{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glad tråd?
  • #1   16. feb 2012 Jeg har haft en god dag. smiley

Har set mange film og ligget under et varmt tæppe. (har bihulebetændelse)
    Jeg har så endelig fået penge af SU og nu kan jeg få købt mig en mobil, men det er godt nok en jungle at finde ud af hvilken det skal være smiley

Hvad har du lavet i dag?

Du har ret, der er godt nok meget drama herinde fortiden.

• #2   16. feb 2012 Har haft en vidunderlig dag .. Været på job ..

Hvor dejligt hehe .. Ja det er svært med de mobiler ..
    Du må lige hilse din mand , hvis i dog stadig er sammen ,

Jeps må du nok sige ..

• #3   16. feb 2012 Jeg har haft 6 fantastiske dage med min lille søster, hun er næsten lige blevet hentet og jeg har tudet lige Siden, savner hende så frygtelig meget! Det at hun græd rigtig meget hjalp jo heller ikke på det, hun er 10 år gammel, og vi har først fået kontakt for et års tid siden, det er 3 gang hun er på ferie nede ved os, og denne gang er vi virkelig kommet tæt på hinanden... Skal lige siges det er fordi jeg ikke har haft kontakt til min mor i massage år, hurra for facebook:) så ikke ret meget glæde her lige nu desværre:(

• #4   16. feb 2012 Jamen jeg skal hilse igen smiley

hvorfor skulle vi ikke være sammen da?
    Vi har snart 2 års dag smiley

• #5   16. feb 2012 Har du overvejet at kigge forummet igennem? smiley Jeg har set flere glade tråde i dag med hundehistorier. De trækker bare ikke så mange mennesker som brokketrådene, fordi det er sjovere at brokke sig.

... og jeps. Vi har haft en dejlig dag. Har fejret Silas' fødselsdag ;D

• #6   16. feb 2012 Er folk ikk bare generelt lidt mugne her i det store farlige forum ? smiley
    Eller også må de være for nærtagende...

Go dag smiley Kan vist defineres på mange måder..

Himlen blev desværre en stjerne rigere i dag.. smiley 19 år er ingen alder...
    Udover tårer og trøsten hist og pist har den været okay, trods alt..

• #7   16. feb 2012 Nana - Hvad ved jeg , men ku heller ikke forstille mig andet ..

Lille my . deljligt at i har fået kontakt igen

Tinna , det dårlige overskygger bare det gode så smiley
    Tillykke med Silas

• #8   16. feb 2012 Frides&FreYse... .

Der er jeg da ked af at høre

• #9   16. feb 2012 Vi skal jo også snart have hund sammen (dog min på papirene) så håber da det holder mange år endnu smiley

• #11   16. feb 2012 Yep, har siddet og tegnet de sidste.. 4-5 timer, loool smiley
    - Det er super hygge! ^^

• #12   16. feb 2012 Har haft en deeeejlig dag, er næsten lige kommet hjem fra stalden af, og har nu spist, og sidder og kigger på alle de dejlige hunde der er herinde, og drømmer om, at jeg snart bliver hundeejer smiley

• #13   16. feb 2012 Hi hi.. ja indtil du bad mig tage en pils smiley

Jo det har været en fremragende dag idag med afslapning og masser af samvær med hunden og en lang gåtur inden det blev regnvejr smiley

• #14   16. feb 2012 Untiled.. .

Ja, det er trist smiley

Kommentér på:
Glad tråd?

Annonce