{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

Glad lille tråd.. {{forumTopicSubject}}

Hihi..
Simpelthen så sjovt når man er ude at gå tur med en hvalp der lige har lært at lette ben & strinte..

Vi kom gående og når at gå ca 200 meter.. Så strinter han lige...
Så går vi ca 100 meter mere, så skal han lige strinte.. så 5 skridt, så skal han liiiiige strinte.. og nogle gange vælter han fordi han ikke kan holde balance på 3 ben.. Hihi Åha hvor jeg elsker min hund! smiley

Så sødt, og alligevel så træls at standse op konstant smiley Men det er jo kun godt han snuser og får strintet.. det man går for jo smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glad lille tråd..
  • #1   11. dec 2011 Vores gamle hanhund gjorde præcis det samme.. Dog måtte han sætte snuden i jorden for ikke at vælte, i starten xD

• #2   11. dec 2011 Molly- HAHAHAHA.. ville jeg gerne ha set! smiley Eddie snuser lige dig selv i skridtet når han har strintet og der ingen dråber kommer med som om " dur du ikke mere?!?!?! " smiley

• #3   11. dec 2011 hehehehe... ja, kan godt huske hvor sjovt det var da shorty i sin tid lærte det... meeeeeeeeeeeeeeeeen husk for filan også at lære ham at gå i dit tempo uden at absolut skulle strinte og snuse til alt for ellers bliver de ved og ved og ved og ved smiley

- Har en tæve nu og skulle lige bruge de første 14 dage til at vænne mig til at en tæve altså kun tisser 1 gang når hun er ude, Hanhunden kunne tisse 30 gange iom der så kun kom 1 dråbe ud, hvis han fik lov

• #4   11. dec 2011 Sabina - Har han heldigvis ALTID gjort smiley har faktisk prøvet at lære ham han gerne må gå foran mig at snuse, fordi han går ALTID lige ved siden af, så faktisk mig der skulle lære ham at komme ud at snuse i ting .. smiley Så der er heldigvis ingen problemer med at han går foran...

- Hahaha lyder sjovt med din hanhund og tæven smiley Ja må være lidt underligt pludselig ikke at skulle vente de første 10 gange smiley ..
    Min hvalp er så også meget usikker, så når han endelig går foran og går ud for at strinte er det bare SÅ godt smiley

• #5   11. dec 2011 maja/pernille, så håber jeg sørme han er renlig ellers så er der da godt nok vandet hos dig smiley

• #6   11. dec 2011 Casper - næsten renlig men hvis der kommer uheld fordi jeg er uopmærksom, så gør han det på et håndklæde jeg har lagt smiley ingen strinten inde. Hihi

Kommentér på:
Glad lille tråd..

Annonce