{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.256 visninger | Oprettet:

Er meget flov. {{forumTopicSubject}}

For at gøre en kort historie meget lang, så har vi jo pt min svigermor boende og deres hanhund.
Her til morgen blev hanhunden så lukket ud i haven for at blive luftet.
Vores have er forsvarligt hegnet ind - troede vi da.
Vores egne hunde har aldrig været "brudt" ud, så derfor har vi taget det for gode varer.

Altså blev han lukket ud - selvfølgelig sidder vi og holder øje med ham. Lige i dag var jeg så lige blevet færdig på toilet, da jeg så kommer ud i køkkenet, der stresser både manden og svigermor og er næsten på vej ud af døren. Jeg når at spørge: Hvad er der galt??
Bølle er smuttet ud af haven, siger de.
Ergo springer jeg ud af døren og ned i haven for at indfange ham.
Der var gået en dame forbi med sine 2 små hanhunde og han var røget ud i "flæsket" på dem.
Mig ud af havelågen og fat i Bølle. Han luskede noget slukøret ind i haven. Det skal lige siges, at han IKKE kan lide andre hanhunde overhovedet.
Jeg snakker så med damen - der er ikke sket noget som helst. Ingen af hundene har bidt hinanden, de blev bare viklet ind i linerne.
Vi snakkede altså lige lidt og jeg undskyldte mange gange, men hun var mere chokeret end egentlig bange.

Damen gik videre og der stod jeg så i haven - i bar overkrop og natbukser - og pissefrøs.

Resultatet af denne oplevelse er, at nu luftes Bølle kun med snor i haven - vi vil ikke opleve dette igen.

Ville bare dele oplevelsen med Jer, for jeg fik sgu osse et chok. HELDIGVIS skete der intet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er meget flov.
Kommentér på:
Er meget flov.

Annonce