkelig store problemer med myndighederne - de har de seneste år gjort såmeget for at vanskeliggøre formidlingen af hundene (og også hjælpen af hunde i grækenland). For de mange hunde som bliver reddet fra grækenland giver dårlig omtale af deres hundeproblem (eller ja det er vel nærmere et menneskeproblem)

    det internat jeg er tilknyttet har oplevet mange problemer fra myndighederne bl.a. med vanskeligheder ved at formidle hunde ud af landet men også bare med internatet og dets tilladelser generelt. For et par år siden forsøgt myndighederne at lukke det. eneste der kunne gøres var så at aflive hundene men da der var problemer med dyrlæger var eneste mulilghed at sætte de 150 sunde raske færdigvaccinerede hunde på gaden igen.Da dette blev meldt til myndighederne var deres svar - at de nok skulle "tage sig af hundene" når de var på gaden.

    heldigvis blev dette ikke til noget takket være mange hjælpesomme mennesker - men der er blevet meget svært der nede. jeg stille mig undrende overfor de nye tiltag de vil gennemføre. Men ja jeg antager det er den dårlige omtale man vil lukke for - så ærgeligt at det er måde de løser problemet på istedet for reelt set at gøre noget for at hjælpe de 1000er af hunde


  • #43   19. jan 2012 CH det vil helt sikkert være ærgeligt hvis tråden skulle ødelægges af personligt mudderkastning.

  • #44   19. jan 2012 For hver græsk hund der kommer til DK og bliver adopteret, går der 500 kr til neutralisering af en gadehund i grækenland. Så på den måde bliver de altså også hjulpet.
    Og jeg har set på hunde på de danske internater, men på det tidspunkt var der ingen små hunde( læs jack russell terrier)


  • #45   19. jan 2012 Er der noget at gøre for den almindelige danske hundeelsker her?

    Altså jeg er ikke superfan af adoptionerne og har faktisk aldrig støttet foreningen af den årsag - jeg ville ønske man kunne skille tingene ad.

    MEN - i en sådan situation er det jo vigtigt at de hunde fortsat får hjælp i Grækenland. Foreningerne arbejder sikkert på livet løs, men hvad kan vi almindelige mennesker mon gøre?


  • #46   19. jan 2012 Jeg har pushet historien til journalistkollegaerne, så måske den kommer op, og så der kan komme lidt politisk opmærksomhed på det. Hvad jeg ellers kan gøre, ved jeg ikke.

  • #47   19. jan 2012 Jeg ved faktisk ikke hvad man kan gøre. Der er jo gjort rigtigt meget i årenes løb med lobby-arbejde dernede, udsendelser på TV, osv. Men med det her nye tiltag, ser det jo virkelig ud til at "vi" har tabt slaget, ihvertfald i denne omgang.

  • #48   19. jan 2012 I får det lidt til at lyde som om hjælpearbejdet går helt i stå, men man må jo bare gøre mest muligt for at støtte de lokale projekter - de kan så bruge pengene på at ansætte græske dyrlæger. De penge, der benyttes på at transportere hunde herop kan trods alt betale en del græsk dyrlægearbejde.
    Jeg må i forvejen sige, at jeg er imod at hente hunde til Danmark på den måde, det har været gjort via "græske hunde". Men jeg støtter flere andre organisationer, der arbejder lokalt, tror på mine penge gør større gavn på denne måde.


  • #49   19. jan 2012 Kirsten: Du glemmer bare, at folk ikke donerer de penge- de køber en hund for de penge. Hvis de ikke får en hund, så er der ikke ret mange, som lige hiver 3000 op og donerer dem. Og 500 af denne pris går til hjælpearbejdet i Grækenland

  • #50   19. jan 2012 Jamen, så tænker folk jo kun på sig selv - hvad fanden er det hele så værd.
    Så giver jeg ikke en pind for folk's omtanke og ansvar.

    Lav et godt benarbejde for at få folk til at give et mdl. bidrag til hjælpearbejdet, det er 100 gange mere værd.


  • #51   19. jan 2012 Kirsten: du giver ikke ret meget mening. Pengene kan jo ikke bruges et andet sted end transport, for hvis ikke der er noget at transportere, så kommer pengene ikke ind. Pengene til transport er jo givet oven i, hvad folk normalt betaler til organisationen og hjælpearbejdet i Grækenland. Og nej, folk tænker ikke bare på sig selv, men kan du donere 3000 kr bare sådan lige?

  • #52   19. jan 2012 Er målløs smiley Det er sku for galt, hvem skal nu hjælpe dyrene ? smiley

  • #53   19. jan 2012 Ej hvor forfærdeligt! Jeg skriver til den græske ambassade i DK! Hvis der kommer optog, er jeg klart med, kan også godt hjælpe med arrangeringen.

