{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

er der ingen hjælp til mig?? {{forumTopicSubject}}

lige præcis er der ingen hjælp til mig.
er desværre løbet ind i kæmpe problemer synes jeg selv.
det hele startede med at jeg mistede to venner sidste år i en motorcykel ulykke. allerede den gang tabte jeg lidt modet på livet.
så har for et halvt år siden fik jeg slået to nakkehvirvler skæve af en hest der slog mig ned bagfra. og har højre nervebane i klemme, og kan derfor ikke se eller hører på højre, og pga den smerte det gør danner hjerne ret meget bedøvende væske så jeg har svært ved at huske ting, plus at der komer ubalance i stofferne i hjerne og jeg så kommer i høj risiko for en depresion.
oven i det hele døde en af mine kærer venner af influenza, for et tre uger siden, han blev kun 19 år.
jeg spurgte min læge om jeg ikke kunne komme i behandling for depresion eller få noget psykolog hjælp da jeg nu føler at je gpå ingen måder kan klarer livet mere ogtuder over de mindste ting.
nej sagde min læge sådan noget er jo kun for folk der har brug for det...
jeg kommer hjem og fortæller min kæreste hvad der er sket og hvordan jeg har det hvorefter han siger tror bare at spiller hypokonder så din hjerne tror alt det. så ingen støtte fra hans side... og nu er det så gået ud over min nattesøvn.. kan på ingen måder sove selvom jeg er hamrende træt.
undskyld det blev lidt langt, men blev simplehent nødt til at komme af med det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er der ingen hjælp til mig??
  • #2   24. mar 2008 ej hvor lyder det forfærdeligt! er ked af at høre der er så meget modgang for dig... men du blir nød til at holde hummøret oppe fordi ellers er det lige pludselig alt der bare blir alt for uoverskueligt... har selv haft en svær depression men jeg fandt altså ud af at livet er for kort til at bekymre sig og gå at være ked af det!! håber virkelig at du snart får det bedre ; )

• #4   24. mar 2008 Kære Jeanette.... ET godt råd... SKIFT læge og det med det samme !!!!
    Det din læge udtaler kan han/hun på ingen måde tillade sig !
    De kærligste hilsner herfra

• #5   24. mar 2008 Må hellere lige tilføje har været noget af turen igennem selv, så jeg ved godt hvad jeg snakker om, og nej du er ikke på vej IND i en depression... du ER i en depression !!
    Det burde din læge også kunne se.

• #6   24. mar 2008 Gu skal din læge da henvise dig til en psykolog eller psykiater.. Sikke da noget:-(

Jeg håber du får noget hjælp snart.

• #7   24. mar 2008 hold da helt op for en om gang... mit råd til dig ville være at skifte læge.. jeg har selv været nogle ting igennem, med en rigtig dum læge, som heller ikke ville hjælpe mig, jeg skiftede da læge og fik den hjælp jeg lige stod og manglede...det har hjulpet mig...smil...håber at du vil overveje det......................
    held og lykke til dig.....

• #8   24. mar 2008 ej er med dig.... det er MEGA synd for dig...

• #9   24. mar 2008 Jeanette

Som de andre skriver, så skal du skifte læge hvis han/hun på baggrund af de ting du fortæller ikke vil henvise dig til psykolog.

Er ked af at læse din kæreste ikke er forstående overfor dit problem, det hjælper ihvertfald ikke på det du går igennem nu smiley

Håber virkelig du har overskuddet til at skifte læge og på den måde få den rette hjælp *S*

• #10   24. mar 2008 rådet fra mig, find pengene til en god psykolog og tag selv handling for dit liv... Husk det er altid vigtigt at kæmpe for den vigtigste person i dit liv - nemlig DIG!

En læge vil sikkert ikke henvise dig til en psykolog, men til en psykiatriker, her vil du få piller for at løse problemerne - men de er ikke særlig gode til at snakke. du snakker de lytter
    En psykolog går ind og taler med dig, og spørger ind til situationen, giver også en slags manual for hvad der er normall adfærd for din situation, sådan at du finder ud af at det måske er helt normalt sådan som du reagere, og så du ved at du ikke er så tosset, som du måske selv følger eller andre giver udtryk for.
    Du får råd og vejledning til at komme videre. at tale om tingene vil være en god ting, så slipper du for at gå med hele den oppakning af følelser i din krop. (Bare husk at vælge en du har tillid til, så går det bedst)

og husk, man lever så længe man kan mærke livet !
    nogle gange går det op og nogle gange går det ned. Du skal nok klare den. Bare omgiv dig med de mennesker som har forstålse for din sag. der findes også sorggrupper rundt omkring, måske kan du komme med i sådan en ..... prøv evt. at tjekke. eller prøv selv at oprette en gruppe, og tal / skriv med andre som har oplevet det. (få luft og kom videre, pas på ikke at blive fastholdt i sorgen)

NB: har man det ikke godt med sin læge, så må man skifte når man ønsker det, så find en som du har tillid til - og husk en læge skal ikke gøre alt hvad man siger; men en læge skal gøre alt hvad som han kan for at finder en god løsning i din situation - ønsker dig alt godt ;0)

• #11   24. mar 2008 Hej Jeanette

Jeg synes du skal skifte læge, find en som du kan have tillid til, spørg dine venner hvilken læge de bruger, måske kender de en der er der for patienternes skyld.

Jeg har lige kiget på din profil, sikke en dejlig hund du har. Jeg er vild med de billeder du har lavet, især det med den lilla blomst.

Jeg håber virkelig du får løst dine problemer.

SMIL TIL VERDEN OG DEN VIL SMILE TIL DIG !

• #12   24. mar 2008 tusind tak for jeres støtte og opbakning. og de gode råd i kan komme med..
    med hensyn til læge har jeg desværre endnu et problem. jeg lider af kraftig lægeskræk og går i panik hvis jeg ikke kender eller stoler på lægen

• #13   24. mar 2008 Jamen du stoler vel ikke på den du har nu?

Jeanette.. jeg ville finde en telefonbog.. finde en læge og ringe op og få en snak. Og fortælle, hvordan tingene står til (at du går i panik når det er en ukendt).. og så se, hvad lægen siger..

Du SKAL have noget hjælp

• #14   24. mar 2008 Jeg kan da godt forstå du ikke har tillid til din nuværende læge, prøv at se på mulighederne: en ny læge kan se på dine problemer med nye øjne, de er faktisk ansat til at tage sig af dig.

• #15   24. mar 2008 jo jeg stollede engang på min. men nu synes jeg lidt hun begynder at miste grebet om lægekunsten.
    Jeg skla da ihvertfald prøve

• #16   24. mar 2008 Hej Jeanette

Tjek lige disse hjemme side
    (link fjernet)

(link fjernet)

Je håber de kan hjæpe dig

Kommentér på:
er der ingen hjælp til mig??

Annonce