En glad tråd {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Ville bare dele min "lille" glæde med jer alle.
Min vuffer blev steriliseret i fredags og var noget påvirket af narkosen.
Rigtig trist at se på,og slet ikke en glad hund.
Kunne slet ikke finde ro og rystede..Rigtig træls at se på når man ikke kan gøre noget.
Hun fladte for i søvn i mine arme kl.2 natten til lørdag men sov heldigvis en del lørdag.
Lørdag var hun også træt men lyste mere op og fik lidt at spise men ikke meget da hun havde kastet op om fredagen.
Vi puttede i sengen og dejligt endelig at have en hund der igen kunne sove.. På ryggen endda(som hun normalt plejer) så såret rigtig får luft og der blev snorket igennem
Idag er hun glad og lidt vildbasse. Stadigvæk en smule træt men med hver gang vi rejser os og sikke en appetit.
Hun tigger og vil have mad..Nok fordi hun har fået ris som hun elsker...Meeen at hun tigger efter ris hvergang vi er i køkkenet er måske lidt overdreven men alligevel dejligt
Vi har fået masser af møsser i dag og blevet bidt lidt i hagen og næsen...
Jeg har også fået et par potedask og bamse er blevet tygget lidt.
Er bare rigtig glad for at kunne genkende min hund igen.
Go søndag
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
Go søndag til jer også.
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
Dejligt at hun er kommet sig så hurtigt
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 68 Svar: 990
maj 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 170
Jeg fulgte din tråd lige efter op , der havde hun det skidt og du var meget bekymret.
Go bedring med hende
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 68 Svar: 990
Ja jeg kunne godt nok ikk lide at hun havde det skidt når man er vant til en dejlig glad putte hund og hun så slet ikke kunne finde ro og kiggede så bedene på en og man intet kan gøre..
Så er det dejlig man kan få nogle beroligende ord herinde fra
En glad tråd