  • #54   19. jan 2012 Der kan vel ikke være nogen der syntes at det er ok at Grækenland lukker for mulighederne for at hjælpe dem men deres hunde "problem" som de ikke selv kan klare at løse. Jeg syntes de skulle rose alle de frivillige der hjælper dem, jeg tager i hvert fald hatten af, super flot arbejde, og det er uanset om det er Grækenland eller andre steder i verdenen. Desuden kan jeg ikke forstå at EU overhovedet tillader det, jeg mener vi hjælper dem i hovedet og r.. økonomisk, burde de ikke være taknemmelige og forøvrigt koncentrerer sig om deres økonomiske situation før de bruger tid på en ny og helt sindsyg hundelov. Jeg boykotter Grækenland og Græske varer, det er hvad jeg kan gøre lige nu og her og opfodre alle andre til det samme. Jeg har underskrevet en protest til den Ukrainske regering i forbindelsen med aflivning af deres gadehunde for at der skal se pænt ud til fodboldt VM, , de er holdt op, ( siges der)ved ikke hvorfor men tror at den dårlige presse omtale for både Uefa og landet hjalp, så lad os gøre noget ligende i Grækenland, jeg er med.

  • krista l
    krista l Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #55   19. jan 2012 Jeg støtter heller ikke grækenland! føj en dårlig ide de har fået.

  • #56   20. jan 2012 Julie, det jeg mener, er at hvis folk's villighed til at hjælpe i en sådan situation afhænger af, at de selv får en hund herop - ja, så giver jeg ikke meget for hjælpsomheden.
    Ingen behøver at give kr. 3000 på en gang til en organisation, men forestil dig en ordning, hvor man støtter en hjælpeorganiation med et fast mdl. eller halvårligt beløb, så har de et fornuftigt grundlag at lave deres hjælpearbejde på.
    Jeg henter ikke nogen hund herop, men støtter f.eks. en af "mine" foreninger med 100 Euro i kvartallet, og så kan jeg på deres hjemmeside se, hvordan de hjælper hundene med lægehjælp og videreformidler dem i eget land.
    Selvfølgelig er Grækenlands indgriben på dette område rystende, men der er altså andre måder at hjælpe på - det er det jeg prøver at få frem.....


  • #57   20. jan 2012 Selvfølgelig er der mange muligheder Kirsten, heldigvis og det skal der være så vi alle har mulighed for at hjælpe på mange forskellige måder, det giver nemlig resultater før eller siden ( forhåbningsvis før)
    Personligt har jeg meget respekt for de mennesker der hjælper og støtter også selv forskellige organisationer, men jeg tager sgu hatten af for dem der gør noget selv og ikke "bare " donere penge som du og jeg, selvom jeg godt ved at pengene også gør gavn.


  • #58   20. jan 2012 Helle faktisk tror jeg, at pengene tit gør mere gavn end at en enkelt hund eller tre bliver hentet herop. Selvfølgelig betyder det alt for den enkelte hund, men.....
    Sammenlign. det med at adoptere et barn fra et u-land, det koster rigtig mange penge - bruger du bare 1/4 af beløbet kan du sikre føde og skolegang til temmelig mange børn i u-landet.
    Men jeg kan også godt forstå dem, der henter børn (og hunde) herop, der kan man jo se at hjælpen virker med det samme.
    Ja, og hatten af for dem der kan og vil hjælpe rent fysisk - synd at det i det her tilfælde bliver de danske dyrlæger m.v. afskåret fra.


  • #59   20. jan 2012 CH, må jeg spørge hvorfor du ikke er superfan af adoptionerne af gadehundene?

  • #60   20. jan 2012 Tina, det må du ;o)

    Hvis folk har lyst til at tage en hund eller en kat med hjem fra et feriested, så er det fint med mig - men som hjælpeorganisation mener jeg at pengene er langt bedre brugt ved at hjælpe mange hunde på stedet.

    Det er ikke alle de hunde, der kommer til DK, der drager fordel af det - de ville have et bedre liv, hvor de kom fra, med den hjælp organisationerne nu kan give dem der.


  • #61   20. jan 2012 Synes så det er udemærket, at man selv kan vælge hvordan man vil bruge sine penge. '
    Tror også at det giver en god reklame for organisationen at der er græske gadehunde i Danmark.


  • #62   20. jan 2012 Hvorfor kan man nu ikke støtte BÅDE med adoption og med donationer? Det gør jeg da... Og jeg må indrømme, efter at have adopteret Bailey, har jeg ENDNU mere lyst til at donere en masse penge til det internat der hjalp ham. (Gid jeg var rig og ikke på su :b ) Fordi jeg kan se, at deres arbejde virker. De reddede jo hans liv ;o)

    Jeg har sat mig for her i 2012 at donere hver anden måned til det sted og hver anden måned til en anden hundehjælpsting. For at sprede hjælpen lidt, men stadig hjælpe dem mest. Fordi jeg synes de er de sejeste =)
    Og så bliver donationerne bare på det jeg har råd til de givne måneder.

    Og så har jeg en ide om, at når Bailey kommer hjem i næste uge, vinder han hurtigt alles hjerter, så han kan få flere til at donere til dem... smiley


  • #63   20. jan 2012 Min lille hund er så en af dem der har haft godt af, at komme til DK. Men han har heller ikke gået på gaderne i Athen, han blev dumpet til en af kontaktpersonerne fra græske hunde. Og han har helt sikkert levet i en familie, for han kender alle de lyde der er i et hjem, og er ikke bange for dem

Kommentér på:
Ingen hjælp til græske hunde mere?

Annonce