{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.542 visninger | Oprettet:

Jeg er flov og dybt chokeret... {{forumTopicSubject}}

eller det var jeg ihvertfald lige da det skete.

begynder lige fra enden af.Jeg har en smuk og dejlig amrikans bulldog pige på 4 år, som gik i løbetid for 14 dage siden. Hun har været meget homonel hele ugen..
Igår skete det der bare ikk må ske, men fatter så ikk at det skete heller. Min og min kæreste sad ovenpå og spillede computere og ku derfor ikke høre hvad hundene lavede, men de plejer at give vældig lyd hvis nogen går på vores grund, men i går intet. da vi går ned for at lufte dem, står døren til gangen åben og kan se at ydredøren gør det sammen... Kan mærke hvordan min verden går fuldstændig et kort øjeblik, så er det ellers bare ud af døren for at lede, frygtede det værste at de bare var væk eller det der var værre, heldigvis var de i vores have.. men det ski lettere utroligt, begge hunde bliver ført til vores have i snor, og den del af haven de var i , er ikke en del de normalt kommer i, så den var ikke indhegnet.. kaldte selvf hundene ind, og kiggede efter om der skulle være en 3 hund (vi har mange løse hunde i området) kunne ikke se nogen, men ved jo så heller ikk hvor længe de havde været ude....
Tror hun selv har åbnet dørene eller også har det været nogen, men i såfald ville de havet givet alarm.. nej døren er ihvertfald låst fra nu af.. og buffy skal alligevel til dyrelægen i næste uge, så der tager vi lige en grundig snak om hvad der skal ske....

Men nøj jeg blev sku bange og her bag efter er frygtelig flov over at det ku ske...Jeg har ellers altid gjordt et stort nr ud af at min hunde var i sikkerhed og det samme med omverden...
Til jer i brønden/Skæve (nordjylland) undskylder meget hvis mine hunde har rendt rundt i går og skabt problemer..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er flov og dybt chokeret...
  • #1   8. aug 2010 Puha sikken et chok. Godt det "bare" var dem selv, der legede udbrydderdronninger. Og der ikke var sket dem noget. smiley

• #2   8. aug 2010 Uha ja, kender godt den fornemmelse, du må have haft, da du ser den åbne hoveddør..

Men ja, nok en god ide at låse døren fremover smiley

• #5   8. aug 2010 Ja er også pænt glad for at de "bare" var i haven.. pyhaa

Badutspringerne ... Det ville jeg skam have gjordt for længe siden, hvis det altså ikk lige var buffy vi snakker om. Hun er en hitte hund med en del lig i lasten, og med korsbåndsoprationer og ellepsi, vil vi ikke lade hende gå igennem nakosen/homon forstyrelsen.. Nej vi skal gadere os noget bedre når hun er i løb.. Men hun er også hel gal i denne, fuldstændig oppe at køre..
    Og hun bliver selvf tjekket hos dr dyr om hun evt er blevet parret, i så fald får hun en abort sprøjte...
    Og overvejer kemisk steleration, men med tanke på homon forstyrelsen og kræften, er der mange ting der skal overvejes...

• #6   8. aug 2010 VENGES mastiffs&bulldogs

Lad os nu se. ved ikke hvor lang tid hun har været der ude..men ja har skrevet oven over at hun vil blive tjekket af dr dyr og vil få abort sprøjte hvis uheldet var ude..

Kommentér på:
Jeg er flov og dybt chokeret...

Annonce