Er meget flov. {{forumTopicSubject}}
For at gøre en kort historie meget lang, så har vi jo pt min svigermor boende og deres hanhund.
Her til morgen blev hanhunden så lukket ud i haven for at blive luftet.
Vores have er forsvarligt hegnet ind - troede vi da.
Vores egne hunde har aldrig været "brudt" ud, så derfor har vi taget det for gode varer.
Altså blev han lukket ud - selvfølgelig sidder vi og holder øje med ham. Lige i dag var jeg så lige blevet færdig på toilet, da jeg så kommer ud i køkkenet, der stresser både manden og svigermor og er næsten på vej ud af døren. Jeg når at spørge: Hvad er der galt??
Bølle er smuttet ud af haven, siger de.
Ergo springer jeg ud af døren og ned i haven for at indfange ham.
Der var gået en dame forbi med sine 2 små hanhunde og han var røget ud i "flæsket" på dem.
Mig ud af havelågen og fat i Bølle. Han luskede noget slukøret ind i haven. Det skal lige siges, at han IKKE kan lide andre hanhunde overhovedet.
Jeg snakker så med damen - der er ikke sket noget som helst. Ingen af hundene har bidt hinanden, de blev bare viklet ind i linerne.
Vi snakkede altså lige lidt og jeg undskyldte mange gange, men hun var mere chokeret end egentlig bange.
Damen gik videre og der stod jeg så i haven - i bar overkrop og natbukser - og pissefrøs.
Resultatet af denne oplevelse er, at nu luftes Bølle kun med snor i haven - vi vil ikke opleve dette igen.
Ville bare dele oplevelsen med Jer, for jeg fik sgu osse et chok. HELDIGVIS skete der intet.
feb 2009
Følger: 39 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 205 Svar: 3.353
Kan godt forstå du er flov!
Men vi kommer aldrig udenom at det altså sker, også selvom det engang imellem har fatale følger så er det jo altså uheld!
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
Godt der ikke skete noget
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
Op med højere hegn, så kan hunden igen løbe frit
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 138 Svar: 2.089
Ja, det er ikke til at vide. Men kan love dig for det er koldt udenfor.
Og ja, godt der ikke skete noget. Forholdsreglerne for luftningen af Bølle er allerede taget i brug.
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
Godt der ikke skete mere end en forskrækkelse... uheld kan jo desværre ske...
okt 2010
Er bare overrasket over at han hopper over hegnet, der er sat helt ind i hækken ( ligusterhæk), men så er vi da klar over det.
feb 2009
Følger: 39 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 205 Svar: 3.353
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
Efter vi havde hentet ham inde ved naboen 3 gange ( 8ugers hvalp ) måtte vi hele hegnet rundt og få det forstærket
okt 2010
Men vi må se hvordan det kommer til at gå når vi engang får hvalp i huset.
Der er ting og sager, der skal garderes mod - så godt man nu kan.
Bestemt ikke en "fed" klub at være medlem at, Frankly my dear. Ville gerne have været det foruden, men nu er jeg her og så er det ellers med at arbejde igen.
jul 2010
Følger: 14 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 72 Svar: 274
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
Nu er det endeligt lykkedes os at få lukket af, så hun ikke tager på eventyr.
Er meget flov.