adfærd!!! Stopper det igen???? {{forumTopicSubject}}
Halløjsa. har lige et problem som jeg måtte dele med jer. Emma min lille pomeranian tæve, har for ca 2 mrd siden blevet opereret i begge ben og fik fjernet sine æggestokke. og om så det ikke var nok, måtte hun igen under kniven for cirka 10 dage siden. Hun har det faktisk fint, og hopper og leger.. Men så kommer problemet. Hun går til hverdag blandt 2 hanhunde ( lab og en beagle). Da mine bedsteforældre så kommer med deres lille pomeranian han i dag, går hun helt amok. Hun går simpelthen til angreb på den stakkels lille hund. Vi får skelt dem af, og resten af dagen har hun seriøst knorret af ham, og han skal ikke nærme sig hende, så går hun helt amok. Dette er slet ikke Emma, har aldrig set det før. Hun har kendt Frans ( pomeranian hanen) hele sit liv, så de er ikke fremmede.. Hvorfor er hun sådan????.. og er det noget der vil ændre sig??..
håber i kan hjælpe.. Gider da ikke høre fra mine bedsteforældre at hun er blevet ondskabsfuld. ikke sjovt. 8(
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 130 Svar: 845
knus
Heidi
dec 2005
mar 2006
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 474
dec 2005
mar 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 118
Jeg tror simpelthen at det er fordi din tæve ikke har det helt godt endnu efter alle hendes operationer. Hvis hun har det dårligt vil hendes tolerence med andre hunde falde. Hun har garanteret ikke haft overskud til at håndtere den anden på en ordentlig måde, og beder ham forsvinde, på hundesprog.
Giv hende en masse fred og ro, til at komme sig helt, inden de skal være sammen igen.
dec 2005
adfærd!!! Stopper det igen????