Årets sidste udstilling {{forumTopicSubject}}
Var vores fantastiske juleudstillng. Jeg havde "kun" Beckie med, for Bianca har for tavlt med sine 5 ugers hvalpe.
Beckie blev bedste hvalp, men de var så heller sikke så mange. Men hun har vundet alle 3 gange over sine søskende. Har jeg bare været heldig. jeg er glad for det var hende jeg fik, for jeg kunne ikke vælge, fordi jeg var sidst. Men det var hende jeg helst ville have.
Året slutter med uddeling af diverse pokaler og rosetter. Selvom Bianca ikke har været udstillet på de sidste 4 udstillinger i år på grund af drægtighed, så blev hun alligevel Årets Tæve nr. 1, Raceklubvinder nr. 2, og DKK racevinder nr. 3 (ved godt de 2 sidste resultater ikke tæller, men alligevel), hun var også med til at vinde opdrætsklassen i år. Så både hvalpe og titler samme år, det er jeg da stolt over.
At lille Beckie så måske (og jo der kan ske meget selvfølgelig) ser ud til at gå i hendes fodspor, det bliver spændende at følge.
En lang dag blev afsluttet med fælles julefrokost, så lige hjemkommet er jeg bare helt flad. Beckie er inde og passe de små nevøer og niecer, hun er jo selv lige blevet ½ år, så lidt baby er man dag.
Tak til Cassie, som var med som "legekammerat" til Beckie, for det var en lang dag for dem også. Bianca var meget interesseret i om jeg havde noget med hjem. Jo, da en fin rød roset og en pokal, hundeguffer en masse, så selvom hun var sur over hun ikke skulle med, så var hun glad for der var noget med hjem.
Har I andre været til udstilling i dag også? Det skal siges at mange ikke kom pga. vejret. Det var øv.
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 1.170
Vi var til skue i går i nørager. Det gik ikke så godt, min mosters hund haltede lidt og fik 0. og vores fik af vide den var for tyk og fik kun 2 premie.
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 47 Hunde: 11 Emner: 78 Svar: 7.897
Vi var afsted den 21. november til sidste udstilling i år for mynderne.
Alfa fik exellent og blev 4. bedste tæve i åben klasse (ud af 10)
Det er jeg fuldt tilfreds med, hun er en stor dame, der er 6-7 cm højere end max. for en tæve.
Ghini blev BIR baby og BIS baby, hun er kun 5 måneder, så jeg går endnu og krydser fingre for, at hun fortsætter sin jævne og pæne vækst.
Hun er godt sat sammen og har fremragende bevægelser, så indtil videre tegner hun rigtig fint.
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.377
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
Ja og med Beckie selvfølgelig også, det ska blive spændende at følge hende fremover.
Glæder mig meget til den kommende weekend...
Vi havde ik li mod på at tage den lange vej til fyn for at heppe den her gang, men det gik jo også alligevel.
maj 2006
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
Ku godt forestille mig at der var flere der ikke kørte i dette vejr, men vi ska nok ta revanche...
okt 2009
Følger: 13 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 1.401
og ikke at forglemme, en søn der blev nr 4 ud af 18 i Barn&Hund!!
maj 2006
Næste års første udstilling kan jeg ikke komme. Men Beckie (og Biancas) opdrætter stiller Beckie for mig, til trods for at hun har vundet over den søster de selv har beholdt. Det synes jeg er flot gjort.
Desværre kan Bianca ikke stilles, for der er kommet nye regler for hvornår tæver må stille efter de har haft hvalpe. Og det passer lige med at hun først kan stilles 5 dage efter udstillingen - øv.
Årets sidste udstilling