{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Hjælp min hvalp er kræsen ;0( {{forumTopicSubject}}

Hej. Har en dejlig Golden retriever på 6 mdr som er kræsen. Det gør træningen lidt sværere synes jeg. Når vi træner bruger jeg pølse stykker , skinketern , kødboller og sidst prøvede jeg med fiske frikadeller. Den er ikke så glad for bolde endnu så dette kunne være en belønning. Håber nogen har erfaring med kræsen hunde og godbidder til træning da mine egne ideer er afprøvet...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp min hvalp er kræsen ;0(
  • #1   6. dec 2011 Det skal lige nævnes at den aldrig bliver fodret inden træning så det er ikke fordi den er mæt i forvejen ..

• #2   6. dec 2011 På hvilken måde gør det træningen sværere?

Gider han ikke høre efter/har travlt med alt muligt andet eller sådan noget?

Der var en med en border collie, der hellere ville fjolle rundt end at arbejde for sin mad. Maden blev taget fra i 1,5 døgn før træning. Så var hunden top-motiveret for at arbejde for føden og det var kun nødvendigt at gøre den ene gang.

Jeg vil ikke påstå at det virker for alle. Kommer nok meget an på hunden og føreren smiley

• #3   6. dec 2011 Hun har bare travlt med at pjatte rundt og holde fokus på vores øvelser. Jeg vil ikke kunne lide at tage maden fra hende så længe når hun er vant til mad 2 gange om dagen.. Vi har øvet meget med kontakt øvelser så det er ikke fordi der ikke er kontakt imellem os.

Kommentér på:
Hjælp min hvalp er kræsen ;0(

Annonce