4. apr 2006 Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.340
En lille "glad i låget" tråd {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige bestilt en ny computer. Den jeg har nu er gammel og dum. Den kan næsten ikke overskue bare det at surfe på nettet. og hvis jeg skal opdatere hjemmeside, er jeg nød til at hugge mandens.
Jeg er så heldig at min svigerfar synes det er synd for mig, så han vil give mig en ny
Jeg sidder jo bare her med en brækket ankel, og har ikke anden underholdning end fjernsyn, bøger og computeren.
Jeg troede ellers jeg kunne bruge tiden på at ordne mine billeder og lave sjove ting med mit broderiprogram. Men næ nej. det kan den sgu ikke trække. Den går helt i krak.
Nu venter jeg bare på at pakkeposten kommer forbi. Nok først imorgen, men jeg glæder mig som et lille barn.
Bare et lille hurra pip fra mig.
Andre der er glade i låget i dag?
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 6
Ja jeg har fundet en hanhund som min lillepige skal parres med om et par måneder
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.262
Og ja jeg har jo set de skrækkelige billeder af din ankel på FB - stakkels, stakkels dig, rigtig god bedring!!
... og øhm glad i låget er vist så meget sagt for mit vedkommende, jeg skal snart på arbejde og har arbejdet vildt meget de sidste tre uger, men nu er der lys forude, fem fridage venter mig fra i overmorgen
Glad i låget er jeg så måske alligevel, det er lige faldet i hak med mine fremtidige hvalpeplaner - glæder mig sådan til processen
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.823
Jamen jeg er også bare totalt glad, jeg skal de næste par måneder hjælpe en masse mennesker, med mange forskellige ting. Musashi, min far, og jeg skal til Sverige til December. Når vi køre hjem derfra skal jeg mødes med en, som jeg skal købe en ny edderkop af, en art jeg har ledt efter.
Idag skal jeg hjælpe min nabo, hundene og jeg skal i skoven. I skoven skal vi samle ting til at indrette terrarie til min nye edderkop, og nyindrette det andet terrarie jeg har med min nuværende edderkop i. Så det er bare en dejlig tid
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
Jeg er også super glad
Har haft en skøn weekend, og det gik SÅ godt med at introducere min nye kæreste for mine forældre OG så har jeg en jobsamtale på torsdag på et job, jeg VIRKELIG gerne vil have. Så livet er skønt
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
Jo, må da indrømme jeg er glad, bl.a. fordi jeg fik hjælp i går af den store søn med det sidste på det store træ bed jeg har lavet, så mine planter når at komme i jord igen inden frosten, mangler kun 3 stk. 300 liter sække mere i den ene ende, så er det helt fyldt op, så skønt!
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.340
Jeg har også hvalpeplaner (Pascha/Talent), men jeg kan ikke hjælpe så meget med parringen på grund af benet. Godt jeg har hjælpere Og så har jeg fundet en kæreste til Gadget. Hun skal parres til næste år.
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
Der er ikk noget bedre end at blive forkælet når man er skidt
ØvØv med anklen
Jeg sidder bare stille og nyder morgenen med lidt tv
Skal ud og lufte en bette puddel idag, sammen med min moster og hendes veninde. Og så skal vi se på noget rigtig sødt og fint stenkunst som min mosters veninde laver
Så det skal nok blive en god dag idag
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 106 Svar: 733
aug 2007
Følger: 106 Følgere: 101 Hunde: 1 Emner: 354 Svar: 2.545
I aften skal jeg kokkerer og så skal mig og kæresten ind og se Gravity - lovin' monday!
apr 2006
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.262
apr 2006
En lille "glad i låget" tråd