{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

En lille "glad i låget" tråd {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige bestilt en ny computer. Den jeg har nu er gammel og dum. Den kan næsten ikke overskue bare det at surfe på nettet. og hvis jeg skal opdatere hjemmeside, er jeg nød til at hugge mandens.
Jeg er så heldig at min svigerfar synes det er synd for mig, så han vil give mig en ny smiley
Jeg sidder jo bare her med en brækket ankel, og har ikke anden underholdning end fjernsyn, bøger og computeren.
Jeg troede ellers jeg kunne bruge tiden på at ordne mine billeder og lave sjove ting med mit broderiprogram. Men næ nej. det kan den sgu ikke trække. Den går helt i krak.
Nu venter jeg bare på at pakkeposten kommer forbi. Nok først imorgen, men jeg glæder mig som et lille barn.
Bare et lille hurra pip fra mig.
Andre der er glade i låget i dag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille "glad i låget" tråd
  • #1   18. nov 2013 Lyder dejligt for dig.
    Ja jeg har fundet en hanhund som min lillepige skal parres med om et par måneder

• #2   18. nov 2013 Fedt med ny PC smiley

Og ja jeg har jo set de skrækkelige billeder af din ankel på FB - stakkels, stakkels dig, rigtig god bedring!!

... og øhm glad i låget er vist så meget sagt for mit vedkommende, jeg skal snart på arbejde og har arbejdet vildt meget de sidste tre uger, men nu er der lys forude, fem fridage venter mig fra i overmorgen smiley

Glad i låget er jeg så måske alligevel, det er lige faldet i hak med mine fremtidige hvalpeplaner - glæder mig sådan til processen smiley

• #3   18. nov 2013 Ej hvor er det fedt! Det bliver så godt til dig, og sikke en god svigerfar du har smiley

Jamen jeg er også bare totalt glad, jeg skal de næste par måneder hjælpe en masse mennesker, med mange forskellige ting. Musashi, min far, og jeg skal til Sverige til December. Når vi køre hjem derfra skal jeg mødes med en, som jeg skal købe en ny edderkop af, en art jeg har ledt efter.

Idag skal jeg hjælpe min nabo, hundene og jeg skal i skoven. I skoven skal vi samle ting til at indrette terrarie til min nye edderkop, og nyindrette det andet terrarie jeg har med min nuværende edderkop i. Så det er bare en dejlig tid smiley

• #4   18. nov 2013 Det var da en sød svigerfar, du har dig smiley Dejligt med nyt legetøj
    Jeg er også super glad smiley
    Har haft en skøn weekend, og det gik SÅ godt med at introducere min nye kæreste for mine forældre smiley OG så har jeg en jobsamtale på torsdag på et job, jeg VIRKELIG gerne vil have. Så livet er skønt smiley

• #5   18. nov 2013 Hvor er det en sød svigerfar du har dig der Anette smiley kan godt forstå du glæder dig!!

Jo, må da indrømme jeg er glad, bl.a. fordi jeg fik hjælp i går af den store søn med det sidste på det store træ bed jeg har lavet, så mine planter når at komme i jord igen inden frosten, mangler kun 3 stk. 300 liter sække mere i den ene ende, så er det helt fyldt op, så skønt! smiley

profilbillede
  • #6   18. nov 2013 Det ser da ud til at dagen i dag ikke er så ringe endda.
    Jeg har også hvalpeplaner (Pascha/Talent), men jeg kan ikke hjælpe så meget med parringen på grund af benet. Godt jeg har hjælpere smiley Og så har jeg fundet en kæreste til Gadget. Hun skal parres til næste år.

• #7   18. nov 2013 Feedt med ny computer! sød svigerfar smiley
    Der er ikk noget bedre end at blive forkælet når man er skidt smiley
    ØvØv med anklen smiley

Jeg sidder bare stille og nyder morgenen med lidt tv smiley
    Skal ud og lufte en bette puddel idag, sammen med min moster og hendes veninde. Og så skal vi se på noget rigtig sødt og fint stenkunst som min mosters veninde laver smiley

Så det skal nok blive en god dag idag smiley

• #8   18. nov 2013 Dejligt! smiley Tillykke, er lidt misundelig, da jeg også godt kunne bruge en ny computer smiley Dog er der ikke så meget glæde herfra i dag (endnu i hvert fald). Alle fem killinger fra et kuld er døde henover et par dage... smiley Dog ikke mine eller mig der har passet dem, jeg giver bare de voksne katte mad og vand. Vil dog ikke ødelægge din glædestråd smiley

• #9   18. nov 2013 Jeg er helt vildt glad. Smadret efter to timers skøn træning og nu står den på vasketøj og lidt rengøring (det er i mit hoved yndlingsting smiley )

I aften skal jeg kokkerer og så skal mig og kæresten ind og se Gravity - lovin' monday!

• #10   18. nov 2013 He he Tanja. jeg kan godt undvære rengøringstingen, men træning *SUK* Hvornår mon jeg kommer ud med hundene igen. Godt jeg har en sød mand der lufter kræene

• #11   18. nov 2013 Ja når det nu skulle være Anette, så er det jo godt det er nu du har brækket anklen og ikke midt i agility sæsonen!

• #12   18. nov 2013 Jeps Iben. Det far du ret i. Håber jeg kan løbe til vilhelmsborgcup

Kommentér på:
En lille "glad i låget" tråd

Annonce