{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Årets sidste udstilling {{forumTopicSubject}}

Vi er lige kommet hjem fra Glud ved Horsens hvor gårdhundeklubben afholdte årets sidste udstilling.

Der var sponsorgaver i læssevis aldrig har hver udstiller fået så mange gaver med hjem.

Beckie var med, for Bianca er jo stadigvæk på "efter"barsel. Men hun gik da lige i Biancas fodspor og blev Bedste Tæve, fik sit 2. cert og blev BIM. Hun kunne ikke slå halvstorebror, og det på trods, er jeg rigtig glad for hendes resultat.

Hold lige fast når jeg fortæller hvad hun fik med hjem, et aktivitetsspil, en spand med Olivers guffer, 3 kg. foder fra Royal Canin, en pose med bl.a. Chokolade og andet lækker til både hunde og mennesker, og en pakke fra vores interne sponsorer i blandt klubbens medlemmer. En ren gavefest, så der kan godt deles lidt med de andre.

Lille Cissie var også med, og det var en ordenlig en på opleveren hun fik.

Imens har Bianca, Baloo, Chuckie og Clark haft besøg af deres hundepasser, som har været her og hygget sig med dem. De kender hende, og hvis Baloo kunne tale, så ville han sige at han også har haft en dejlig dag.

Alle er trætte, men den lange tur til Glud har været hele turen værd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årets sidste udstilling
  • #1   26. nov 2011 Stort tillykke med det flotte resultat, har også selv været af sted til papillon og phalene klubbens sidste udstilling i Aalborg i dag, og vi fik også rigtig meget med hjem.... Dario vandt åben klasse og blev 2 bedste han med cac smiley weeee han fik en pose RC foder 5 kg, 1 bog af Astrid lindgren... en lille guf holder når man træner, nogen lysesteger og en stor flot pokal smiley sikke en gave regn smiley

• #2   26. nov 2011 Tillykke til Dario også. Det var sørme flot.

• #3   26. nov 2011 Tillykke :o) Hvor flot !! :o)))
    Jeg har også været afsted sjovt nok det samme sted som Mia smiley Var bare super hyggeligt :o)

Chico var bare ektrem træls, han gad ikke at gå,, ville meget hellere snuse rundt efter lugte på gulvet, han ville heller ikke stå særlig længe af gangen, han vill ikke have tjekket tænder og han gad da slet ikke at hilse på dommeren smiley Hmmm ligner ham overhovedt ikke !! smiley Men han var den eneste i sin klasse og var jeg ret glad for,, nå men han vandt sin klasse og fik rosa bånd med i købet og en pokal, en pose hundemad, en pose med prøve hundemad, en lysedims og en anden lysedims også blev han 4 bedste han :o) På trods af at han var så stædig idag :p...

• #4   26. nov 2011 Tillykke Agnete, selv på en dårlig dag er det stadigvæk hvad dommeren synes der bestemmer præmieringen. Men kender godt følelsen af "håbløshed", når man synes ens hund ikke går så godt.

Det var heller ikke Beckies bedste dag, for jeg var lidt stresse ovenpå at have arrangeret udstillingen i dag.

Kommentér på:
Årets sidste udstilling

Annonce