HJÆLP min hun hyler hele tiden {{forumTopicSubject}}
jeg har min dejlige hund, en komplet krysning af labrador og meget mere (Muffe)
Men har et problem med ham, Han hyler og piver i et væk når jeg ikke er hjemme, hvilket han altid har gjort, men var blevet meget bedre (troede jeg da)
Jeg flyttede i lejlighed i oktober og troede faktisk det gik meget godt, Men i dag fik jeg så en klage fra naboen om at han hylede i et væk, hvilket jeg gerne tror på.
MEN HVAD SKAL JEG GØRE ???
Han er 4 år, og har selv flasket ham op fra hvalp.
Det ærger mig sindsygt meget fordi jeg viste ikke det var så slemt, og jeg går på gymnasiet og er hjemme mellem 14-15.30.
Det er kun min ene nabo der har klaget da han er hjemmegående, de andree er selv enten i skole eller på arbejde i det tidsrum.
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
Start forfra med alenehjemmetræning Hvis ikke, så evt. en adfærdsbehandler indover
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 4 Emner: 5 Svar: 25
Han ved godt når jeg skal afsted og sider bare og kigger, så siger jeg altid "husk mor altid kommer hjem til en dygtigt dreng som dig" så ved han jeg skal noget. og han piver ikke der. Men så går det åbenbart bare galt alligvel.
Jeg har trænet med ham, altså jeg går ud af døren i x antal minutter og kommer så ind igen med en godbid og siger dygtig dreng.
Jeg er altid kommet hjem til ham igen jo. efter 4 år må han da snart have forstået det..
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.772
Se mere her:
(link fjernet)
maj 2004
Følger: 43 Følgere: 36 Hunde: 6 Emner: 79 Svar: 1.425
maj 2008
han får vælter i godbider, legetøj mm. men han spiser dte ike elelr andte når jeg ikke er hjemme.
Ja hunde er flokdyr, men jeg føler bare ikke jeg kan overskue to hunde hvis jeg nu skulle til at anskaffe mig en hund til
OG JA det er sq synd for ham, han er jo min lile dreng så gør mig da super ondt at det stod så slemt til
jul 2007
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 442
maj 2008
MANGE TAK. for dit link. det var super dejligt at læse og ja kan følge det 100 %
maj 2008
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
Dette er absolut ikke en bebrejdelse:-) men måske savner han en .
Evt en kat
maj 2008
men har en kat, det er bare ikke nok desværre ;(
HJÆLP min hun hyler hele tiden